Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Verzamelbare figuren

3 Discussies voor in Verzamelbare figuren

Begin discussie
    xDarkFusionn 4 maanden geleden in Verzamelbare figuren

Bestel Nendoroid Groot Mikudayo

Hallo Galaxus-team GoodSmile Company heeft op Twitter aangekondigd dat het "Nendoroid Large Mikudayo" figuur vanaf 20 februari te bestellen is. https://fxtwitter.com/gsc_goodsm... Zal dit figuur ook verkrijgbaar zijn bij Galaxus?

1

Nnesli 2 jaren geleden in Verzamelbare figuren

Dragon ball s.h.figuarts

Meer s.h.figuarts van dragon ball

1

CharlieJunod 3 jaren geleden in Verzamelbare figuren

Vertaalde namen

Ik wil erop wijzen dat de licentienamen automatisch worden vertaald in het Frans en dat het helemaal niets betekent, ik moest er wel om lachen, maar het is ingewikkeld voor onderzoek. (Mijn favorieten, als je kunt raden wat ze zijn: Médecin Qui, Régions Frontalières en Seul Morceau).

2

Orde van de
discussies
Forum voor Verzamelbare figuren
StartBegin discussie