Powerbank-filter: Standaard
Hallo Digitec. Zouden jullie alsjeblieft de extra filter "Standaard" onder extra functies kunnen controleren, die sommige powerbanks al hebben - hartelijk dank
2
Hallo Digitec. Zouden jullie alsjeblieft de extra filter "Standaard" onder extra functies kunnen controleren, die sommige powerbanks al hebben - hartelijk dank
2
Controleer of de CCC-kabel als filteroptie voor powerbanks mogelijk zou zijn. Zie artikel van Lorenz Keller: https://www.digitec.ch/de...
0
@DG Team, weten jullie al wanneer jullie de nieuwe RAPID Mag Qi2.2 Powerbank van EcoFlow in het assortiment zullen opnemen? De 25 W draadloos opladen via Qi2.2 is echt interessant voor de nieuwere smartphones. En met 36 W snelladen via kabel heeft hij ook veel te bieden. https://de.ecoflow.com/products...
1
Weet iemand toevallig hoe de pass-through bij de huismerk-powerbanks werkt? A: De interne lader laadt de accu op, terwijl de uitgangen rechtstreeks door de accu worden gevoed (de accu wordt daarbij belast) B: De interne lader voedt de accu en de uitgangen tegelijkertijd (de accu wordt niet belast) C: Een andere variant die ik tot nu toe nog niet ken
1
Ik ben op zoek naar een powerbank om mijn iPhone 16 op te laden, vooral als ik op vakantie ben. De powerbank moet niet te zwaar zijn, relatief snel opladen en minder dan 50 frank kosten. Bedankt voor jullie tips, want ik ben gewoon overweldigd door het enorme aanbod op Galaxus - ondanks de filteropties ;-).
8
Ik heb een opvouwbaar zonnepaneel voor onderweg van Sistech (Solarflex 5V/10W). Hij laadt mijn mobiel supersnel op. Maar als ik mijn powerbank van 20000mAh (merk onbekend) aansluit, krijg ik bijna geen lading. Zijn er powerbanks die beter opladen met minder energie? Heeft iemand daar ervaring mee?
2
Voeg een filter toe aan de PowerBanks om te filteren op "batterijtechnologie", zoals NiMH / Li-Ion etc.. Goedkope PowerBanks bevatten vaak alleen NiMH, die groot zijn en een hoge zelfontladingssnelheid hebben. Citaat uit Wikipedia: NiMH (nikkel-metaalhydride) accu's worden gekenmerkt door een hoge zelfontlading, een lagere energiedichtheid vergeleken met lithium-ion accu's en een beperkte cyclusstabiliteit. Ze zijn gevoelig voor traagheidseffecten (vergelijkbaar met het geheugeneffect), zijn gevoelig voor hoge temperaturen en diepe ontlading, en hebben een lagere stroombelastbaarheid.
1
Ik heb 1-2 jaar geleden verschillende powerbanks van het merk xtorm gekocht, sommige met zonnepanelen. Inmiddels laden deze niet meer of heel langzaam op. Sommige powerbanks hebben de geest gegeven, de batterijen zijn opgezwollen en niet meer bruikbaar. Chinees schroot - duur betaald!
1
Sinds 2025 is de Qi 2.2.1-standaard beschikbaar, die nu het volgende ondersteunt: - Hoger vermogen -> Tot 25 W - Magnetisch Vermogensprofiel 2.0 (MPP) - Verbeterd intelligent energiebeheer - Merkoverschrijdende compatibiliteit Kortom, hij is sneller, koelt beter en is nog eenvoudiger dan voorheen. Het zou geweldig zijn als Digitec Galaxus dit als filter zou aanbieden bij het zoeken.
3
Is de Digitec Powerbank 27600 mAh of zijn er alternatieven?
0
Geef aan welke PowerBank voldoet aan de nieuwe 3C veiligheidscertificering (China Compulsory Certification). Voeg hiervoor ook een filter toe. Er gelden nu strengere regels voor het meenemen van powerbanks op bepaalde vluchten. Dit is veroorzaakt door veiligheidsproblemen.
16
Verdorie, Digitec - zo moeilijk is het toch niet: Nu kijk ik naar de powerbanks en zie er 36 die volgens jullie specificaties een capaciteit van minder dan 100 mA hebben. Natuurlijk zijn deze waarden niet correct. Het zou gemakkelijk zijn om limieten in te stellen voor bepaalde velden, waarbuiten een mens (hoe ouderwets, ik weet het...) het in de gaten zou moeten houden. Maar in plaats daarvan is er de mogelijkheid dat klanten onjuiste waarden rapporteren - in dat geval loont het meer om de software aan te passen... Met correcte gegevens zou ik de filterfuncties zeer nuttig vinden, maar zoals nu... Misschien kan de community op de een of andere manier druk uitoefenen? Wat denken jullie?
4
Een filter met het laadvermogen in watt zou geweldig zijn!
2
Hallo, Heeft iemand informatie over de Digitec 15000 mAh, 30 W PowerBank? Zou deze aangesloten kunnen worden op de Digitec 30W lader, en kan deze tegelijkertijd stroom leveren aan de tweede USB-C en USB-A poort? Het idee is om licht en zeer compact te reizen, en wanneer er een stopcontact beschikbaar is, het hele ding in te pluggen en er geen omkijken naar te hebben totdat het vol is. P.S. de oplaadtijd is niet relevant. Alvast bedankt 😀
0
Ik zoek een geschikte powerbank om een sensor (Sensirion Minion) via een USB-aansluiting van stroom te voorzien. Helaas hebben de meeste powerbanks een automatische stand-by modus. Maar omdat de sensor bijna geen verbruik heeft, schakelt hij na korte tijd automatisch de voeding weer uit. => Is er een powerbank/batterij die NIET in stand-by modus gaat en de sensor continu voedt?
3
Wanneer komt de powerbank terug of is hij niet meer verkrijgbaar?
1
In het algemeen heeft mAh weinig zin, zonder V weet je uiteindelijk niet welk vermogen de powerbank kan leveren.....
3
Het zou cool zijn als de nieuwe Anker powerbank 25.000mAh externe batterij met 3X 100W USB-C poorten voor opladen van meerdere apparaten, geïntegreerde + intrekbare kabel op digitec zou komen omdat je hem niet in Zwitserland kunt kopen.
4
Er zijn powerbanks die je met een netstekker direct aan de muur kunt hangen. Ik vind dit erg praktisch voor op vakantie, zodat je geen extra netadapter hoeft mee te nemen, maar alles in één hebt. Waarom bieden de grote fabrikanten dit niet aan? Als ik online zoek, vind ik alleen kleinere of niet-commerciële aanbieders.
1
Welke powerbank is beter voor normaal gebruik?
6
Hallo, Bestaat er een powerbank zonder batterijen, waar je je eigen 18650 batterijen in kunt stoppen? Bedankt voor je hulp!
4
Welke powerbank ondersteunt het gelijktijdig opladen van een Macbook Pro M3 Max 16 inch en een tablet/smartphone via USB-c?
0
Hallo, ik ben op zoek naar een powerbank van hoge kwaliteit (misschien zelfs van metaal?). Hij moet een capaciteit van ongeveer 20.000 mAh hebben en geen groot, zwaar blok zijn, zodat ik hem overal mee naartoe kan nemen. Bestaat er zoiets?
2
De Zwitserse Confederatie raadt aan om voor noodgevallen een powerbank op zonne-energie of verwisselbare batterijen mee te nemen. Zonne-energie presteert slecht in testen, te warm in de zon, te weinig laadvermogen. Dus ik wil een model met vervangbare batterijen. Ik vond de "GP Batteries BATTERY CHARGER" tussen de opladers. Kent iemand hier zo'n apparaat?
2
Is het mogelijk om te filteren op of de powerbank wordt opgeladen via USB-C (in plaats van micro USB)? Ik vind het moeilijk om hier een overzicht te krijgen.
1
Hallo, Kunt u mij vertellen welke reserveladers een stopcontact hebben om ze op te laden. Hartelijk dank voor uw hulp.
3
Wat voor fabrikant is TOP? Waar komt deze fabrikant vandaan?
1
Ik vind het verbazingwekkend dat er duizenden producten zijn die alleen zijn ontworpen om smartphones, tablets, laptops etc. op te laden, maar geen producten die tegelijkertijd foto-/video-/audioapparaten van stroom kunnen voorzien. Dus hier is een specificatielijst van wat een powerbank moet hebben: - 2x USB C-uitgang - 2x USB A-uitgang - Alle uitgangen elektrisch van elkaar ontkoppeld om storing door aardlussen te voorkomen - ¼" Schroefdraad in de behuizing voor directe montage op camera rigs - > 30 W gecombineerd vermogen - PD 3 - QC 3 - Geen automatische uitschakeling wanneer de aangesloten apparaten een laag vermogen nodig hebben - Zo compact mogelijke vormfactor - Varianten met 10, 15, 20 en 26,8 Ah capaciteit Niets van dit alles is elektronisch exotisch, maar blijkbaar bestaat zoiets niet. Als dat er wel is, ontvang ik graag constructieve feedback.
0
Wat is het verschil (behalve de prijs) tussen 145.- 8,06/1000mAh Dell Power Companion 18000 mAh, 65 W, 65 Wh en 117.- 6,50/1000 mAh Dell batterij Companion 18000 mAh, 65 Wh
2
Hallo allemaal, Ik reis veel in de bergen en ben op zoek naar een back-up voor de batterij van mijn mobiele telefoon. Capaciteit: 2500-3000mAh Aansluitingen: USB-C aansluiting (en USB poort) Kenmerken: zo licht en compact mogelijk en geen onnodige toeters en bellen USB-poort voor het opladen van een hoofdlamp en USB-C interface zodat je geen tweede oplaadkabel hoeft mee te nemen. Heeft iemand een geschikt product of ervaring? Helaas kan ik niets goeds vinden. Hartelijk dank!
5
30 van 123 discussies