Nifeliz
Het merk Nifelix heeft een aantal zeer aantrekkelijke en interessante producten in de sale. Is Galaxus van plan deze producten in het assortiment op te nemen?
2
Het merk Nifelix heeft een aantal zeer aantrekkelijke en interessante producten in de sale. Is Galaxus van plan deze producten in het assortiment op te nemen?
2
Je hebt eindelijk BlueBrixx sets. Mag je om juridische redenen geen "BlueBrixx Special" in je assortiment hebben? De middeleeuwse serie van de Special zou een droom zijn......
0
Omdat veel aanbieders hier nog steeds vertrouwen op Planzer (en hun pakketten nooit hun weg naar mij vinden), ben ik al lang geleden gestopt met bestellingen bij aanbieders van derden. Galaxus, waarom kun je in deze categorie niet filteren op sales die rechtstreeks van Galaxus komen, zoals in andere categorieën? Dit werkt in elke andere categorie met het filter "Aanbiedingen: Producten bij ons op voorraad" filter. Hier spuugt het filter echter alles uit van leveranciers van derden, waardoor het filter gewoon nutteloos wordt.
0
We hebben al geleerd dat Lego geen klemstenen zijn, maar ik heb het gevoel dat de categorie klemstenen steeds meer een categorie Lego accessoires wordt. Kun je alsjeblieft de lampjes en displays uit de categorie halen en er een aparte categorie voor maken? Dit zijn allemaal 99% Lego accessoires ... Ik vraag het voor een vriend :)
0
Vreemd genoeg zijn er geen LEGO's in deze categorie. Zouden dit ook geen klemstenen zijn?
13
Fijne dag samen Je hebt vandaag al verschillende Light My Bricks producten in je assortiment. Light My Bricks heeft zijn producten nu herzien en sommige verlichtingssets zijn nu te koop als "Light My Bricks 2.0". Zullen deze sets ook te koop zijn op galaxus? Hier is de link naar de nieuwe LMB2.0-serie: https://www.lightmybricks.eu/collection... Groeten
0
Thorsten Klahold werkt momenteel aan een nieuwe start voor het merk kiddicraft - en de eerste modellen zien er goed uit. Galaxus, kunnen we ook uitkijken naar de sets? https://kiddicraft.store/Ueber-Kidd...
4
Ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen officiële Lego sets en andere merken zoals Mega, Brixies, Cada, Cobi, Q-Bricks. Zijn er echte kwaliteitsverschillen? Zijn ze de prijsverschillen waard? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie een voorkeur voor bepaalde specifieke merken? Mijn kinderen komen binnenkort in de Lego-leeftijd (nou ja, dat is voor mij een goede reden om weer Lego te gaan bouwen, nietwaar? 😁) en ik wil graag keuzes maken waar ik geen spijt van krijg.
7
Hallo allemaal Kun je misschien de modellen van de Star Trek serie van Bluebrix in je assortiment opnemen. Ze zijn nergens in Zwitserland verkrijgbaar.
3
Als ik alle artikelen oproep onder "Klembouwstenen", staan er iets van 20+ bouwstenen voor gymnastieklessen van Sport-Thieme. Is er een slanke manier om dit aan Galaxus te melden? Het beledigt mijn ziekelijke gevoel voor orde.
0
Kunt u alstublieft de Mould King 21026 Millennium Starship aan uw assortiment toevoegen ?
5
Goedendag Is Galaxus van plan de Cobi Trabant 601 S Deluxe - Limited Edition artikelnummer: 24333 (https://cobitoys.de/limitierte...) aan het assortiment toe te voegen? En wat vind je van de Trabant?
1