JBL hoofdtelefoon
Hallo Digitec Waarom is je JBL hoofdtelefoon in de sale zo bescheiden?
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo Digitec Waarom is je JBL hoofdtelefoon in de sale zo bescheiden?
0
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
0
Hallo aan alle digiteers en het Digitec team 👋 Ik wilde een kleine verbetering voorstellen voor het forum en het levelsysteem: Zou het mogelijk zijn om een duidelijke lijst van levels (1, 2, 3, enz.) toe te voegen met naast elk level een indicatie van wat het daadwerkelijk heeft ontgrendeld - in het bijzonder of het recht geeft op een kortingsbon of niet? Dit zou leden een beter inzicht geven in de progressie en de voordelen die verbonden zijn aan hun activiteiten op het forum. Op dit moment is het een beetje vaag en is het niet altijd duidelijk of een niveau recht heeft gegeven op een kortingsbon of alleen op een badge... Ook wordt de voucher soms via een aparte e-mail verstuurd en belandt dan in de spammap... Als je geïnteresseerd bent, meld dit dan samen met mij aan het Digitec team... Alvast bedankt voor je feedback, en goed gedaan voor de community die je hebt opgebouwd!
0
DDR5 geheugen maar welke specs? Ik zoek 32GB betrouwbaar maar beperkte koelingnood PCIe SSD M2 Ik zoek 2TB ssd en ook betrouwbaar en beperkte koelingnood. doel is een stille maar toch efficiënte mini.
1
Al een tijdje houden jullie je niet aan de levertijden!!! Het is onaanvaardbaar, er wordt geschreven dat het overmorgen geleverd wordt maar het komt nooit aan!!! Meerdere dagen te laat. Jullie vermelden ook producten die niet meer op voorraad zijn! Wat is er aan de hand?
7
5 van 24.284 discussies