Video omzetters

12 Discussies voor in Video omzetters

Begin discussie
    lema0003 1 jaar geleden in Video omzetters

Adapterconverter HDMI-uitgang TV Box naar LapTop

Hallo Ik ben op zoek naar een adapter/converter om mijn TV box (HDMI) met beeld en geluid aan te sluiten op mijn LapTop (USB). Ik wil graag TV kijken op mijn LapTop via de TV box. Is dit überhaupt mogelijk en zo ja, wat voor adapter/converter kunt u aanbevelen? Bij voorbaat dank

2

Cedric.H 2 jaren geleden in Video omzetters

HDMI-uitbreiding met 2 ingangen/1 uitgang

Ik wil graag mijn boxTV en spelcomputer verplaatsen van de TV. Ik heb een computerkabel tussen de 2 locaties (directe verbindingen). Ik wil graag een apparaat naar de boxTV en spelcomputer of 2 HDMI kabels erin steken, dan een ontvanger naar de TV met een HDMI uitgang. Ik zou dan kunnen schakelen tussen de 2 kanalen, afhankelijk van mijn gebruik. Ik vond een soortgelijk artikel, maar voor slechts 1 HDMI ingang zou ik 2 kabels en 2 zenders nodig hebben. Weet jij of er een artikel is dat aan mijn verwachtingen voldoet?

3

luca.strebel 3 jaren geleden in Video omzetters

Displayport naar HDMI conversie na een KVM switch

Hallo samen Ik heb de volgende KVM switch gekocht om mijn laptop en desktop PC op dezelfde monitor aan te sluiten: https://www.digitec.ch/de/s1/product/delock-11482-kvm-switch-14562871?supplier=406802 Mijn laptop heeft echter maar één HDMI-poort. Daarom heb ik ook een Displayport naar HDMI kabel gekocht: https://www.digitec.ch/de/s1/product/v7-displayport-to-hdmi-3m-10ft-zubehoer-video-converter-10713367?supplier=406802 Nu heb ik het probleem dat mijn monitor niet wordt herkend als ik de laptop achter de KVM-switch aansluit. Ik las op internet dat dit te maken heeft met het feit dat de KVM switch niet actief een Displayport naar HDMI kan omzetten. Kan iemand mij vertellen welke converter mij hier zou kunnen helpen?

1

claudquniq 3 jaren geleden in Video omzetters

DVI- HDMI adapter

Heeft Digitec geen DVI - HDMI adapter? Beide kanten moeten insteekbaar zijn, de HDMI-kant moet eruit komen zodat ik HDMI in de laptop kan steken en de DVI van het scherm in de andere kant. Ik kan dat niet vinden in het assortiment. Alleen een die aan de HDMI kant aangesloten moet worden (d.w.z. dat ik ook een HDMI kabel zou moeten hebben).

1

stefanoehr0 4 jaren geleden in Video omzetters

HDMI naar USB-C Converter / Adapter

Hallo Samen Ik wil een apparaat bedienen op een monitor met USB-C / Thunderbold die alleen een HDMI-uitgang heeft. Dus niet USB-C => HDMI maar HDMI => USB-C. Volgens de blogpost https://dancharblog.wordpress.com/2020... zijn er 2-3 mogelijkheden. Er is bijvoorbeeld ook een product van DeLock. Maar op de een of andere manier heb ik geen succes in mijn zoektocht hier in Digitec. Alle producten die ik heb gevonden zijn primair voor USB-C naar HDMI of laten niet zien of ze ook bidirectioneel werken. Vraag: Kent iemand een converter / adapter voor HDMI naar USB-C? Groeten Stefan

3

Anonymous 4 jaren geleden in Video omzetters

Notebook op twee schermen - adapter?

Voor het thuiskantoor krijg ik twee oude Samsung S24C450 schermen gratis, dus een breedbeeldmonitor kopen is op dit moment niet aan de orde. Probleem: Mijn notebook is niet erg goed uitgerust. Naast USB heb ik de beschikking over HDMI en USB C. De schermen hebben DVI en VGA. Is er een manier om beide schermen tegelijk op de notebook weer te geven (uitgebreide modus)? Ik heb hier verschillende adapters bekeken, bij sommige staat dat er maar één scherm loopt, bij andere staat de info er niet bij. Ik gebruik momenteel één scherm met een HDMI do DVI kabel, twee schermen zou praktisch zijn.

12

Anonymous 5 jaren geleden in Video omzetters

Adapter of kabel voor aansluiting

Goedenavond Ik heb een klein probleem en kocht een nieuwe monitor en merkte toen dat mijn grafische kaart maar één Hdmi en 3 DP aansluitingen heeft. De monitor of beide monitoren hebben alleen HDMI-aansluitingen. Moet ik liever een adapter aanschaffen en zo ja, waar moet ik daar op letten of dan een kabel als die bestaat? Bij voorbaat dank

3

billyblack 5 jaren geleden in Video omzetters

Converter HDMI naar SCART RGB

Hallo samen Bestaat er een HDMI naar Scart converter die RGB signalen op Scart kan weergeven? Degenen die ik tot nu toe heb gevonden kunnen alleen composiet uitvoeren aan de Scart kant.

0

Bollinger Niklas 5 jaren geleden in Video omzetters

Help alstublieft

Ik heb mijn xbox aangesloten op mijn pc scherm met een hdmi naar dvi kabel maar ik krijg geen geluid kan iemand me alsjeblieft helpen?

1

Jari89 5 jaren geleden in Video omzetters

Het scherm (DisplayPort) aansluiten op de grafische kaart (HDMI)

Hallo samen De volgende situatie: ik heb twee monitoren en een VR-bril die ik tegelijkertijd op mijn grafische kaart wil aansluiten. Mijn computer heeft een GTX1070 ti: https://www.digitec.ch/de/s1/product/mifcom-savage-gtx-1070-ti-zgs-2018-edition-intel-core-i7-8700k-16gb-500gb-ssd-2tb-hdd-pcie-ssd-pc-9458337 Dat betekent 2x displayport + 2x HDMI. Ik heb de twee displaypoorten nodig voor mijn hoofdscherm + VR-bril. My second screen: https://www.digitec.ch/de/s1/product/aoc-g2460pg-24-1920-x-1080-pixels-monitor-2735006 Ik wil hem aansluiten op de HDMI-poort van de grafische kaart. Maar het probleem is dat het scherm maar één beeldschermpoort heeft. Dus kocht ik het volgende product en probeerde het uit: Displaypoort-HDMI adapter: https://www.digitec.ch/de/s1/product/v7-displayport-hdmi-adapter-bl-hdmi-650cm-data-video-adapter-10143997 Helaas bleef het scherm zwart. Een HDMI/Display Port kabel werkte ook niet. Dus Full HD scherm met Display Port <---?---> GTX 1070 TI met HDMI aansluiting. Wat voor adapter of kabel heb ik nodig? Vriendelijke groeten Jari

5

highlander 8 jaren geleden in Video omzetters

Gezocht: Goedkope HDMI-repeater

Heeft iemand ervaring met de HDMI-repeaters die hier worden aangeboden? Ik moet/wil er een aanschaffen, maar te oordelen naar de (gebrekkige) recensies lijkt er niet veel vraag naar te zijn....

1

Dr. Ache 9 jaren geleden in Video omzetters

Scart naar HDMI Converter

Kun je een analoog-digitaal converter in je aanbod opnemen? Ligawo heeft zulke converters in de aanbieding. Ze worden vooral gebruikt om videocassettespelers en oudere videoconsoles (PS2, PS1, NGameCube enz.) aan te sluiten op moderne flatscreen TV's. Een eenvoudige adapter voldoet niet echt, want het analoge signaal op moderne TV's ziet er meestal vrij slecht uit.

5

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Video omzetters
StartBegin discussie