Filter toevoegen volgens type stekker/stopcontact
3
3
15
Ik wil graag een smart plug gebruiken om de opbrengst van het balkonzonnesysteem met verschillende evaluatiemogelijkheden te meten en vast te leggen, ook over meerdere jaren, maar niet via een cloud maar via een app of programma in het eigen netwerk. Welke slimme stekker kan dit zonder verbinding met internet en aanbieder cloud?
0
We zijn op zoek naar een slimme stekker voor ons zwembad die via een smartphone kan worden bediend om de pomp voor de zonne-matten te regelen. We willen echter geen EU-stekker, maar de normale Zwitserse 3-pins stekker. Iemand tips?
1
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een smartplug waarmee ik schakelcycli van minder dan 1 min kan programmeren, het liefst vanaf 10 sec. Iemand tips?
0
8
Hallo zämä Ik ben op zoek naar een slimme stekker waarmee het stroomverbruik van de aangesloten apparaten kan worden gemeten en die ook gemakkelijk kan worden geïntegreerd in Home Assistant. Het liefst zonder cloudverbinding. Vriendelijke groeten
11
Je kunt hier alleen maar Schuko stekkers vinden en je kunt niet eens filteren zodat je alleen de T12/T13 ziet. En dat in een Zwitserse online winkel. Goed gedaan Galaxus. Los het alsjeblieft op.
0
Kent iemand van jullie slimme stekkers voor CH-contactdozen met Matter- en Thread-compatibiliteit? Est-ce que l'un de vous connaît des smart plugs pour prises suisses compatibles avec les technologies Matter et Thread ? Alvast bedankt :)
2
Ik ben op zoek naar een timer voor mijn broedbakken (vogels), die de dimmer 's ochtends 1 uur langzaam omhoog zet en 's avonds weer 1 uur langzaam omlaag. Aan de timer zijn ledstrips bevestigd, die gedimd kunnen worden om zonsopgang en zonsondergang te simuleren. Bestaat er zo'n timer? Ik heb alleen de timer met automatische dimmer 60 minuten van Plumladen in DE gevonden. Zou je zoiets ook kunnen doen met de Philips hue? Bedankt voor je tips
3
2
0
Hallo allemaal. Ik ben van plan om een balkoncentrale te installeren. Nu ben ik op zoek naar een goede manier om de stroomproductie in de gaten te houden. Idealiter zou dit een stekkerdoos zijn die ik dan gewoon in het buitenstopcontact steek en daar de BKW op aansluit. Het apparaat zou als het ware "minstroom" moeten kunnen tellen, of hoe werkt dit? Vriendelijke groeten
2
Er zijn veel timers met een weekprogramma. Ik kan bijvoorbeeld elke maandag, woensdag en vrijdag van xx:xx tot xx:xx instellen. Maar nu ben ik op zoek naar een tijdschakelaar waarmee ik alleen elke 2e, 3e of 4e week iets wil schakelen. Heeft iemand een tip?
0
Hallo Ik ben op zoek naar een slimme stekker die detecteert wanneer de router niet meer verbonden is met internet en hem dan automatisch opnieuw opstart. Bedankt voor eventuele tips.
3
Hallo samen Ik ben op zoek naar een timer voor de warmtelamp die ik bij de verschoontafel heb staan. Het idee is dat als we de lamp met de timer aanzetten, hij automatisch uitschakelt na bijvoorbeeld 15'. De apparaten die ik vind lijken gericht op een dagschema of moeten telkens opnieuw geprogrammeerd worden op het gewenste aftellen. Heeft iemand ideeën voor een product? Groeten
1
Ik zoek een oplossing voor de extra verlichting van mijn kamerplanten. Ik wil dat de plantverlichting aan is van 6 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds, wanneer het niet helder genoeg is. Wat ik zoek is een timer waarbij ik deze tijd kan instellen, maar hij schakelt uit als het helder genoeg is. Bestaat er zoiets als dit?
7
Ik ben op zoek naar een slimme stekker die ik met mijn telefoon kan inplannen om op bepaalde tijden aan en uit te gaan. Als ik enkele van de topproducten op Galaxus lees, lijken ze de eis te hebben om voortdurend met de Wi-Fi verbonden te zijn. Als ze eenmaal uit gaan krijg je ze nooit meer automatisch aan. Iemand een suggestie voor een product dat ook werkt als het niet verbonden is met de Wi-Fi? Bedankt
5
Ik ben op zoek naar een slimme stekker om statistieken te maken van het stroomverbruik van mijn verschillende apparaten (idealiter met wifi of bluetooth verbonden). Ik wil niet dat het via een clouddienst gaat, ik zoek iets met een open API die ik kan bevragen vanaf iets als een raspberry pi. En idealiter met zwitserse stekker. Bestaat deze eenhoorn?
1
Hallo Samen Ik zoek een slimme stekker (of timer) waarmee ik het schema tot op de seconde kan instellen. Ik wil het apparaat 4x per minuut aan en uit kunnen zetten. Tot nu toe heb ik alleen minutenintervallen gevonden. Bedankt voor je advies.
2
In deze categorie zou het enorm nuttig zijn om een filter te hebben voor het type gegevensoverdracht. Het maakt een groot verschil of het een eenvoudig radiogestuurd stopcontact is met afstandsbediening of een met WLAN, Powerline of een andere eigen radioverbinding. Het zou ook cool zijn als je kon filteren op stekkertype, want ik ben niet per se geïnteresseerd in Schuko stopcontacten.
1
In Zwitserland met Schuko-Duitse stekker, is dat normaal?
1
Helaas is het niet mogelijk om de stroom te filteren. Ik zoek een goedkope timer die ontworpen is voor maximaal 16a. bedankt voor tips
1
Ik zoek een klok voor de kinderkamer. Ik wil er graag het nachtlampje op aansluiten. Mijn zoon doet 's nachts altijd het licht aan omdat hij anders bang wordt. Maar ik wil dat het licht na ongeveer 1 uur weer uitgaat, telkens als hij het aanzet. Bestaat er zoiets?
2
Hallo allemaal, Kent iemand een timer die programmeerbaar is via een webinterface of APP met LAN-verbinding?
1
Hallo Ik zoek een tijdschakelaar die 2 polen uitschakelt. Is er zoiets bij Digitec?
0
Hallo Samen Ik zoek een "slim stopcontact" met een fysieke knop zoals myStrom en met de volgende functies: - Knop wordt ingedrukt - De stekker gaat aan voor een instelbare tijd (bijv. 4u) en dan weer uit. Bedankt voor je inbreng
1
Hallo, ik ben op zoek naar een timer die de stroom 1 min laat lopen en dan 3 min pauzeert in een eindeloze lus. Met stekker (= zonder ombouw, voor leken). Bestaat er zoiets? Aan de ene kant hebben de meeste timers een minimale periode van meer dan 1 min en aan de andere kant moet je ze omslachtig programmeren volgens de dag van de week en de tijd (beide totaal irrelevant voor mijn doel). Veel dank voor het waardevolle advies!
1
We hebben een geweldig Italiaans ESE pod-koffiezetapparaat dat heerlijke koffie zet. Helaas vergeten we het vaak uit te zetten en dan wordt het vurig heet. Is er een timer die de koffiemachine na 15 of 30 minuten weer uitschakelt? Natuurlijk zetten we de koffiemachine op verschillende tijden aan, dus ik kan de uitschakeltijd niet programmeren. Ik wil gewoon dat de timer 15 of 30 minuten later weer uitschakelt nadat hij is ingeschakeld. Bestaat er zo'n timer? Groeten Dave
9
Goedendag - is er een timer waarmee ik kan zeggen: 4 uur draaien en dan uitschakelen? Achtergrond: Ik wil een osmosesysteem bedienen dat in 24 uur ongeveer 270 liter water levert - maar mijn bus heeft maar 100 liter - dus ik wil kunnen zeggen: 4 uur draaien en dan uitschakelen? Als een stopwatch
4
30 van 36 discussies