Batterijen

12 Discussies voor in Batterijen

Begin discussie
    Setsuna Kyoura 1 maand geleden in Batterijen

Waarom hebben grote D-cellen bijna dezelfde capaciteit als kleine AA-batterijen?

Ik heb oplaadbare batterijen nodig in maat D en ik heb gemerkt dat de grote D-cellen van de gebruikelijke batterijfabrikanten bijna dezelfde capaciteit hebben als de kleine AA-batterijen. Hoe komt dat? - Duracell D - 2200mAh - Duracell AA - 2500mAh - Energizer D - 2500mAh - Energizer AA - 2300mAh - Varta D - 3000mAh - Varta AA - 2600mAh Dat slaat helemaal nergens op... De grote batterijen hebben meer dan drie keer zoveel volume als de kleine. Waarom maken Duracell, Energizer en Varta zulke slechte D-cellen? Technisch gezien zou een hogere capaciteit volkomen logisch zijn voor een grotere batterij. En kleinere fabrikanten zoals Ansmann en Voltcraft bewijzen dat het mogelijk is, met D-cellen tot 10.000mAh.

1

rene.jecklin 2 maanden geleden in Batterijen

Prestaties 9V batterij.

Hallo, het is klaar.

3

Chris_Blaser 8 maanden geleden in Batterijen

Aantal batterijen? Of heb ik het mis?

Met de Verico LoopEnergy AA 4 stuks, AA, 1700 mAh Brandt het display en verder niets?

0

OVjTEuPKFAaxv 3 jaren geleden in Batterijen

Lekvrij

Zijn Duracel en Varta batterijen nu ook lekvrij of is het nog steeds alleen Energizer "No Leaks"?

4

bodibodi 9 maanden geleden in Batterijen

Waarom geen onderscheid tussen oplaadbare batterijen / accu's?

Ik ben waarschijnlijk te dom om het te gebruiken of het is al behandeld: Waarom wordt er in de filters geen onderscheid gemaakt tussen oplaadbare batterij en accu? Ik wil vaak alleen naar oplaadbare batterijen zoeken of alleen naar batterijen! (Ja, 1,5V oplaadbare batterijen komen er langzaam aan...)

2

Mediamaster 2 jaren geleden in Batterijen

Minimum hoeveelheid

Heel frustrerend: ik ben op zoek naar een enkel 9V blok en vind bij bijna elke aanbieding dat er een minimale bestelhoeveelheid is van 10 of meer. Kun je geen filter maken voor de minimale bestelhoeveelheid?

8

rem3_1415926 3 jaren geleden in Batterijen

Prijzen met kwantumkorting -.-.

Digitec, serieus, wat is dit? Je toont nog steeds bulkkortingen in het overzicht, waar ik geen reet om geef, maar waardoor ik geen overzicht meer heb van wat ik eigenlijk betaal. Een goed jaar geleden beloofde je dat te veranderen: https://www.digitec.ch/de... (antwoord op bovenste reactie). Knoopcellen zijn duur en gaan eeuwig mee, dus ik heb er geen 2 of 3 keer 4 nodig.... Ik word er echt moe van dat ik altijd naar de brug moet met deze kleine dingen. Zij kunnen ook zonder deze zoommode. En technisch gezien zou het heel gemakkelijk zijn als je zou kunnen zeggen "ik zoek <aantal> stuks", zoals "geef alleen kwantiteitssuggesties waar ze nuttig zijn voor onze klanten".

5

mezgerc 4 jaren geleden in Batterijen

Vermeld de capaciteit van de batterijen

Het zou geweldig zijn als je in de specificatie ook de capaciteit van een batterij kon zien (bijv. 1000 mAh) en die ook kon selecteren in het filter.

0

danman95 6 jaren geleden in Batterijen

AA-batterijen

Hallo! Welke AA-batterij raad je me aan te kopen (prijs/prestatieverhouding, merk, levensduur....)? Veel dank voor nuttige antwoorden!

+5

17

Anonymous 4 jaren geleden in Batterijen

Zoek naar oplaadbare CR 2032 voor bijv. solar toetsenbord K-750 van Logitech

kan tientallen CR 2032 vinden - maar niets oplaadbaars .... (zogenaamde ML 2032) https://www.laaba.ch/2016...

2

TryTane 5 jaren geleden in Batterijen

Zoeken naar batterijen voor xbox controller

Ik weet niets van batterijtypen, dus ik zoek suggesties. Ik heb een xbox one controller en wil er graag oplaadbare batterijen voor kopen.

2

Anony 8 jaren geleden in Batterijen

AAAA-batterijen

De selectie van AAAA is zeer bescheiden.

7

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Batterijen
StartBegin discussie