Timer

36 Discussies voor in Timer

Begin discussie
    BalouBear 1 jaar geleden in Timer

Filter toevoegen volgens type stekker/stopcontact

Het ergert me dat het niet mogelijk is om te filteren op type stopcontact/stekker in de producten "Volledig assortiment -> Randapparatuur -> Voeding -> Adapterstekker -> Timer + Smart Plug" in een Zwitserse online winkel. Type 13 (Zwitsers stekker- en stekkertype) is alleen te herkennen aan de productafbeeldingen. Je kunt het misschien ook herkennen aan de gedetailleerde beschrijving, maar ook daar wordt niet altijd het stekker-/aansluittype gespecificeerd. Dit maakt de zoektocht naar een geschikt product vervelend en tijdrovend.

3

Anonymous 1 jaar geleden in Timer

Mystrom - vanaf 15.7.24 alleen met betaald abonnement.

Hoi Zäme - Vanaf 15.7.24 zijn Mystrom apparaten alleen nog beschikbaar met een betaald abonnement, zelfs voor bestaande klanten die een aantal apparaten hebben. Gisteren heb ik bezwaar aangetekend tegen de nieuwe AV en het abo (onsympathiek, rip-off met de 8 of 9 apparaten die ik heb) en het antwoord was kort en bondig dat ze waarschijnlijk failliet gingen of aan het eind van het jaar failliet zouden zijn gegaan zonder. Mij maakt het niet uit, ik stap er wel uit. Het is ook geen Mystrom GmbH of AG meer uit Ittigen Bern, maar een energiebedrijf in Zürich... geen idee, lijkt op een spin-off, lijkt nog steeds Swisscom of niet... item, te ondoorzichtig voor mij. Gewoon ter info...

+6

15

Anonymous 9 maanden geleden in Timer

Meet balkon zonne-energie

Ik wil graag een smart plug gebruiken om de opbrengst van het balkonzonnesysteem met verschillende evaluatiemogelijkheden te meten en vast te leggen, ook over meerdere jaren, maar niet via een cloud maar via een app of programma in het eigen netwerk. Welke slimme stekker kan dit zonder verbinding met internet en aanbieder cloud?

0

sabba 1 jaar geleden in Timer

Slimme stekker voor buiten met 3-pins Zwitserse stekker.

We zijn op zoek naar een slimme stekker voor ons zwembad die via een smartphone kan worden bediend om de pomp voor de zonne-matten te regelen. We willen echter geen EU-stekker, maar de normale Zwitserse 3-pins stekker. Iemand tips?

1

kaitan69 1 jaar geleden in Timer

slimme stekker met schakelcycli van 30 seconden

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een smartplug waarmee ik schakelcycli van minder dan 1 min kan programmeren, het liefst vanaf 10 sec. Iemand tips?

0

nuclearcity 1 jaar geleden in Timer

Op zoek naar een slimme elektriciteitsmeter (stekkeraansluiting) met hoog stroomverbruik en stroomsterkte

Hallo Er wordt een split airconditioningsysteem met 1 buitenunit en 2 binnenunits geïnstalleerd op de zolderflat in onze 2-gezinswoning. De stroomvoorziening voor alle apparaten wordt gecentraliseerd via een stopcontact dat is aangesloten op de meterkast van de flat op de begane grond (geen andere optie). We zijn daarom op zoek naar een slimme stekker die het verbruik meet (evaluatie via app op mobiel) om periodiek te kunnen factureren. Ik weet niet genoeg van elektriciteit, maar ik weet wel dat de slimme stekker veel moet kunnen verwerken als alle apparaten op vol vermogen draaien. Voor zover ik weet is het een 230 V systeem met 13 A en (weet niet maar schatting voor alle 3 stroomverbruikers) waarschijnlijk meer dan 2700 W of liever rond de 3000 W. Wie heeft er tips voor een geschikte slimme stekker? Alvast bedankt :-)

8

andybaecher 1 jaar geleden in Timer

Zoek Smart Plug met energiemeting en eenvoudige Home Assistant integratie

Hallo zämä Ik ben op zoek naar een slimme stekker waarmee het stroomverbruik van de aangesloten apparaten kan worden gemeten en die ook gemakkelijk kan worden geïntegreerd in Home Assistant. Het liefst zonder cloudverbinding. Vriendelijke groeten

+2

11

Anonymous 1 jaar geleden in Timer

Galaxus was vroeger een Zwitserse winkel.

Je kunt hier alleen maar Schuko stekkers vinden en je kunt niet eens filteren zodat je alleen de T12/T13 ziet. En dat in een Zwitserse online winkel. Goed gedaan Galaxus. Los het alsjeblieft op.

0

Anonymous 2 jaren geleden in Timer

Materie via Thread Smart Plug voor CH stopcontact

Kent iemand van jullie slimme stekkers voor CH-contactdozen met Matter- en Thread-compatibiliteit? Est-ce que l'un de vous connaît des smart plugs pour prises suisses compatibles avec les technologies Matter et Thread ? Alvast bedankt :)

2

skalay38 1 jaar geleden in Timer

Timer met dimfunctie

Ik ben op zoek naar een timer voor mijn broedbakken (vogels), die de dimmer 's ochtends 1 uur langzaam omhoog zet en 's avonds weer 1 uur langzaam omlaag. Aan de timer zijn ledstrips bevestigd, die gedimd kunnen worden om zonsopgang en zonsondergang te simuleren. Bestaat er zo'n timer? Ik heb alleen de timer met automatische dimmer 60 minuten van Plumladen in DE gevonden. Zou je zoiets ook kunnen doen met de Philips hue? Bedankt voor je tips

3

pitmello 1 jaar geleden in Timer

Gegevens herstellen van twee oude harde schijven

Beste digitecs, Ik ben niet gewend om computers uit elkaar te halen, maar ik begin het onder de knie te krijgen na het succesvol vervangen van kapotte schermen.... NU Ik probeer gegevens te herstellen van twee oude harde schijven, van mijn laptops die niet meer werken... Ik ga de laptops weggooien, maar ik wil graag de gegevens herstellen.... Kun je me helpen de juiste verbindingskabel te kiezen om ze op mijn pc aan te sluiten en de gegevens eruit te halen? zijn 1) HDD 5K500 . B-500 HITACHI (kwam uit een Vaio) 2) Seagate momentus 4200.2 ST9100822A Helaas zijn de twee poorten verschillend... DANKEEEEEEEEE

2

zmetak 1 jaar geleden in Timer

Filter producten op verbinding (Zigbee)

Hallo mensen, Ik wil graag overschakelen van (goedkope AliExpress-achtige) WiFi-smartapparaten naar (Europese) Zigbee-apparaten. Of vrijwel elk ander verbindingssysteem. Op dit moment kan ik geen manier vinden om Zigbee/Z-wave apparaten te filteren. - Alarmsystemen - Stopcontacten/stoppen - Slimme verlengsnoeren (veel stekkers) - Bruggen die alles met elkaar kunnen verbinden... Bedankt voor tips of zelfs aanbevelingen voor Z-wave producten uit de bovenstaande lijst! Ik gebruik Google Home om therm te bedienen.

0

Freaky1981 1 jaar geleden in Timer

Elektriciteitsmeter voor balkoncentrale

Hallo allemaal. Ik ben van plan om een balkoncentrale te installeren. Nu ben ik op zoek naar een goede manier om de stroomproductie in de gaten te houden. Idealiter zou dit een stekkerdoos zijn die ik dan gewoon in het buitenstopcontact steek en daar de BKW op aansluit. Het apparaat zou als het ware "minstroom" moeten kunnen tellen, of hoe werkt dit? Vriendelijke groeten

2

Timer met maandprogramma

Er zijn veel timers met een weekprogramma. Ik kan bijvoorbeeld elke maandag, woensdag en vrijdag van xx:xx tot xx:xx instellen. Maar nu ben ik op zoek naar een tijdschakelaar waarmee ik alleen elke 2e, 3e of 4e week iets wil schakelen. Heeft iemand een tip?

0

Zoggo 2 jaren geleden in Timer

Smart Plug voor het opnieuw opstarten van de router

Hallo Ik ben op zoek naar een slimme stekker die detecteert wanneer de router niet meer verbonden is met internet en hem dan automatisch opnieuw opstart. Bedankt voor eventuele tips.

3

Timer voor warmtelamp bij de luiertafel

Hallo samen Ik ben op zoek naar een timer voor de warmtelamp die ik bij de verschoontafel heb staan. Het idee is dat als we de lamp met de timer aanzetten, hij automatisch uitschakelt na bijvoorbeeld 15'. De apparaten die ik vind lijken gericht op een dagschema of moeten telkens opnieuw geprogrammeerd worden op het gewenste aftellen. Heeft iemand ideeën voor een product? Groeten

1

asdf1692 5 jaren geleden in Timer

Timer met schemersensor voor plantverlichting

Ik zoek een oplossing voor de extra verlichting van mijn kamerplanten. Ik wil dat de plantverlichting aan is van 6 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds, wanneer het niet helder genoeg is. Wat ik zoek is een timer waarbij ik deze tijd kan instellen, maar hij schakelt uit als het helder genoeg is. Bestaat er zoiets als dit?

7

MagikoJukas 2 jaren geleden in Timer

Slimme stekker WI-FI aan/uit

Ik ben op zoek naar een slimme stekker die ik met mijn telefoon kan inplannen om op bepaalde tijden aan en uit te gaan. Als ik enkele van de topproducten op Galaxus lees, lijken ze de eis te hebben om voortdurend met de Wi-Fi verbonden te zijn. Als ze eenmaal uit gaan krijg je ze nooit meer automatisch aan. Iemand een suggestie voor een product dat ook werkt als het niet verbonden is met de Wi-Fi? Bedankt

5

Smartplug voor stroomverbruiksmeting zonder cloud

Ik ben op zoek naar een slimme stekker om statistieken te maken van het stroomverbruik van mijn verschillende apparaten (idealiter met wifi of bluetooth verbonden). Ik wil niet dat het via een clouddienst gaat, ik zoek iets met een open API die ik kan bevragen vanaf iets als een raspberry pi. En idealiter met zwitserse stekker. Bestaat deze eenhoorn?

1

drageen 2 jaren geleden in Timer

Smartplug met secondeninterval

Hallo Samen Ik zoek een slimme stekker (of timer) waarmee ik het schema tot op de seconde kan instellen. Ik wil het apparaat 4x per minuut aan en uit kunnen zetten. Tot nu toe heb ik alleen minutenintervallen gevonden. Bedankt voor je advies.

2

keen4000 2 jaren geleden in Timer

Filter voor aansluitstandaard en connectortype

In deze categorie zou het enorm nuttig zijn om een filter te hebben voor het type gegevensoverdracht. Het maakt een groot verschil of het een eenvoudig radiogestuurd stopcontact is met afstandsbediening of een met WLAN, Powerline of een andere eigen radioverbinding. Het zou ook cool zijn als je kon filteren op stekkertype, want ik ben niet per se geïnteresseerd in Schuko stopcontacten.

1

horse200 2 jaren geleden in Timer

In Zwitserland met Schuko-Duitse stekker, is dat normaal?

In Zwitserland met Schuko-Duitse stekker, is dat normaal?

1

esg205 3 jaren geleden in Timer

timer 16a

Helaas is het niet mogelijk om de stroom te filteren. Ik zoek een goedkope timer die ontworpen is voor maximaal 16a. bedankt voor tips

1

angelina.barduc 3 jaren geleden in Timer

Timer voor nachtlampje

Ik zoek een klok voor de kinderkamer. Ik wil er graag het nachtlampje op aansluiten. Mijn zoon doet 's nachts altijd het licht aan omdat hij anders bang wordt. Maar ik wil dat het licht na ongeveer 1 uur weer uitgaat, telkens als hij het aanzet. Bestaat er zoiets?

2

gtainsiderable 4 jaren geleden in Timer

Timer

Hallo allemaal, Kent iemand een timer die programmeerbaar is via een webinterface of APP met LAN-verbinding?

1

eddieinoz 5 jaren geleden in Timer

Timer

Hallo Ik zoek een tijdschakelaar die 2 polen uitschakelt. Is er zoiets bij Digitec?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Timer

Contactdoos met timerfunctie

Hallo Samen Ik zoek een "slim stopcontact" met een fysieke knop zoals myStrom en met de volgende functies: - Knop wordt ingedrukt - De stekker gaat aan voor een instelbare tijd (bijv. 4u) en dan weer uit. Bedankt voor je inbreng

1

floloo 6 jaren geleden in Timer

Timer 1 min aan, 3 min uit

Hallo, ik ben op zoek naar een timer die de stroom 1 min laat lopen en dan 3 min pauzeert in een eindeloze lus. Met stekker (= zonder ombouw, voor leken). Bestaat er zoiets? Aan de ene kant hebben de meeste timers een minimale periode van meer dan 1 min en aan de andere kant moet je ze omslachtig programmeren volgens de dag van de week en de tijd (beide totaal irrelevant voor mijn doel). Veel dank voor het waardevolle advies!

1

daviderusso 6 jaren geleden in Timer

Timer voor koffiezetapparaat

We hebben een geweldig Italiaans ESE pod-koffiezetapparaat dat heerlijke koffie zet. Helaas vergeten we het vaak uit te zetten en dan wordt het vurig heet. Is er een timer die de koffiemachine na 15 of 30 minuten weer uitschakelt? Natuurlijk zetten we de koffiemachine op verschillende tijden aan, dus ik kan de uitschakeltijd niet programmeren. Ik wil gewoon dat de timer 15 of 30 minuten later weer uitschakelt nadat hij is ingeschakeld. Bestaat er zo'n timer? Groeten Dave

9

Mendoza1979 6 jaren geleden in Timer

Timer met stopfunctie

Goedendag - is er een timer waarmee ik kan zeggen: 4 uur draaien en dan uitschakelen? Achtergrond: Ik wil een osmosesysteem bedienen dat in 24 uur ongeveer 270 liter water levert - maar mijn bus heeft maar 100 liter - dus ik wil kunnen zeggen: 4 uur draaien en dan uitschakelen? Als een stopwatch

4

30 van 36 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Timer
StartBegin discussie