Douchestoel
De zitting van mijn douchestoel is gescheurd. Kan ik een nieuwe bestellen?
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
De zitting van mijn douchestoel is gescheurd. Kan ik een nieuwe bestellen?
0
De vroegste leverdatum voor een product vandaag (groene cirkel met checkmrk) is dinsdag 18.02. In de kassa kan ik kiezen voor Flash-levering, maar dan voor maandag 17.02 in plaats van vandaag. Is het vandaag een speciale dag?
2
CBD Olie: Een Natuurlijk Supplement voor Balans en Welzijn CBD olie, gewonnen uit industriële hennepplanten, is een populair natuurlijk supplement in Nederland. Het bevat cannabidiol (CBD), een niet-psychoactieve stof die bekend staat om haar mogelijke ondersteunende werking bij stress, pijn en slaapproblemen. In tegenstelling tot THC geeft CBD geen high-effect en is het legaal verkrijgbaar bij een THC-gehalte onder 0,05%. De olie werkt samen met het endocannabinoïdesysteem, dat betrokken is bij belangrijke lichaamsfuncties zoals stemming, pijnperceptie en slaap. CBD olie is verkrijgbaar in verschillende sterktes (2,5% tot 20% CBD) en toedieningsvormen, waaronder druppels, capsules en crèmes. Voor beginners wordt aanbevolen te starten met een lage dosering en deze geleidelijk op te bouwen. Kies altijd voor kwalitatieve CBD olie van betrouwbare merken met een keurmerk of labrapport. Hoewel CBD over het algemeen veilig is, kunnen milde bijwerkingen optreden. Bij medicijngebruik is overleg met een arts raadzaam. CBD olie biedt een natuurlijk alternatief voor wie balans in lichaam en geest zoekt.
0
Ik heb een paar maanden geleden een 14 ZenBook UM3402 gekocht en ben ontevreden. Helaas heb ik een nieuwe nodig met de nadruk op een lange levensduur. Ik ben nu in de war over welke ik moet kopen: - ASUS ZenBook 14 OLED, UX3405 - ASUS Zenbook S 14 OLED, UX5406 - ASUS ZenBook 14, UX3406 Allemaal ongeveer even duur. Ik wil de A 14 niet vanwege "ARM". Bedankt voor tips!
5
Galaxus Mobile maakt gebruik van het mobiele netwerk van Sunrise, maar met een subset van functies. Sunrise zelf heeft een optie om voicemails als bijlage bij een e-mail te versturen. Dit is erg handig als je op reis bent, omdat roamingkosten (soms zelfs om het bericht te ontvangen en te beluisteren) erg duur kunnen zijn. Ik gebruik Visual Voicemail (iets van Apple) waarvoor dataroaming nodig is in het land waar je bent. Het is niet compatibel met WIFI. Dataroaming in sommige landen die ik bezoek is erg duur, dus ik schakel alle roaming uit en installeer een lokale eSIM. Dit betekent dat ik alle gesprekken mis. Dat is mijn probleem, want ik ben te gierig om te betalen om naar mensen te luisteren 😁. Voicemails naar mijn e-mailadres laten sturen was echter geweldig. Overweeg het alsjeblieft!
0
Waar is het merk Canni gebleven! De superpraktische gels! Letterlijk verdwenen
0
5 van 24.279 discussies