CTIA-adapter gezocht voor 3,5 mm hoofdtelefoon/headset
3
3
2
Hallo Ik zoek een headset-splitter voor directe aansluiting op mijn geluidskaart. Mijn headset met heeft een 3,5 mm TRRS jack plug (één plug 4 kanalen) en deze moet worden aangesloten op de twee geluidskaartpoorten 6,3 mm Microfoon in en Hoofdtelefoon uit. -> 4x3,5mm jack naar twee 2x6,3mm jacks Is dit verkrijgbaar op Digitec, of weet iemand waar het te krijgen is?
2
Hoi. Weet iemand welke 3,5 mm naar 6,3 mm op Digitec compatibel is met de DT 880 Pro, zodat ik de stekker er ook op kan schroeven? Hartelijk dank.
1
Hallo digitec - je hebt verschillende Toslink schakelaars (handmatig of IR) in je assortiment - helaas geen enkele die automatisch naar de actieve poort schakelt. Na enig onderzoek vond ik alleen deze: http://www.lindy.ch/Automatisc.... Zou het mogelijk zijn om dit in je assortiment op te nemen? Of heb je meer opties of alternatieven voor automatische optische Toslink schakelaars?
2
0
Hallo allemaal. Ik heb een TV-toestel met een 3-pins 3,5 mm aansluiting als hoofdtelefoonuitgang. Mijn smartphone-koptelefoons hebben echter allemaal een 4-pins stekker. Helaas werken deze alleen als de stekker niet helemaal in het stopcontact zit. Bestaat er een adapter of een verlengkabel met een 3-polige stekker en een 4-polige aansluiting?
4
1
Ik heb nodig: Audio Y-adapter [2x Jack 6,35 mm - 1x Jack 3,5 mm Stereo. Adapter. Is er een hier? Heb er geen gevonden :( Ook alles in 6.35mm zou passen.
2
Ik heb een adapter nodig om 2 externe schermen te combineren tot één, want mijn laptop (lenovo yoga c640) herkent er maar één. Heeft iemand een tip? Bedankt
0
Hallo allemaal Weet iemand een adapter zodat ik mijn MP3-bestanden op een USB-stick of SD-kaart kan aansluiten op mijn stereoversterker (via chinch)? Merci viu mau u liebi Grüess Pesche
1
Ik zoek een kabel om mijn iPhone aan te sluiten via de USB-ingang van de autoradio.
1
Wat is de juiste converter of adapter waarmee ik mijn Sonos Beam kan gebruiken als luidspreker voor mijn Imac K5 2019? Airplay is geen optie vanwege de vertraging.
0
Hallo allemaal. Een vriend gaf me een stereosysteem dat eigenlijk bedoeld is voor de PC, d.w.z. het heeft 3 audio-ingangen voor surround sound. Ik wil hem echter aansluiten op mijn TV, die alleen een hoofdtelefoonuitgang heeft. Is hier een geschikte adapter voor?
1
Helaas heb ik mijn TV niet veel bekeken toen ik hem bestelde, want zo oud is hij niet. Nadat ik alles had uitgepakt, ontdekte ik dat onze TV geen digitale audio-ingang heeft. Ik heb echter de Sonos Playbase al uitgepakt .... is er een adapter? Zo ja, welke zal dan werken? Bedankt voor je hulp en Groeten
1
0
Ik heb een headset met een USB-A aansluiting. Ik wil het nu graag onderweg gebruiken. Is hier een adapter (jack plug) voor? Veel dank aan de gemeenschap.
0
Is er een converter / adapter voor Hdmi naar audio pluggen hier bij Digitec? Zoiets heb ik nog niet gevonden.
0
4
Ik zoek een adapter waarmee ik 2 apparaten op 1 muzieksysteem kan aansluiten. Kan iemand mij helpen?
2