Handbagage/koffer met afneembare wielen
Hallo, ik ben op zoek naar een handbagage koffer met afneembare wielen. Helaas kan ik alleen maar aanbiedingen vinden op Temu, Amazon en DE pagina's. Iemand tips waar ik zoiets kan vinden?

1
Hallo, ik ben op zoek naar een handbagage koffer met afneembare wielen. Helaas kan ik alleen maar aanbiedingen vinden op Temu, Amazon en DE pagina's. Iemand tips waar ik zoiets kan vinden?
1
Zijn de welltravel koffers ook afzonderlijk verkrijgbaar?
0
Ik ben de cijfercombinatie van de Samsonite koffer vergeten. Hoe kan ik de koffer weer openen?
1
Ik heb een vraag over koffers. Ik ben op zoek naar een grote koffer van minstens 80 liter die ik kan gebruiken voor langere reizen en die ook een zwaardere lading kan dragen. Ik weet niet zeker of ik een koffer met harde schaal of een koffer met zachte schaal moet kopen. De wielen moeten robuust zijn. De 2 hoofdwielen van mijn oude koffer hebben de geest gegeven. Als het kan niet duurder dan 120Chf. Heeft iemand ervaring met koffers? Bij voorbaat dank.
2
Hallo Galaxus Team, Hebben jullie ook de andere kleuren van de koffer? Mickey Clouds 55 cm, trolley met 4 wielen, bijvoorbeeld in het blauw?
1
Koffers op wielen zijn voor mij altijd voorzien van een te kort telescopisch handvat, waardoor de koffer niet comfortabel achter zich aan getrokken kan worden. Het hobbelt of slaat me op de hiel. In de regel eindigen ze op 100 cm. Ik heb gemeten en met de hoogte van 1,90 moet het handvat ongeveer 115 cm zijn, denk ik. Heeft iemand een suggestie voor een koffer voor lange mensen? @Galaxus: Een filter voor de greephoogte of eigenlijk de aanduiding van de greephoogte zou erg handig zijn.
1
Hallo, wij zijn op zoek naar een huttentrolley (d.w.z. handbagage) met planken (vergelijkbaar met https://www.jako-o.com/de_CH...). Heeft iemand een tip?
0
Ga jij de Next serie van Travelite (aluminium) oppakken?
1
Zou een categorie handbagage van Easyjet iets zijn?
3
Ik denk erover om een Rimowa koffer aan te schaffen en vroeg me af of er een mogelijkheid is dat je die in de winkel opneemt?
1
Zou het mogelijk zijn om een volume of grootte filtering te doen. S/L/M is niet al te precies. Zoals het filteren van autoprestaties door de deuren ;-) Bedankt
2
Hallo allemaal, Ik ga binnenkort naar Turkije. Maar ik heb een beetje respect voor diefstal en vooral voor dingen die niet van mij zijn. Daarom zoek ik apparatuur om alles zo goed mogelijk te beveiligen. Ik heb ook een nieuwe koffer nodig, want mijn oude is van stof. Omdat dit zeker niet mijn laatste reis naar een nogal onveilig land zal zijn, vraag ik jullie om advies: Welke producten moet ik kopen? Bij voorbaat dank voor je inspanning.
5
Hallo Galaxus Team Zou je een gewichtsfilter kunnen implementeren? Zou erg handig zijn als je lichtgewicht bagage zoekt. Veel groeten -Sneeuwkind
4
Is de grootte van de koffers gemeten met wielen of zonder?
0
Het filter moet een lager of maximaal gewicht bieden. Wat is het nut van een filter dat bijvoorbeeld alle koffers voor 3,4 kg toont, als ik geïnteresseerd ben in alle koffers van 3,4 kg en lichter?
3
Galaxus: Is het mogelijk dat in de toekomst reisrugzakken (rugzak/rol combinatie) zoals de Deuter Helion 80 http://www.deuter.com/CH... of nog beter de (alle ;-) ) producten van het merk Osprey http://www.ospreyeurope.com/che_de... zoals de Sojourn 80 of Farpoint 80 etc. in het assortiment worden opgenomen?
2