Springer

4 Discussies voor in Springer

Begin discussie
    WoollyGelf34 2 maanden geleden in Springer

Waarom zo saai

Geen wonder dat Zwitserse mannen in Europa worden gezien als de saaiste geklede mensen. Als je niets anders kunt kopen dan zwart, grijs en wit. Ook geen trainer waarom zoveel depressie (en die vervelende snelheidslimieten) jullie mensen moeten echt chillen.

3

BenutzerName123 4 maanden geleden in Springer

Ontbreken van filters onder jumpers

Er zijn 152.462 items in de categorie "Jumpers". Zelfs in het best gefilterde geval zijn er meestal enkele duizenden items. In mijn geval zijn het er nog steeds ongeveer 17.000. Veel producten staan twee keer in de lijst of in de verkeerde categorie. Beste medewerkers van Galaxus, jullie denken toch niet serieus dat ik zo'n stapel ga doorzoeken? Maak alsjeblieft meer en nuttigere filters zoals - Halsband type - Manchet types - Soorten snit - Dikte materiaal - Motieftypes beter categoriseren. 93.000 printtypes zijn niet nuttig. Hartelijk dank

0

Anonymous 7 maanden geleden in Springer

Filter voor ritssluiting

Het zou cool zijn als je kon filteren of een hoodie (of een trui in het algemeen) een rits heeft of niet.

2

Anonymous 4 jaren geleden in Springer

Korting niet beschikbaar op alle Jack Jones artikelen?

Ik heb 163,10 artikelen in mijn winkelwagen, maar met de bon gaat er maar 13,franc af in plaats van 48,90. Waarom werkt dit niet?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Springer
StartBegin discussie