Audiokabel

31 Discussies voor in Audiokabel

Begin discussie
    abossard 6 maanden geleden in Audiokabel

Suggestie voor verbetering: Verbinding A en B moeten hetzelfde resultaat opleveren.

Ik was op zoek naar een kabel met een 2,5 mm aansluiting, het is grappig dat je verschillende producten krijgt afhankelijk van of je het filter op connector A of B zet. Gaat over hetzelfde thema als de vraag of er meer linkse of rechtse bochten zijn ...

0

gtsolis 6 maanden geleden in Audiokabel

PCM dts dolby digital coaxiale audio-uitgangskabel

Goedemorgen en gelukkig nieuwjaar, Ik heb een BluRay met pcm dts dolby digital coaxiale audio-uitgang en wil deze aansluiten op mijn versterker. Ik heb een LogiLink coaxiale en Toslink adapter gekocht en wil vragen wat voor kabel ik het beste kan kopen. Normale RCA maakte alleen maar ruis. Hartelijk dank George

0

Anonymous 1 jaar geleden in Audiokabel

Subwoofer kabel lekenvraag

Hallo samen Ik heb een Denon AVR-S650H receiver (5.2 kanaals, AM, FM) in gebruik. Ik wil deze graag gebruiken met mijn 15 jaar oude luidsprekersysteem. Ik heb een LogiLink CA luidsprekerkabel gebruikt voor elk van de 5 luidsprekers (25 m gekocht en daarna op maat geknipt). De subwoofer heeft echter een enkele RCA-aansluiting nodig aan de kant van de ontvanger, terwijl de subwoofer een "+" en een "-" draad analoog naar de luidsprekers nodig heeft. Hier bij Digitec kan ik echter alleen RCA naar RCA kabels vinden, inclusief de Y variant. Maar ik heb een "Cinch" naar 2-draads versie nodig. Kan iemand me helpen en advies geven? Hartelijk dank en vriendelijke groeten Jan

0

KhaZad93 1 jaar geleden in Audiokabel

Zoek USB C naar 3,5 AUX en USB (opladen)

Is er een USB C naar AUX en naar een USB normale oplaadkabel voor Samsung mobiele telefoons zoals een 3 in 1 voor Apple Ik heb zoiets gevonden maar Samsung tot nu toe niet.

0

klaus.lange 2 jaren geleden in Audiokabel

Adapter XLR-Audio

Op zoek naar adapter XLR 4-pins female naar XLR 3-pins female of 4-pins female naar XLR 4-pins female. Wie heeft of weet waar?

7

jekphil 3 jaren geleden in Audiokabel

Optische audiokabels

Ik heb een verlengde optische kabel nodig voor mijn PC luidsprekers. Is er een standaard voor optische kabels, d.w.z. werken alle kabels voor alle apparaten, of zijn er verschillen?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Audiokabel

Headset splitter

Hallo, is er een adapter waarmee ik twee headsets (4pin 3,5 mm) op één headset-ingang (4pin 3,5 mm) kan aansluiten?

2

L1MB0 6 jaren geleden in Audiokabel

Ground Loop Noise Isolator

Ik zoek een Ground Loop Noise Isolator, (3,5 mm - 3,5 mm) die het vervelende gezoem zou wegnemen. In Zwitserland kon ik echter geen vergelijkbaar artikel vinden. Het punt is dat ik mijn Nintendo Switch Audio via een in-line plug op mijn PC wil aansluiten, wat ook mogelijk is, maar dit gezoem dat waarschijnlijk door de Switch wordt veroorzaakt is gewoon ondraaglijk. Als iemand mij kan helpen, zou ik zeer dankbaar zijn.

6

Anonymous 4 jaren geleden in Audiokabel

3,5 mm kabelverlenging voor gaming headset

Hallo lieve gemeenschap Ik heb een paar dagen geleden de Logitech Pro X gekocht. https://bit.ly/3hO1JIf Helaas is de lengte van de audiokabel niet voldoende. Ik heb hier al een kabel gekocht https://bit.ly/3oA6Ehs. Helaas wordt het microfoonsignaal niet met de kabel meegezonden. Kan iemand een kabel aanbevelen? Of vertel me waar ik op moet letten?

2

stadtkind 4 jaren geleden in Audiokabel

Je ervaringen met de stabiliteit / robuustheid van kabels

Onze kinderen genieten erg van de PO's (3,5 jack) van Teenage Engineering, die worden aangesloten op een JBL Flip (3,5 jack) of de versterker (chinch). Helaas gaat dit gepaard met veel kabelslijtage. Welnu, twee 08/15 kabels zijn gebroken, kabelbreuk bij de stekker. Welke kabels kun je aanbevelen, zodat we er lang van kunnen genieten? Proel ... bedankt!

1

kleinerhobbit 4 jaren geleden in Audiokabel

Vraag over 3,5 mm aansluiting - 2x cinch

Hallo allemaal Ik zoek een 3m lange kabel 3,5mm blad . 2x Cinch, maar waarbij het deel van de krik niet lang is, maar de twee delen van de Cinch ongeveer 3m lang zijn. Bestaat zoiets hier?

0

schmitti_87 4 jaren geleden in Audiokabel

Kabel voor MMx300 2 Hoofdtelefoon

Hallo. Omdat Bayerdynamic niet aan Zwitserland levert, wilde ik vragen of jullie een oplossing hebben. Ik heb een nieuwe verbindingskabel nodig van de headset naar de PC. Hartelijk dank voor uw hulp.

2

rico.stefanutti 4 jaren geleden in Audiokabel

3,5mm microfoon & 3,5mm hoofdtelefoon naar 3,5mm microfoon & 3,5mm hoofdtelefoon

Hoi Ik zoek een kabel om mijn PC aan te sluiten op een KVM switch. Beide hebben een aansluiting voor 3,5 mm microfoon en koptelefoon. Dat wil zeggen dat ik een kabel moet hebben met 2x 3,5mm aansluitingen aan beide zijden. Helaas heb ik zo'n kabel niet gevonden en het gebruik van 2x adapters lijkt me wat overdreven, omdat ik eigenlijk 2x precies dezelfde aansluitingen met elkaar wil verbinden. Veel dank voor de hulp Rico

1

CyruS1337 4 jaren geleden in Audiokabel

Maak je eigen cinchkabel

Hallo samen In ons nieuwe huis ben ik van plan de luidsprekerkabels e.d. via een inbouwdoos en leidingen naar de AV te brengen. Helaas maakte ik een fout door te denken dat ik ook de cinch kabel van de subwoofer naar de AV moest brengen en wel in een M20 buis. Dus met de stekker eraan = onmogelijk. Mijn vraag is dus: welke kabel of welke connector kun je aanbevelen? Ik zou een kant van mijn bestaande cinchkabel afknippen en dan proberen de nieuwe stekker te bevestigen. Groeten

2

Jens.M 5 jaren geleden in Audiokabel

Rode Lavalier aansluiten op mengpaneel met verlengkabel en adapter? 3,5 mm aansluiting, RCA of XLR

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de Rode Lavalier met een 3,5mm jack aansluiting op een mengpaneel aan te sluiten met behulp van een 3,5mm jack adapter? Of heeft het meer zin om van 3,5 mm jack naar RCA of XLR te gaan?

4

simon 7 jaren geleden in Audiokabel

Verlengkabel voor iRig Mic Lav

Ik heb een iRig Mic Lav (3,5mm, TRRS connector) waarvoor ik een verlengkabel zoek (2-5m). Ik heb deze kabel geprobeerd: Cordial CFS WY - Jack Extension (5m, Midrange, Black) helaas zonder succes. Heeft iemand een suggestie?

2

SuperdocHD 5 jaren geleden in Audiokabel

Headset splitter

Hallo samen Ik zoek een splitter voor mijn koptelefoon/hoofdtelefoon. Het/deze hebben een 4-pins connector. Ik wil de 4-pins kabel aansluiten op mijn PC, maar die heeft alleen aparte aansluitingen voor hoofdtelefoon en microfoon. Kun je me er een voorstellen?

2

mehxq 5 jaren geleden in Audiokabel

3,5 mm naar 2,5 mm aansluitkabel?

Heeft Digitec een aansluitkabel met 3,5 mm naar 2,5 mm (beide mannelijk)? Kon er tot nu toe geen vinden.... Mijn kabel voor de AKG Y50 hoofdtelefoon is losgeraakt en ik zoek een vervanger.

3

Highfly_YT 6 jaren geleden in Audiokabel

Opname van een Pre-AMP.

Beste medewerkers van Digitec, Zou het mogelijk zijn de Tritonaudio FetHead in het assortiment op te nemen? LG Hoogvliet

4

kahnburger 6 jaren geleden in Audiokabel

Zoek y kabel 3,5 mm 2x 2,5mm voor hoofdtelefoons

Omdat mijn hoofdtelefoonkabel defect is, zoek ik een vervangende kabel 3,5mm male 2x2,5mm male.

5

andi1919 6 jaren geleden in Audiokabel

XLR / RCA adapter

Hoi zäme, als hobby DJ heb ik binnenkort een optreden in een kleine club die speakers heeft met XLR aansluitingen. Ze hebben zelf geen mengpaneel en ik neem zelf mijn DJ-controller mee, die helaas alleen RCA kent en geen XLR. Nu heb ik de vraag of ik een adapter voor XLR en RCA moet kopen, of liever een kleine mixer? Welke is beter geschikt voor een kleine club zonder super hi-fi systeem? Bedankt voor je hulp!

1

Cilvaring 6 jaren geleden in Audiokabel

Toepassingsgebied / segment

Ik zoek een zeer goede 3,5 mm jack plug naar 2x cinch plug kabel (goede overdracht / afscherming). Als ik in het toepassingsgebied "Pro Audio" selecteer (ontwikkeld voor podium/studio), valt het segment "Premium" weg. Aan de andere kant, als ik in het segment "Premium" selecteer, kom ik uit bij "Consumer" in het toepassingsgebied (delicater, minder veerkrachtig). Wat voor zin heeft dat? Een kabel die ontwikkeld is voor podium- en studiogebruik is zeker meer "premium" dan een kabel die "delicater en minder veerkrachtig" is. Het lijkt erop dat het segment niet echt zinvol is en alleen maar verwarring veroorzaakt. Of zie ik iets verkeerd?

2

MrFudog 7 jaren geleden in Audiokabel

Cinch en jack om aan te trekken

Ik wil graag de mogelijkheid van een handmatige jack-ingang toevoegen aan mijn luidsprekers in de woonkamer, wat zou de beste optie zijn?

5

Votaja 7 jaren geleden in Audiokabel

Headset met 2 stekkers naar smartphone

Hallo, is er een adapter waarmee ik mijn jeadset met twee stekkers op mijn smartphone kan aansluiten?

1

Luluki91 7 jaren geleden in Audiokabel

2x jack mono naar jack stereo

Hallo beste Digitec gemeenschap Ik zoek een kabel met 2x 3,5 mm jack mono naar 3,5 mm jack stereo. Ik heb echter alleen 2x 6,3 mm jack mono naar 3,5 mm jack stereo of 2x 6,3 mm jack mono naar 6,3 mm jack stereo gevonden. Bestaan zulke kabels überhaupt? Ik zou graag een antwoord ontvangen

1

AWtecdigi 7 jaren geleden in Audiokabel

Filterkeuze Cinch-Cinch plus digitaal = kabel met 75Ohm ?

Als je in het filter audiokabel selecteert voor digitaal plus RCA, geeft dat dan alleen kabels met 75 ohm (karakteristieke impedantie)? Voor S/PDIF elektrisch? https://de.wikipedia.org/wiki...

2

climber92 7 jaren geleden in Audiokabel

Audiokabel

Een digitale audiokabel nodig, volgende aansluiting: Toslink - 3,5 mm aansluiting Heb nog niets geschikts gevonden... Kan iemand mij helpen?

4

dfensgmbh 7 jaren geleden in Audiokabel

3,5 mm stereo jack / cinch naar 5 pins DIN

Hallo, ik zoek een verloopkabel van 3,5 mm jack / cinch stekker naar 5 pins DIN stekker. Is er zoiets bij Digitec? Ik kan het niet vinden. Bedankt voor de hulp! Groeten, Ronald

2

caprez95 7 jaren geleden in Audiokabel

Audiokabel voor studiomonitoren

Ik heb een mengpaneel met ongebalanceerde uitgangen (6,3 mm Kline) en twee studiomonitoren, elk met een gebalanceerde ingang (XLR) en een ongebalanceerde ingang (6,3 mm jack). Heb ik nu stereo lijn naar XLR (gebalanceerd) of mono lijn naar XLR (ongebalanceerd) nodig? Of moet ik de ongebalanceerde aansluiting op de luidspreker gebruiken als mijn mengpaneel geen gebalanceerde uitgangen heeft?

1

Trempton 7 jaren geleden in Audiokabel

XBox One X naar Logitech luidsprekersysteem Z906

Kan ik een XBox One X op dit systeem aansluiten? Logitech Speaker System Z906 (5.1 Kanaal) Zo ja, welke kabel heb ik dan nodig? De XBox One X heeft slechts één S/PDIF aansluiting. Ik heb geen idee van audiokabels en aansluitingen.

2

30 van 31 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Audiokabel
StartBegin discussie