Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Bouwstenen

12 Discussies voor in Bouwstenen

Begin discussie
    PAL45 2 weken geleden in Bouwstenen

Nifeliz

Het merk Nifelix heeft een aantal zeer aantrekkelijke en interessante producten in de sale. Is Galaxus van plan deze producten in het assortiment op te nemen?

2

rammirocker 2 maanden geleden in Bouwstenen

Alleen BlueBrixx Pro sets?

Je hebt eindelijk BlueBrixx sets. Mag je om juridische redenen geen "BlueBrixx Special" in je assortiment hebben? De middeleeuwse serie van de Special zou een droom zijn......

0

KompakterSaunron75 10 maanden geleden in Bouwstenen

Het filter "Aanbiedingen" is niet van toepassing in de categorie "Klemblokken

Omdat veel aanbieders hier nog steeds vertrouwen op Planzer (en hun pakketten nooit hun weg naar mij vinden), ben ik al lang geleden gestopt met bestellingen bij aanbieders van derden. Galaxus, waarom kun je in deze categorie niet filteren op sales die rechtstreeks van Galaxus komen, zoals in andere categorieën? Dit werkt in elke andere categorie met het filter "Aanbiedingen: Producten bij ons op voorraad" filter. Hier spuugt het filter echter alles uit van leveranciers van derden, waardoor het filter gewoon nutteloos wordt.

0

RogerZ451 1 jaar geleden in Bouwstenen

Categorie Klemblokken Opruimen?

We hebben al geleerd dat Lego geen klemstenen zijn, maar ik heb het gevoel dat de categorie klemstenen steeds meer een categorie Lego accessoires wordt. Kun je alsjeblieft de lampjes en displays uit de categorie halen en er een aparte categorie voor maken? Dit zijn allemaal 99% Lego accessoires ... Ik vraag het voor een vriend :)

0

larson 5 jaren geleden in Bouwstenen

LEGO?

Vreemd genoeg zijn er geen LEGO's in deze categorie. Zouden dit ook geen klemstenen zijn?

+4

13

KleinerGodildo11 1 jaar geleden in Bouwstenen

Mijn bakstenen aansteken 2.0

Fijne dag samen Je hebt vandaag al verschillende Light My Bricks producten in je assortiment. Light My Bricks heeft zijn producten nu herzien en sommige verlichtingssets zijn nu te koop als "Light My Bricks 2.0". Zullen deze sets ook te koop zijn op galaxus? Hier is de link naar de nieuwe LMB2.0-serie: https://www.lightmybricks.eu/collection... Groeten

0

chrugail 2 jaren geleden in Bouwstenen

Kiddicraft komt terug - ook naar galaxus?

Thorsten Klahold werkt momenteel aan een nieuwe start voor het merk kiddicraft - en de eerste modellen zien er goed uit. Galaxus, kunnen we ook uitkijken naar de sets? https://kiddicraft.store/Ueber-Kidd...

4

Corinthiens.13 3 jaren geleden in Bouwstenen

Lego vs andere bouwstenen merken

Ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen officiële Lego sets en andere merken zoals Mega, Brixies, Cada, Cobi, Q-Bricks. Zijn er echte kwaliteitsverschillen? Zijn ze de prijsverschillen waard? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie een voorkeur voor bepaalde specifieke merken? Mijn kinderen komen binnenkort in de Lego-leeftijd (nou ja, dat is voor mij een goede reden om weer Lego te gaan bouwen, nietwaar? 😁) en ik wil graag keuzes maken waar ik geen spijt van krijg.

7

BuffaloBill 3 jaren geleden in Bouwstenen

Bluebrix Pro Star Trek serie

Hallo allemaal Kun je misschien de modellen van de Star Trek serie van Bluebrix in je assortiment opnemen. Ze zijn nergens in Zwitserland verkrijgbaar.

3

Taumelnick2000 3 jaren geleden in Bouwstenen

Hoe kan ik dit melden?

Als ik alle artikelen oproep onder "Klembouwstenen", staan er iets van 20+ bouwstenen voor gymnastieklessen van Sport-Thieme. Is er een slanke manier om dit aan Galaxus te melden? Het beledigt mijn ziekelijke gevoel voor orde.

0

Cyberpunk 2077 4 jaren geleden in Bouwstenen

Mould King 21026 Millennium Starship

Kunt u alstublieft de Mould King 21026 Millennium Starship aan uw assortiment toevoegen ?

5

LahmerSmarpho77 4 jaren geleden in Bouwstenen

Cobi Trabant 601 S Deluxe - beperkte editie

Goedendag Is Galaxus van plan de Cobi Trabant 601 S Deluxe - Limited Edition artikelnummer: 24333 (https://cobitoys.de/limitierte...) aan het assortiment toe te voegen? En wat vind je van de Trabant?

1

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Bouwstenen
StartBegin discussie