Normale connectorstrip
Bestaan er nog normale contactdoosstrips zonder de belemmerde contactbeveiliging? Bijvoorbeeld als "decoratief object"?
1
Bestaan er nog normale contactdoosstrips zonder de belemmerde contactbeveiliging? Bijvoorbeeld als "decoratief object"?
1
Hallo Ik ben op zoek naar een contactdoosstrip met een T15-stekker aan de ingangszijde en 3 T13-contactdozen aan de uitgangszijde, elk met een van de 3 fasen. Is er zoiets op de markt? Als alternatief zou het ook een 3-weg strip kunnen zijn die vastgeschroefd kan worden, zodat ik hem zelf kan ombouwen naar 3-fase bedrijf. Wie kan helpen?
8
3
Zijn er slimme contactdoosstrips met CH-stekkers?
3
Bestaat zoiets? Ik ben op zoek naar een contactdoosstrip (van welke vorm dan ook) met 3-4 aansluitingen en een korte kabel. Onder 50-100cm Alleen kabels van minstens 150 cm of langer zijn gebruikelijk en te vinden.
2
Zijn er stekkerdozen (CH, type 12/13) met individuele of hoofdschakelaars die niet verlicht zijn, zodat ze volledig donker zijn als ze ingeschakeld zijn?
1
Wat voor assortiment is dit? Waar zijn de CH stekkerdozen? Of wil je ook Schuko adapters verkopen?
6
Hallo allemaal, Zijn er stekkerdozen in de sale bij Galaxus die Zwitserse stopcontacten hebben (type J / 13) en een Duitse stekker (Schuko)? Helaas kon ik met behulp van de filters niets geschikts vinden.
7
Het zou zinvol zijn om een schakeltype "radio aan/uit" of iets dergelijks te definiëren voor de contactdoosstroken ...
1
Bestaat er eigenlijk een stekkerdoos die Smarthome-compatibel is? Schakel hem eenvoudig in en uit via Smarthome, of zelfs via Google Home Assistant.
5
Beste GALAXUS verkoopteam Kunt u de contactdoosstrip EG-PM2 van gembird aanbieden? EAN: 8716309075565 https://gembird.nl/item.aspx Dat zou me enorm helpen.
0
Ik zoek iets kleins, zonder de aarding, dat te veel ruimte inneemt. Alle apparaten die ik erop ga aansluiten hebben geen aardverbinding nodig. Waar kan ik zoiets tegenwoordig vinden?
7
Hallo, ik wil graag een stekkerdoos waarbij individuele stopcontacten of de hele stekkerdoos met een vertraging worden ingeschakeld. Heeft iemand ervaring met zoiets? Alvast bedankt!
1
Hallo allemaal, Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik laat stroom-, satelliet- en LAN-kabels ondergronds lopen en wil graag bovengrondse verbindingen maken voor deze singe. Nu zoek ik een manier om deze stopcontacten te combineren in een strip of terminal. Heb je suggesties voor me? Bedankt
5
Omdat bijna alle Power Stations alleen Schuko stopcontacten hebben, zou een stekkerdoos met Schuko stekkers aan de kabel maar met 4 of 5 T13 stopcontacten erg praktisch zijn. Dat zou praktischer en prijstechnisch interessanter zijn dan de veel te dure adapters.
6
Ik denk dat ik echt te dom ben om een stekkerdoos te vinden die in een rek past en waarvan de stopcontacten naar binnen zijn gericht. Ik heb zoiets nodig, maar dan in Zwitserse uitvoering: https://www.amazon.de/Infitronic... Ik kan alleen Schuko strips vinden.... Weet iemand onder welke term ze gezocht moeten worden? "PDU" spuwt niet veel bruikbaars uit...
6
Goedenavond Mijn zekering springt om de paar weken door als ik een bepaalde stekkerdoos aanzet. Zijn er varianten waarbij de startstroom niet meteen van 0 naar 100 gaat, maar langzaam toeneemt? Hartelijk dank!
3
4
Gezocht stopcontactstrip (minstens 6 x T13) oriëntatie dwars, schakelaar voor elk afzonderlijk stopcontact plus hoofdschakelaar EN magnetisch monteerbaar! Er is geen enkele contactdoosstrook beschikbaar in deze combinatie :(
2
Tot ziens! Ik zou graag de EGG Powerstation in het assortiment hebben. Dit is een veelzijdige stekkerdoos waarmee je tot 17 apparaten kunt aansluiten, maar het is ook mogelijk om hem zelf te ontwerpen of een geprefabriceerde te kopen. Vergelijkbaar met hoesjes voor mobiele telefoons. Ik zou heel blij zijn als deze reep in het assortiment werd opgenomen! Met douane enz. zou de reep tot CHF 60 kosten. Link: https://www.eggelectronics.com/
9
Heeft iemand hier ervaring mee? Is er zoiets in de winkel? Helaas heb ik geen overeenkomstig filter gevonden. Bedankt
4
0
Hoi, Ik zoek een contactdoos die ik van onderen op een tafel kan schroeven, d.w.z. die aan de boven- en onderkant vastzit. Helaas is het op de foto's heel moeilijk te zien waar dit het geval is en waar niet. Heeft iemand een aanbeveling? Hartelijk dank, Jonas
2
Geacht Digitec Team Ik denk dat een filteroptie voor de kabellengte nog steeds essentieel is, zeker in deze categorie stekkerdozen. Bedankt voor het controleren. Groeten
4
Hallo Forum Ik heb een 2-polig stopcontact in de woonkamer. Helaas kan ik bijna nergens een stekkerdoos of stekker (met 2 3 aansluitingen) vinden die maar 2 polen heeft. Allemaal hebben ze altijd 3 polen. Waar kan ik dit vinden?
18
Ik zoek een stekkerdoos met een zo plat mogelijke stekker (stopcontact achter een meubel). De mof heeft geen "inkeping". Daarom zou een stekker met een rechte hoek direct na de pennen optimaal zijn. Indien mogelijk moet de stekker minder dan 1 cm plat zijn (zonder pinnen). Heeft iemand een aanbeveling?
3
Is er nu een stekkerdoos die naast T13 ook de FastCharge USB-uitgangen heeft? Bedankt.
1
Zijn er stekkerdozen met een Zwitserse stekker en meerdere Zwitserse en meerdere Schuko stekkers?
4
Bestaat er een stekkerdoos die via USB wordt aangestuurd? De stopcontacten geven alleen stroom af als de USB stroom heeft. Toen kon ik de TV alleen rechtstreeks op de stroom aansluiten. Alle andere apparaten, zoals de soundbar, TV box enz. worden dan aangesloten op de USB-gestuurde stekkerdoos en krijgen alleen stroom als ik de TV inschakel, d.w.z. de USB van de TV stuurt stroom naar de stekkerdoos via USB. Bedankt, Walter
3
0
30 van 48 discussies