Perioden
Beste Galaxus team, wanneer springen jullie in op de trend en voegen jullie meer duurzame hygiëneproducten zoals ongesteldheidsondergoed toe aan jullie assortiment? Ik zou er blij mee zijn!

3
Beste Galaxus team, wanneer springen jullie in op de trend en voegen jullie meer duurzame hygiëneproducten zoals ongesteldheidsondergoed toe aan jullie assortiment? Ik zou er blij mee zijn!
3
Hallo Samen Als man ben ik niet bekend met de producten en zou wat advies op prijs stellen. Onlangs had ik een aantal collega's te eten, waaronder een vrouw. Plotseling besefte ze dat haar menstruatie eraan kwam en had dom genoeg niets bij zich om daarop te reageren. Normaal gesproken is ze altijd voorbereid, maar deze keer was ze helaas vergeten iets in haar handtas te stoppen. Ze nam me in vertrouwen, maar ik kon niet helpen. Ze hielp zichzelf op de een of andere manier even, maar ging toen meteen naar huis. Ook voor mij was dit een onaangename situatie en de volgende keer wil ik haar kunnen steunen, want ik nodig regelmatig vrienden uit. Ik weet niet welk artikel daarvoor het beste is, zodat ook vrouwen met verschillende constituties een aangename avond kunnen beleven. Bedankt voor je aanbeveling
3