Absima batterij
Hallo Mijn dochter heeft een Truggy Racer RTR, de batterij heeft 500mAh, is er een andere mogelijkheid dan de 800mAh batterij van Absima zodat we langer kunnen rijden? Kunnen we ook de accu's met hetzelfde voltage gebruiken?
0
Hallo Mijn dochter heeft een Truggy Racer RTR, de batterij heeft 500mAh, is er een andere mogelijkheid dan de 800mAh batterij van Absima zodat we langer kunnen rijden? Kunnen we ook de accu's met hetzelfde voltage gebruiken?
0
Hallo Digitec gemeenschap Heeft iemand al de nieuwe voorschriften doorgelezen die sinds 1.1.2020 gelden en hoe en wanneer batterijen als gevaarlijke goederen moeten worden geëtiketteerd...? Nogmaals, de EU heeft een hoop onzin overgenomen, de Post verwijst gewoon naar de ADR, maar 2 x ongeveer 600 pagina's doorlezen is veel gevraagd. Ik ken de cijfers van de Post niet, maar ik geloof dat er de afgelopen jaren nul batterijen tijdens het vervoer zijn afgebrand.
2
Ik ben op zoek naar LiFe batterijen. Maar ik kan hier niets vinden Heeft Galaxus ook deze batterijtypen aan boord? Groeten
1