Vitalispa Hausbett
Hallo, Ik zie een groot prijsverschil tussen de hausbett vitalispa met het onderschuifbed (389chf) en de franka (2 laden in plaats van het onderschuifbed + matras 259chf). Hoe verklaren jullie dit verschil? Alvast bedankt
0
Hallo, Ik zie een groot prijsverschil tussen de hausbett vitalispa met het onderschuifbed (389chf) en de franka (2 laden in plaats van het onderschuifbed + matras 259chf). Hoe verklaren jullie dit verschil? Alvast bedankt
0
Sinds wanneer heeft Galaxus zo'n lange levertijd? (De bestelde artikelen zijn allemaal op voorraad) Ik heb ze vanmorgen besteld en nu komt de bestelling pas dinsdag? (Ik heb niet gekozen voor langzame levering)
7
Sinds enige tijd gebruikt Digitec willekeurig PLANZER als bezorger. Helaas is deze vervoerder onbetrouwbaar, komt hij te laat en kan hij het huis vaak niet vinden (ik moest een keer op straat gaan staan om het aan te wijzen). Ik heb geklaagd bij support en kreeg te horen dat het niet mogelijk is voor de klant om de vervoerder te bepalen. Overigens was een van de redenen waarom ik vroeger bij Digitec bestelde dat je voor 16.00 uur bestelde en de volgende ochtend ontving, wat niet meer waar is. Je bestelt vandaag en als het goed gaat ontvang je overmorgen. Dus als er niets verandert, denk ik dat ik voor mijn volgende bestellingen naar andere winkels ga, zoals Brack (die de post gebruikt), en Digitec zal een laatste redmiddel blijven. Groeten Stephen
6
Ik heb 2 Sony PS4 spelconsoles, en ik wil het mogelijk maken dat 2 mensen tegen elkaar kunnen spelen... mijn vraag: .moet ik 2x hetzelfde spel kopen (2x de disc) of kan ik ook een kopie op disc gebruiken?
1
Bestaat er een internetradio met LAN zodat wifi niet aan hoeft te staan? Merci
6
5 van 24.346 discussies