Powerbank

111 Discussies voor in Powerbank

Begin discussie
    Anonymous 3 weken geleden in Powerbank

3C - Veiligheidscertificering (Verplichte certificering van China)

Geef aan welke PowerBank voldoet aan de nieuwe 3C veiligheidscertificering (China Compulsory Certification). Voeg hiervoor ook een filter toe. Er gelden nu strengere regels voor het meenemen van powerbanks op bepaalde vluchten. Dit is veroorzaakt door veiligheidsproblemen.

3

weinbestellung.ch 5 jaren geleden in Powerbank

Powerbank ZONDER stand-by modus...

Ik zoek een geschikte powerbank om een sensor (Sensirion Minion) via een USB-aansluiting van stroom te voorzien. Helaas hebben de meeste powerbanks een automatische stand-by modus. Maar omdat de sensor bijna geen verbruik heeft, schakelt hij na korte tijd automatisch de voeding weer uit. => Is er een powerbank/batterij die NIET in stand-by modus gaat en de sensor continu voedt?

3

Anonymous 2 maanden geleden in Powerbank

Digitec 27000 Powerbank niet meer in de sale?

Wanneer komt de powerbank terug of is hij niet meer verkrijgbaar?

1

abossard 6 maanden geleden in Powerbank

Waarom gebruik je Wh niet als prijs per eenheid?

In het algemeen heeft mAh weinig zin, zonder V weet je uiteindelijk niet welk vermogen de powerbank kan leveren.....

3

JorimS177 3 maanden geleden in Powerbank

Anker Powerbank

Het zou cool zijn als de nieuwe Anker powerbank 25.000mAh externe batterij met 3X 100W USB-C poorten voor opladen van meerdere apparaten, geïntegreerde + intrekbare kabel op digitec zou komen omdat je hem niet in Zwitserland kunt kopen.

4

Anonymous 5 maanden geleden in Powerbank

Extra filter

Een filter met het laadvermogen in watt zou geweldig zijn!

1

zotac 6 maanden geleden in Powerbank

Powerbank met AC-ingang

Er zijn powerbanks die je met een netstekker direct aan de muur kunt hangen. Ik vind dit erg praktisch voor op vakantie, zodat je geen extra netadapter hoeft mee te nemen, maar alles in één hebt. Waarom bieden de grote fabrikanten dit niet aan? Als ik online zoek, vind ik alleen kleinere of niet-commerciële aanbieders.

1

Firestar1291 4 jaren geleden in Powerbank

20000 of 30000 mAh

Welke powerbank is beter voor normaal gebruik?

6

johndoe1234 6 jaren geleden in Powerbank

Lege batterijdoos

Hallo, Bestaat er een powerbank zonder batterijen, waar je je eigen 18650 batterijen in kunt stoppen? Bedankt voor je hulp!

4

seraph1976 8 maanden geleden in Powerbank

Powerbank voor MacBook Pro M3 Max 16 inch

Welke powerbank ondersteunt het gelijktijdig opladen van een Macbook Pro M3 Max 16 inch en een tablet/smartphone via USB-c?

0

Anonymous 9 maanden geleden in Powerbank

Hoogwaardige powerbank

Hallo, ik ben op zoek naar een powerbank van hoge kwaliteit (misschien zelfs van metaal?). Hij moet een capaciteit van ongeveer 20.000 mAh hebben en geen groot, zwaar blok zijn, zodat ik hem overal mee naartoe kan nemen. Bestaat er zoiets?

2

Anonymous 9 maanden geleden in Powerbank

Powerbank met vervangbare batterijen

De Zwitserse Confederatie raadt aan om voor noodgevallen een powerbank op zonne-energie of verwisselbare batterijen mee te nemen. Zonne-energie presteert slecht in testen, te warm in de zon, te weinig laadvermogen. Dus ik wil een model met vervangbare batterijen. Ik vond de "GP Batteries BATTERY CHARGER" tussen de opladers. Kent iemand hier zo'n apparaat?

2

Anonymous 11 maanden geleden in Powerbank

Opladen via USB-C?

Is het mogelijk om te filteren op of de powerbank wordt opgeladen via USB-C (in plaats van micro USB)? Ik vind het moeilijk om hier een overzicht te krijgen.

1

Virginie74 1 jaar geleden in Powerbank

Powerbank opladen netstekker

Hallo, Kunt u mij vertellen welke reserveladers een stopcontact hebben om ze op te laden. Hartelijk dank voor uw hulp.

3

maduh 1 jaar geleden in Powerbank

Fabrikant TOP

Wat voor fabrikant is TOP? Waar komt deze fabrikant vandaan?

1

uthomann 1 jaar geleden in Powerbank

Powerbank voor foto/video voeding

Ik vind het verbazingwekkend dat er duizenden producten zijn die alleen zijn ontworpen om smartphones, tablets, laptops etc. op te laden, maar geen producten die tegelijkertijd foto-/video-/audioapparaten van stroom kunnen voorzien. Dus hier is een specificatielijst van wat een powerbank moet hebben: - 2x USB C-uitgang - 2x USB A-uitgang - Alle uitgangen elektrisch van elkaar ontkoppeld om storing door aardlussen te voorkomen - ¼" Schroefdraad in de behuizing voor directe montage op camera rigs - > 30 W gecombineerd vermogen - PD 3 - QC 3 - Geen automatische uitschakeling wanneer de aangesloten apparaten een laag vermogen nodig hebben - Zo compact mogelijke vormfactor - Varianten met 10, 15, 20 en 26,8 Ah capaciteit Niets van dit alles is elektronisch exotisch, maar blijkbaar bestaat zoiets niet. Als dat er wel is, ontvang ik graag constructieve feedback.

0

kh.boehm 1 jaar geleden in Powerbank

Dell Power Bank Companion

Wat is het verschil (behalve de prijs) tussen 145.- 8,06/1000mAh Dell Power Companion 18000 mAh, 65 W, 65 Wh en 117.- 6,50/1000 mAh Dell batterij Companion 18000 mAh, 65 Wh

2

Nils Blum 1 jaar geleden in Powerbank

Lichtgewicht powerbank met USB-C (en USB-poort)

Hallo allemaal, Ik reis veel in de bergen en ben op zoek naar een back-up voor de batterij van mijn mobiele telefoon. Capaciteit: 2500-3000mAh Aansluitingen: USB-C aansluiting (en USB poort) Kenmerken: zo licht en compact mogelijk en geen onnodige toeters en bellen USB-poort voor het opladen van een hoofdlamp en USB-C interface zodat je geen tweede oplaadkabel hoeft mee te nemen. Heeft iemand een geschikt product of ervaring? Helaas kan ik niets goeds vinden. Hartelijk dank!

5

n.bramato 1 jaar geleden in Powerbank

Nieuwe Usams Powerbank

Waarom is dit product hier verkrijgbaar? https://www.usams.com/products...

0

occ_pmm 1 jaar geleden in Powerbank

Powerbank die werkt als UPS voor Raspberry Pi

Ik ben op zoek naar een powerbank die geschikt is als onderbrekingsvrije voeding voor een Raspi. Ik heb net een onit gekocht ( https://www.digitec.ch/de/s1/product/onit-powerbank-20000-mah-pd-20000-mah-20-w-74-wh-powerbank-36940104 ) die zogenaamd pass-through charging ondersteunt en volgens informatie van een andere leverancier geschikt is als UPS. Helaas, geen geluk. Bij het aansluiten/loskoppelen van de powerbank op de voeding wordt de stroomtoevoer kort onderbroken, wat de Pi niet prettig vindt. Ik heb ook de indruk dat de uitgangsspanning lager is als de powerbank is aangesloten. Maar ik heb het nog niet gemeten. Heeft iemand een tip voor een powerbank die bewezen werkt als UPS? Ik wil er een draagbare mediaspeler mee kunnen bedienen.

2

sfluck 6 jaren geleden in Powerbank

Powerbank met 12V DC uitgang

Ik heb een powerbank nodig met 12V DC uitgang, zouden er alternatieven zijn voor de Sandberg 20'000mAh voor 106CHF? Overigens lijkt het me slim om te filteren op 12V DC-uitgangen in plaats van op overbodige USB-aanduidingen of aanduidingen van laadtechnologie.

3

Anonymous 3 jaren geleden in Powerbank

niet-China

Bestaat er een powerbank die niet uit China komt?

+6

15

DavidFlint4 5 jaren geleden in Powerbank

Specificatie van de watturen

Hallo Digitec, kunt u alstublieft ook de watturen [W/h] in de productspecificaties vermelden? Enerzijds is dit belangrijk om te weten of je het ding mee mag nemen in het vliegtuig. Meer dan 100 W/h is daar vaak verboden. Ook zegt het mA/h cijfer niet veel over de capaciteit zolang je de interne batterijspanning niet kent (meestal lager dan 5V), waar de mA/h naar verwijst. Merci vilmal!

5

Anonymous 1 jaar geleden in Powerbank

Nieuwe Anker GaN Prime Powerbanks

Hallo Digitec Team, weten jullie al wanneer jullie de nieuwe GaN Prime Powerbanks van Anker toevoegen aan jullie assortiment?

6

Thisu 2 jaren geleden in Powerbank

Powerbank met veel vraag

Hallo Ik ben op zoek naar een powerbank met de volgende eisen Vereisten voor de powerbank: - ten minste twee uitgangen type USB-A met elk 2 A - Uitgangsspanning: 5V - Nominale capaciteit: ten minste 20.000 mAh - Max. afmetingen (B x H x D): 200 x 30 x 90 mm Wat kun je aanbevelen dat goedkoop en robuust is? Groeten

2

anaelsavioz 2 jaren geleden in Powerbank

Interessant filter om toe te voegen: UN 38.3 gecertificeerd

De UN 38.3 standaard certificeert batterijen die worden geaccepteerd in vliegtuigen tijdens het reizen. Een interessant punt als je op vakantie gaat.

2

barbara.hardmeier 2 jaren geleden in Powerbank

Powerbank die Garmin Smartwatch oplaadt

Niet elke PB laadt smartwatches op. Wie weet wat belangrijk is? De handleiding van de Garmin Lily zegt dat je hem kunt opladen via een computer of via een stekker. Ik wil hem onderweg kunnen opladen, met een PB. Wie heeft advies? Ik heb er een van RealPower gekocht en die schakelt na een paar seconden opladen uit. Werkt niet.

2

Topone 2 jaren geleden in Powerbank

Powerbank - Skiën?

Hallo samen Ik ben op zoek naar een "mini powerbank" die ik mee kan nemen tijdens het skiën. Hij moet vrij licht en compact zijn en in mijn skibroek of jas passen naast mijn mobiele telefoon (S22) - welke aanbevelingen kun je me geven? Bij voorbaat dank

1

Anonymous 2 jaren geleden in Powerbank

Welke powerbank kun je aanbevelen?

Ik zoek een krachtige powerbank die mobiele telefoons snel kan opladen en die niet urenlang op het lichtnet aangesloten hoeft te zijn als de powerbank aan het opladen is. Dus snel opladen, energiebesparing en goede resultaten. Zou geschikt zijn voor Samsung en I telefoons ect.

2

OksanaS553 2 jaren geleden in Powerbank

Aanbevelingen

We hebben een krachtige powerbank met zonnebatterijen nodig, evenals mobiele generatoren voor verzending naar Oekraïne.

0

30 van 111 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Powerbank
StartBegin discussie