Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Stroomkabel

5 Discussies voor in Stroomkabel

Begin discussie
    BearlyBig 5 dagen geleden in Stroomkabel

Hyperboom vervangingskabel

Ik heb de "oude" versie van de Hyperboom van UE BOOM zonder USB-C aansluiting. Helaas heb ik de voedingskabel niet meer en zou ik een vervangende kabel moeten bestellen. Maar ik weet niet welke de juiste is voor de aansluiting. Heeft iemand hier ervaring mee?

2

Anonymous 1 maand geleden in Stroomkabel

Type 12/13 op C19

Is dat mogelijk?

2

Anonymous 1 jaar geleden in Stroomkabel

Zoek naar gekleurde apparaatkabel T12 -> C13

Ik ben op zoek naar gekleurde apparaatkabels met CH-T12 (stekker voor T13 stopcontact) naar C13 (stekker voor pc-voeding). Ik zoek precies zoiets als dit: https://www.digitec.ch/de/s1/product/advanced-cable-technology-schuko-3-m-stromkabel-14297576 maar deze zijn met een Duitse Schuko stekker. Ben ik de enige Zwitser die wat kleur aan het rek wil toevoegen? En nee, ik wil de SchuKo niet loskoppelen en dan een andere gekleurde T12 stekker monteren. Hartelijk dank

2

chrannen 10 jaren geleden in Stroomkabel

Dunne verlengkabel

Ik zoek een zo dun mogelijke verlengkabel. Er wordt alleen een router mee bediend, dus geen apparaten met veel energieverbruik. Lengte: ca. 5 meter. Veel dank voor eventuele tips.

2

douglasmarston 10 jaren geleden in Stroomkabel

stroomkabel voor een Sony Vaio

We zijn net verhuisd en ergens begraven in een van de dozen (nog steeds niet gevonden) ligt de voedingskabel van de Sony Vaio van mijn vrouw. Hoe kom ik aan een vervanging voor een laptop die niet meer geproduceerd wordt....geen idee waar ik die kan vinden. Hulp alstublieft?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Stroomkabel
StartBegin discussie