Voedingsadapter

16 Discussies voor in Voedingsadapter

Begin discussie
    Anonymous 1 week geleden in Voedingsadapter

gunstig !verwijderbaar! voedingsadapter DE -> CH

Hallo, ik ben op zoek naar goedkope verwijderbare stroomadapters voor DE-stekkers naar CH-stekkers. Alle adapters in de rubriek "Voedingsadapters" zijn "vaste adapters" - dat wil zeggen dat je ze niet zomaar terug kunt nemen. Alvast bedankt.

0

Anonymous 11 maanden geleden in Voedingsadapter

Voedingskabel / adapter voor Japan.

Hallo samen Ik heb een paar adapters bekeken en nu ben ik meer in de war dan toen ik begon. Weet iemand welke adapter ik nodig heb voor reizen in Japan, als er geen adapter is zou een stroomkabel ook werken. Ik heb een USB-oplader met 165W bij me. Bedankt voor jullie hulp.

3

danielrose1 1 jaar geleden in Voedingsadapter

T23 stekker naar T13 koppeling gezocht

Ik ben op zoek naar zo'n adapter, maar kan geen sale vinden. Technisch gezien zou dit geen probleem moeten zijn....

8

WernerTanner 1 jaar geleden in Voedingsadapter

(Bevestig) adapter T23 naar Schuko type F

Hallo allemaal Bestaat er een adapter van T23 naar Schuko type F? De adapters die ik hier heb gezien zijn allemaal voor type E. https://www.digitec.ch/de/s1/product/max-hauri-fixadapter-kupplung-schuko-typ-23-schuko-stromadapter-11129799 Dit betekent dat de aarde wordt aangesloten via een pin en dat de andere stekker een gat moet hebben. Mijn stekker heeft echter geen gat en de aarde wordt gemaakt via de contactveren aan de zijkant. Hartelijk dank.

0

MichaelA838 1 jaar geleden in Voedingsadapter

Rowenta Radiator

Ik zoek een adapter zodat ik hem in Zwitserland kan gebruiken.

0

Anonymous 2 jaren geleden in Voedingsadapter

Fixadapter haardroger DE - CH

Welke fix adapter is geschikt om een haardroger met een Duitse stekker in Zwitserland te gebruiken?

2

Anonymous 5 jaren geleden in Voedingsadapter

Adapterstekker F (Schuko) - stopcontact J (Zwitserland) met 13A

Is er ergens een adapter te koop om een Schuko apparaat met 2500-3000 watt (strijkijzer) in Zwitserland aan te sluiten? Het probleem met de adapters die ik ken: ze kunnen maar 6 of 10 ampère aan. In mijn flat heb ik 13A zekeringen, dus 3000 watt zou nog steeds goed moeten zijn. Maar ik heb er weinig aan als de adapter het begeeft bij 10A. Of het een normale of een vaste adapter is, maakt mij niet uit, ik heb zelf geen van beide gevonden.

3

holger.narrog 3 jaren geleden in Voedingsadapter

Softstart voor stopcontact 10A

De architect die in 1988 de flat bouwde waarin ik woon, moet een vroege groene zijn geweest (elektriciteit is een zonde). Alle circuits behalve het fornuis en de wasmachine zijn gezekerd met slechts 10A. Hoover 1600W, cirkelzaag 1600W enz. laten de zekeringen doorslaan. De oorzaak is de aanloopstromen van de elektromotoren. Zijn er soft-start stopcontacten/adapters in Zwitserland zodat ik ook zulke apparaten kan gebruiken?

6

Natti 3 jaren geleden in Voedingsadapter

tafelmodel vaatwasser

Hallo Ik heb een nieuwe tafelmodel vaatwasser cadeau gekregen. Mijn probleem is dat het een Schuko stekker heeft. Het is een 950W machine. Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om hem in Zwitserland te gebruiken?

2

lollbere 4 jaren geleden in Voedingsadapter

Voedingsadapter DE naar CH

Hallo allemaal Ik heb een batterijlader gekocht, helaas niet van Digitec. Nu heb ik een Duitse stekker, die ik natuurlijk niet in een Zwitsers stopcontact kan steken. Nu ben ik echt in de war: op de stekker staat IP44, 16A, 250 V. Als ik bij Digitec zoek naar netadapters die 16A 250V hebben, vind ik alleen stekkers met een T23 wandaansluiting. Onder de beoordelingen kun je lezen dat ze helemaal niet in CH-aansluitingen passen. Maar ik kan geen T12 wandaansluiting vinden met 16A 250V. Kan ik een T12 adapter 10A 230V in een DE aansluiting 16A 250V steken? Ik denk niet dat dit goed zal doen, maar ik weet er niets van. Hartelijk dank voor je steun.

6

gI-r0d 5 jaren geleden in Voedingsadapter

Stroomstekker met 4 stekkers/gaten?

Hallo allemaal Ik heb een stroomaansluiting in huis met 4 platte stekkers/gaten die in een vierkant zijn gerangschikt en de platte stekkers/gaten zijn verschillend georiënteerd. Rechtsboven en linksonder zijn horizontaal en linksboven en rechtsonder zijn verticaal. Dank u en groeten

6

Marino91 7 jaren geleden in Voedingsadapter

Type F zonder gat

Hallo Waarom zijn er geen type F (ZONDER GAT) adapters voor type J? Groeten

1

Anonymous 6 jaren geleden in Voedingsadapter

Adapter

Hallo allemaal Ik heb een dierenscheerder van Wahl die een Engelse stekker heeft. Ik kan de adapter die hij nodig heeft niet vinden in het assortiment. Kan iemand helpen? Bedankt

1

daccurda 6 jaren geleden in Voedingsadapter

Fixadapter type I

Hoi Ik heb een elektrisch apparaat met een Australische aansluiting. Bestaat er een vaste adapter voor Australië (type I) - CH?

1

fernandesjose 8 jaren geleden in Voedingsadapter

Hotel Glanis

Hallo, Ik heb een hotel met 24 kamers en wil in elke kamer een universele adapter aan het stopcontact hangen voor mijn internationale gasten. Kunt u mij adviseren?

1

Antipiot 8 jaren geleden in Voedingsadapter

Chereche Wattmeter / Wattmeter t13

Hallo! Ik zoek een vermogensmeter voor een standaard T13 // T12 stopcontact Bij voorbaat dank!

0

Orde van de
discussies

16 van 16 discussies

Naar boven
Forum voor Voedingsadapter
StartBegin discussie