Videokabel

91 Discussies voor in Videokabel

Begin discussie
    nox_rmeyer 2 maanden geleden in Videokabel

Thunderbolt 4 naar HDMI met meer dan 60 Hz

Bestaat er een Thunderbolt 4 naar HDMI kabel met meer dan 60 Hz? De Mac Studio ondersteunt tot 240 Hz bij 4k op Thunderbolt, dus het zou zonde zijn om het terug te schroeven naar 60 Hz.

1

dersmu 2 maanden geleden in Videokabel

HDMI kabel 2.1, 8k CEC-loos

Hallo allemaal, ik word gek van mijn apparaten. Ik heb een HDMI kabel 2.1, 8 K nodig waarbij de 13 poll voor CEC inactief is / ontbreekt. Heeft iemand tips?

2

Jens.M 4 maanden geleden in Videokabel

Micro HDMI naar HDMI kabel zit los. Welke kabel is beter?

Ik ben op zoek naar een goede Micro HDMI naar HDMI kabel voor mijn Lumix S9 camera. De kabel die ik nu gebruik zit erg los in de aansluiting. Hoe herken je dat een kabel van goede kwaliteit is en ook stevig in de aansluiting zit? Huidige kabel: CSL micro HDMI (type D) - HDMI (type A) https://www.digitec.ch/de/s1/product/csl-micro-hdmi-typ-d-hdmi-typ-a-5-m-hdmi-video-kabel-10203369?supplier=3073500

1

castler 8 jaren geleden in Videokabel

HDMI naar DisplayPort

Hallo Ik zoek een kabel of adapter van HDMI (bron) naar DisplayPort (beeldscherm). Tot nu toe heb ik alleen kabels en adapters gevonden die alleen in de andere richting werken. Welke kabels en adapters werken in beide richtingen en welke kan ik gebruiken voor mijn monitor met DisplayPort en mijn grafische kaart met HDMI-uitgang? Het audiosignaal moet ook worden doorgegeven. Kun je me verder helpen? Dank u en groeten

+8

15

awmv 11 maanden geleden in Videokabel

Hulp met 240 Hz uitvoer op Odyssey OLED G8 met MacBook M2 Pro

Hallo allemaal, Ik probeer 240 Hz te halen uit mijn 32" Odyssey OLED G8 G80SD UHD 240Hz gaming monitor in combinatie met mijn MacBook M2 Pro. Ik heb de monitor momenteel aangesloten op de HDMI-poort van mijn MacBook via een HDMI 2.1 (HDCP 2.2) kabel. Helaas kan ik maar maximaal 120 Hz halen. Ik gebruik de "Ultra High Speed HDMI" kabel die bij de monitor is geleverd, maar ik kon geen exacte specificaties vinden. Omdat alleen HDMI 2.0b mogelijk is via USB-C, heb ik de HDMI-poort op de MacBook gebruikt. Volgens de technische gegevens zou deze HDMI 2.1 moeten ondersteunen. Als de meegeleverde kabel de benodigde bandbreedte ondersteunt, zou uitvoer bij 240 Hz eigenlijk mogelijk moeten zijn, toch? Volgens Reddit zou het kunnen werken via USB-C naar DisplayPort 1.4 met een 10 Gbps kabel. Helaas kon ik zo'n kabel niet vinden op Digitec. Welke oplossing zouden jullie aanraden? Hartelijk dank voor jullie hulp!

0

tobin77 1 jaar geleden in Videokabel

HDMI-uitgang (TV box) / DP-ingang (scherm)

directioneel... ongericht... Beste community: Mijn zoektocht naar een (zogenaamd) eenvoudige kabel blijkt opeens moeilijker dan ik dacht. Kan iemand mij een goedkope tip geven voor de juiste kabel? Zou echt geweldig zijn. Alvast bedankt!

1

nights 1 jaar geleden in Videokabel

Digitec Alstublieft, alstublieft, alstublieft !!!

Ultra Hoge Snelheid HDMI® Kabel Certificeringsprogramma Er zijn zoveel kabels met valse informatie dat het gewoon oplichterij en onzin is. Je wordt gewoon voor de gek gehouden. Kabels die officieel gecertificeerd zijn hoeven alleen maar verkocht te worden, ze zijn getest in het laboratorium en krijgen een Ultra High Speed HDMI® Cable Certification Programme. Doe alsjeblieft iets of plaats verstandige filters. Digitec alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft!!! Waarom maken jullie niet eindelijk een filtersectie met officieel gecertificeerde kabels !!!

4

Anonymous 1 jaar geleden in Videokabel

Categorie Kabel USB4 versus Thunderbolt 4?

Toen ik op zoek was naar een vervangende kabel voor mijn Thunderbolt 4 docking station, vroeg ik me af waarom USB4 kabels onder "USB kabels" staan en Thunderbolt 4 kabels onder "Video kabels". Eigenlijk zijn het allebei standaarden die vrijwel alle soorten digitaal signaaltransport kunnen bieden. En zowel USB als Thunderbolt kunnen dit al heel lang (met hun respectievelijke beperkingen). En ze hebben ook al een paar jaar dezelfde mechanische connector (USB-C). Heeft dit onderscheid in de verschillende categorieën zin, en zo ja, welke?

0

Arleider 1 jaar geleden in Videokabel

HDMI naar USB-kabel -C

Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten of jullie een kabel kennen om HDMI aan te sluiten op een draagbare monitor via USB-C? Voorbeeld: ik heb een PS4 en die wil ik aansluiten op een draagbaar scherm.

2

FrançoisC461 1 jaar geleden in Videokabel

HDMI naar video converter

Hallo Ik ben op zoek naar een kabel of box om een box met HDMI-uitgang aan te sluiten op een videoprojector met video en gele RCA-ingang, het geluidsgedeelte met RCA naar de voorversterker. Is dit mogelijk? Hartelijk dank François

0

homoho1990 1 jaar geleden in Videokabel

Flexibele HDMI 2.1 kabel

Hallo Samen Ik ben op zoek naar een HDMI 2.1 kabel (2m) die zo flexibel mogelijk is. Ik heb een Sonos Arc met muurbevestiging gekocht. Helaas zit de HDMI connector aan de zijkant en moet dan na korte tijd recht naar beneden. Mijn kabels thuis zijn niet flexibel genoeg en de connector moet perfect op de Arc zitten anders verliest hij de aansluiting.... Heeft iemand een tip?

3

Anonymous 1 jaar geleden in Videokabel

Op zoek naar een kabel

Ik ben op zoek naar een apparaat waarmee ik meer HDMI-kabels kan gebruiken, want ik heb verschillende videogames die een HDMI-kabel nodig hebben, maar mijn tv heeft maar 3 stopcontacten.

2

rodscher 2 jaren geleden in Videokabel

Minimum bestelhoeveelheid

Beste digitec team, voor sommige kabels geldt een minimale bestelhoeveelheid. Het lijkt me geweldig als je dit als filter zou kunnen opnemen. Dan kan ik meteen zien of het aanbod voor mij geschikt is (als ik maar *één* kabel nodig heb). Hartelijk dank en ga zo door!

3

Teslacorn 1 jaar geleden in Videokabel

Een MiniDV-camcorder aansluiten op een Macbook

Ik wil graag een camcorder met DV-aansluiting (Firewire 4-pins) aansluiten op een Macbook met USB-C poort. Is hier een geschikt product voor? Ik kan alleen DV-kabels vinden met twee identieke stekkers, maar niets met USB.

0

hoelzel48 4 jaren geleden in Videokabel

Displayport kabel 240Hz

Hé jongens, ik zoek een Displayport kabel waarmee ik 240Hz kan bereiken bij een resolutie van 5120 x 1440 pixels. Ik heb een Samsung Odyssey G9 monitor en een RTX 3090. Hartelijk dank

4

Dany2 2 jaren geleden in Videokabel

Micro hdmi 2.1 kabel

Ik ben op zoek naar een hdmi 2.1 (type a) naar micro hdmi (type d) kabel met 48 gb/s bandbreedte. Ik kan dergelijke kabels niet vinden op de Zwitserse online markt. In online winkels in het buitenland kun je er echter wel veel vinden. Zou het mogelijk zijn dat digitec dergelijke kabels in zijn assortiment opneemt? Een voorbeeld: (amazon Cablecc-Micro-HDMI-Ultra-HDMI-Cable-Camera).

2

MindBlown 2 jaren geleden in Videokabel

DP - DP kabels van Digitec

Hallo samen! Gezien de recente release van Digitec's HDMI-naar-HDMI 2.1 kabel, en omdat ik er zelf een heb, vroeg ik me af waarom Digitec zelf nog geen eigen DP-kabels heeft uitgebracht. Of het nu 2.0 of 2.1 is, ik neem aan dat het tijd kost om bij kabelfabrikanten na te vragen of ze alleen de beste kabels verkopen, want ik betwijfel of Digitec hun eigen kabels maakt. Het moet gezegd worden dat de kabels over het algemeen geweldig zijn. Het gevoel, de prestaties en het uiterlijk zijn redelijk voor de prijs en het "merk" dat ze vertegenwoordigen. Maar ik vraag me wel af waarom er "meer" ontbreekt in het assortiment ^^. Vriendelijke groeten

1

michaelwah 2 jaren geleden in Videokabel

Help - wat is verbinding A/B?

Ik kan geen uitleg vinden over wat de A en B connectoren betekenen. Ik heb een adapter nodig om apparaten met HDMI-uitgang (PS3, Raspberry Pi) aan te sluiten op een monitor met DisplayPort-ingang. Idealiter wordt het geluid ook via HDMI doorgegeven. Welke kabel(s) kun je aanbevelen?

5

Anonymous 2 jaren geleden in Videokabel

digitec HDMI kabel eigen merk Certificeringen (RoHS, UL, REACH, etc) ?

Goedemorgen community en digitec team, Zijn de HDMI kabels van digitec's eigen merk gecertificeerd, bijvoorbeeld volgens REACH, RoHS, UL, etc? Het zou handig zijn als digitec dit in de productspecificatie zou kunnen vermelden. Merci .

2

Anonymous 2 jaren geleden in Videokabel

Er zijn geen "HDMI 2.1" kabels

Vreemd hoe Digitec HDMI 2.1 en dergelijke gebruikt voor kabels in de filters. Er is eenvoudigweg geen HDMI 2.1 of 2.0 kabel. Er zijn kabelcategorieën die HDMI-normen ondersteunen. https://de.wikipedia.org/wiki... Voorbeeld: Een "HDMI High Speed" kabel ondersteunt tenminste "HDMI 1.4b". Een "HDMI Premium High Speed" kabel ondersteunt ten minste "HDMI 2.1 24G".

2

EnzoS720 2 jaren geleden in Videokabel

zoek videokabel voor Power macintosh 6100 (DB15 => VGA)

Ik zoek een DB15 (2 rijen van 8 pinnen en 7 pinnen) naar VGA kabel, verkoopt Digitec of een andere winkel dit type kabel?

2

aaronlocher2001 2 jaren geleden in Videokabel

DP 2.0

Hallo beste digitec team, Ik zoek een DP-kabel >2m en ik heb gezien dat er maar één merk is en slechts twee verschillende versies ervan? Weet je of in de nabije toekomst (komende 6 maanden) de situatie zal veranderen en er meer opties beschikbaar komen of blijft het nog even zo? Dank u voor uw antwoord

0

fabioweiss 2 jaren geleden in Videokabel

Sluit Macbook met Thunderbolt 2.0 aan op moderne Mintor met Display Port of HDMI: Welke kabel/welke adapter

Hallo, ik wil graag een Macbook met Thunderbolt 2.0 aansluiten op een monitor met HDMI of Display Port. Welke adapter of kabel heb ik hiervoor nodig? Hartelijk dank!

0

Anonymous 3 jaren geleden in Videokabel

Een HDMI/DVI-monitor aansluiten op een andere monitor met een displaypoort

Ik heb een monitor waarop ik via de displaypoort een andere monitor kan aansluiten. Mijn andere monitor heeft alleen een HDMI/DVI uitgang. Weet iemand of het mogelijk is om de tweede monitor, bijvoorbeeld via HDMI, aan te sluiten op de eerste monitor met Display Port en wat voor kabel ik daarvoor nodig zou hebben?

1

PixelAim 4 jaren geleden in Videokabel

DVI/VGA naar Displayport kabel

Hallo allemaal Ik zoek een goedkope DVI (ingang) naar Displayport (uitgang) kabel. https://www.galaxus.ch/de/s1/product/equip-displayport-dvi-2m-hdmi-display-port-video-kabel-10143497 Is deze goed? Tot nu toe heb ik alleen kabels andersom gevonden, maar dat staat helaas niet in de beschrijving.

1

thiemo.taeuber 6 jaren geleden in Videokabel

Nintendo Switch aansluiten op Displayport-monitor

Hallo Samen Ik zit al enige tijd met het probleem dat ik mijn Nintendo Switch op mijn monitor wil aansluiten. Helaas heeft mijn monitor geen HDMI-poort, maar alleen 2x Dispayport en 1x Mini-Displayport aansluitingen. Ik heb al een HDMI naar mini displayport kabel gekocht, maar deze had niet gewerkt. Kan iemand mij helpen met dit probleem? Heb ik hiervoor een speciale kabel nodig? Hartelijk dank Groeten TLT9500

+1

6

noah.brechbuehl 4 jaren geleden in Videokabel

240Hz videokabel voor gamen

Hallo allemaal! Zoals beschreven in de titel heb ik een 240Hz kabel nodig. Ofwel HDMI/ Displayport. Ben dankbaar voor alle hulp!!! Lg Noach

4

Drachenherz 4 jaren geleden in Videokabel

Op zoek naar een aanbeveling voor een 2m DP 1.2a kabel (compatibel met Freesync/Adaptive Sync).

Kan iemand mij een DP 1.2a kabel van 2 m lang aanbevelen, zodat ik adaptieve sync op mijn (compatibele) monitor kan toepassen? Hartelijk dank!

1

Nussbaumerkim 4 jaren geleden in Videokabel

DisplayPort Kabel voor Asus PG279Q Monitor 1440p@144Hz

Hallo samen Ik zoek een DisplayPort kabel van 3m of langer, die de resolutie 2560*1440 bij 144Hz ondersteunt. Volgens de DisplayPort-normen moet het HBR2 of hoger ondersteunen, dus DisplayPort 1.2 of hoger. Dus heb ik mezelf https://www.digitec.ch/de/s1/product/club-3d-displayport-12-hbr2-3m-display-port-video-kabel-3230431. Met deze kabel krijg ik echter geen signaal naar de monitor. De kabel werkt echter wel met 2560*1440 bij 144Hz op mijn tweede monitor ASUS MG279. Kunt u mij helpen? De bij de monitor geleverde kabel die werkt is als volgt gelabeld: displayport kabel awm stijl 20276 e246588 Anders zou ik gewoon de 1.4 HBR3 versie halen.... https://www.galaxus.ch/de/s1/product/club-3d-displayport-14-hbr3-8k-4m-display-port-video-kabel-8851545

5

Zerogoki 4 jaren geleden in Videokabel

3440x1440 / 144 hz

Ik zoek een USB C (monitor) naar Displayport (GPU) kabel. De prestaties die de monitor ondersteunt voor USB C zijn als volgt: 3440x1440 / 144 hz (HDR). Is de 4K kabel voldoende voor de resolutie met HDR of is er nog een 8k kabel nodig? E.G. : https://www.digitec.ch/de... Bedankt voor je hulp

6

30 van 91 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Videokabel
StartBegin discussie