reisadapter
Zoek naar een adapter waarmee je schwiezer apparaten voor japan kunt gebruiken

1
Zoek naar een adapter waarmee je schwiezer apparaten voor japan kunt gebruiken
1
Ik zoek een adapter voor mijn telefoon en tablet voor op vakantie.
2
Hallo, Ik ben op zoek naar de omgekeerde adapter van 20804143 https://www.digitec.ch/fr/s1/product/goobay-adaptateur-secteur-adaptateur-de-voyage-20804143 Elektronische apparatuur met Amerikaanse 2-polige stekker (compatibel met 230V), voor gebruik hier in Zwitserland. Zit zo'n artikel in jullie assortiment? (Ik zoek al een tijdje zonder succes - ik heb Distrelec geprobeerd, maar ik erger me aan wat er van die winkel is geworden). Bij voorbaat dank.
0
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een reisadapter voor Sri Lanka, maar dan type D met 5,1 of 7,1mm contactpennen voor 5A. Dus niet type M (BS546 15A) en niet type G (3x platte dwarscontactpennen). Bedankt
5
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een geschikte reisadapter voor de Dominicaanse Republiek (type a of b). Op basis van de productfoto's weet ik niet zeker of de Skross Pro (https://www.digitec.ch/de/s1/product/skross-pro-usb-reiseadapter-14490202) of Skross World adapter aan deze eis zou voldoen. Kan iemand me hiermee helpen? Kan ook van een ander merk zijn... Alvast heel erg bedankt!
0
Hallo allemaal Ik zoek een adapter 2 en 3 polig elk voor Zwitserland - Thailand. Liefst geen enorm blok voor de hele wereld. Klopt het dat de 2-polige dezelfde zijn als in de VS? Bij voorbaat dank.
3
Ik zoek een Zwitserse adapter (3-polig) met een zo hoog mogelijk amperage (liefst 13) die ontworpen is voor continue belasting. Ik zal hem gebruiken om mijn elektrische auto op te laden. Niet altijd, maar het kan zijn dat waar ik op vakantie ben ik alleen een stopcontact heb en 's nachts kan opladen. Ik heb een adapter gevonden die 13A heeft, maar ik kon niet vinden of die geschikt is voor continu opladen ('s nachts 6-8u). Opmerking: Ik heb de mogelijkheid om de versterkers op de auto handmatig terug te draaien naar een willekeurig getal.
5
Hallo, Ik heb dringend een reisadapter nodig, of nog beter een stekkerdoos voor Zuid-Afrika. Zodat ik daar mijn mobiele telefoon, iPad en Healy kan opladen of de NutriBullet kan gebruiken zonder problemen door de spanning 🙏🏼 Het zou super fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen. Bij voorbaat hartelijk dank.
3
Ik zoek een eenvoudige 3-polige adapter voor CH apparaten voor Amerikaanse of Mexicaanse stopcontacten, zoiets als de Steffen 2-polige adapter of de Steffen 3-polige voor Italië. Ik heb er ooit ergens een gevonden, maar ik kan nergens een andere vinden.
1
Hallo allemaal, ik wilde vragen of het mogelijk is dat een adapter een stroomknelpunt heeft, d.w.z. dat het mogelijk is dat een adapter een apparaat niet van voldoende stroom voorziet, ook al zou het stopcontact eigenlijk voldoende stroom hebben? Bedankt voor de hulp en de groeten
2
Waarom worden hier geen kleine praktische universele reisadapters verkocht? Ik kan me voorstellen dat sommige niet TÜV gekeurd zijn, maar hier kon ik helaas alleen deze gescheurde brokstukken vinden. Mogelijke producten hiervoor: Micro en Weg Worrier
0
Hallo Klopt het dat je met de 3-pins reisadapters ook een 2-pins lader voor mobiele telefoon etc. kunt aansluiten? En hoe zit het met 3-pins laptop oplaadkabel als je alleen 2-pins stopcontacten hebt? Bedankt!
2
Hallo allemaal. Ik kom er op internet niet uit. In Zwitserland hebben we de stekker (type J). In Indonesië hebben ze zowel type C als type F stekkers. Hebben we een adapter nodig als we alleen tweepolige Zwitserse stekkers nemen? LG Joël
1
Hallo allemaal Ik ga naar Zuid-Afrika, Kaapstad om precies te zijn, en ik zoek een reisadapter. Voor CH-stekkers. digitec filter kent mijn bestemming niet 😳. Resp. heb ik überhaupt een adapter nodig of passen&functioneren de CH C stekkers ook met Zuid-Afrika M, D, en N? Indien nodig: Waar vind ik een adapter CH C, J > "M, D, C, N (IEC 60906-1)"? Alvast bedankt voor je feedback!
3
Hallo Ik ben nu twee keer in Japan geweest en kwam er beide keren achter dat, hoewel de USA-adapter daar zou werken, 95% van de stopcontacten (zelfs in hotels) alleen tweepins stopcontacten hebben. Dit zou geen probleem zijn als er ook tweepins USA-adapters waren waarin driepins CH-stekkers gestoken konden worden (want zulke stekkers zijn heel vaak verkrijgbaar). Bij toeval vond ik een oudere reisadapter waar je de aarding in kon schroeven en die je met deze stopcontacten kon gebruiken, maar tegenwoordig is een reisadapter zeldzaam genoeg. Bestaan zulke adapters nog? Ik begrijp dat dit waarschijnlijk een veiligheidskwestie is, maar ik heb er weinig aan als ik de adapter gewoon niet kan gebruiken...
5
Hallo allemaal, ik ga binnenkort op vakantie naar Wenen, dus mijn vraag is wat voor stekker ik nodig heb om mijn telefoon op te laden, of kan ik de Zwitserse stekker gebruiken?
10