Draadloze laders

17 Discussies voor in Draadloze laders

Begin discussie
    rene.fliegans 2 maanden geleden in Draadloze laders

Charter voor Cat S75

Ik heb al geprobeerd mijn Cat S75 op te laden met verschillende draadloze opladers. Helaas steeds zonder succes. Kan iemand mij een tip geven welke oplader gegarandeerd werkt? Hartelijk dank voor jullie informatie. Groeten

3

prevail83 5 maanden geleden in Draadloze laders

Magnetische QI auto-oplader voor Google Pixel

Hallo samen Ik ben op zoek naar een QI gecertificeerde lader voor mijn auto. Het moet een magnetische pad zijn ... Weet iemand een geschikte? Ik heb nu een MagSafe-compatibele van de iPhone, maar die gaat op de een of andere manier in de war met de Google Pixel 9 Pro ... Ik heb een magnetische hoes .... Bedankt. LG

2

RamunF601 4 maanden geleden in Draadloze laders

Snel opladen Apple Watch Series 10

Welk 3-in-1 oplaadstation ondersteunt snel opladen van de Apple Watch Series 10 (80% opladen in 30 minuten)?

0

dmkiraly 10 maanden geleden in Draadloze laders

Anker MagGo UFO

Zal het Anker MagGo UFO product in de toekomst worden verkocht bij Digitec?

1

UWR_18-92 1 jaar geleden in Draadloze laders

Oplaadstation voor Pixel Watch 2

Kan iemand een oplaadstation van goede kwaliteit aanbevelen voor de Pixel Watch 2? Als het mogelijk is, wil ik ook de smartphone tegelijkertijd opladen en eventueel ook een USB/USB C-poort, bijvoorbeeld voor mijn Shokz-koptelefoon.

0

NicoleN529 1 jaar geleden in Draadloze laders

Draadloze oplader 3-1 voor Samsung Galaxy producten

Ik ben op zoek naar een goede snellader voor mijn Samsung Galaxy 24 Ultra, Galaxy Watch 6, oordopjes 2 pro. Kan iemand mij helpen? Hij moet 's nachts dimbaar zijn en snel en goed opladen.

1

seiler.mike 1 jaar geleden in Draadloze laders

Draadloze oplader voor Samsung

Hallo, ik ben wanhopig op zoek naar een oplader waarmee ik mijn S23 Ultra, mijn Watch 5 Pro en de Buds 2 Pro tegelijk kan opladen. Vroeger had ik de Samsung EP trio, maar ik kan het horloge niet meer opladen omdat het te ver uitsteekt. Heeft iemand een idee?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Draadloze laders

Samsung Z Flip 5 3-in-1 draadloze oplader

Hallo, ik heb onlangs de Samsung Flip 5 gekocht. Ik had al een oplader waarmee je je telefoon, horloge en buds tegelijk kunt opladen, maar die is niet krachtig genoeg meer, dus ik ben op zoek naar een equivalent. Bedankt voor jullie antwoorden :)

1

hugosense 2 jaren geleden in Draadloze laders

Samsung draadloze oplader

Ik ben op zoek naar een oplader voor mijn Samsung S23 Ultra telefoon die ook mijn Galaxy Watch 5 en Airbuds 2 kan opladen. Kan iemand me helpen er een te vinden? De meeste opladers die ik vind zijn voor iPhones.

2

tani90 2 jaren geleden in Draadloze laders

Draadloze oplader beschikbaar voor maximaal 2 cm afstand?

Ik ben op zoek naar een draadloze oplader voor een tablet aan de muur, die nog werkt door hout van maximaal 20 mm dik. Op Chinese sites zijn veel producten te vinden die dit beloven, maar ik weet niet hoe geloofwaardig ze zijn. Zijn er hier ook zulke "lange" afstandsladers?

2

Anonymous 2 jaren geleden in Draadloze laders

Draadloos tafeloplaadstation bij Galaxus?

Heeft Galaxus een draadloos oplaadstation dat je op de tafel kunt plakken of bevestigen om apparaten via de tafel op te laden?

3

IseringL 2 jaren geleden in Draadloze laders

Werkt dit met alle Oppo modellen?

Ziet er leuk uit, maar ik heb er laatst een gekocht (niet op galaxus) maar ergens anders en ik moest hem bestellen met als resultaat dat hij niet werkte. Ik vroeg extra en kreeg te horen dat het werkt 🤔

0

Roman91 2 jaren geleden in Draadloze laders

[Opgelost] Draadloze oplader voor de slaapkamer

Weet iemand of Digitec een draadloze lader heeft die geschikt is voor het nachtkastje, dus zonder ventilator en hinderlijke LED's?

5

Anonymous 3 jaren geleden in Draadloze laders

Meer informatie

Hallo Digitec Kun je voor de draadloze oplader bij de betreffende producten het volgende aangeven: - Kabel inbegrepen - zo ja: hoe lang is de kabel - zo ja: welke verbindingen zijn beschikbaar - Is een oplader inbegrepen - zo ja: hoeveel watt heeft de lader? - zo ja: hoeveel en welke aansluitingen zitten er op de lader - Welke aansluitingen zijn beschikbaar op de draadloze lader Dit zou je helpen om een juiste lader te kopen. Zonder deze info is het dus gemakkelijk om blind te zijn.... Bedankt

0

markbo2010 4 jaren geleden in Draadloze laders

Digitec of Migros Milieugedachten over energieverbruik

Abstract https://www.emf.ethz.ch ' 3_aanbod ' studie_artikel Draadloos opladen Voor dit verslag werden draadloze inductieve oplaadstations voor kleine elektronische apparaten onderzocht op hun energieverbruik en EMV-emissies. Er bestaan twee technische standaarden, Qi en AirFuel. De eerste is dominant op de markt. Draadloos opladen kost meer energie dan vergelijkbaar bekabeld opladen. Bij actief opladen is de energie-efficiëntie van het stopcontact naar de oplaadmodule van het eindapparaat ongeveer 50-60 %, terwijl dat bij bedraad opladen ongeveer 75 % is. In stand-by verbruiken draadloze oplaadstations meer energie dan lichtnetadapters die in het stopcontact zitten. Het verbruik is bijzonder hoog als de terminal na het opladen op de console blijft staan. In het ergste geval is er meer nodig voor stand-by gebruik dan voor het opladen van de batterij. Uitgaande van 100 % penetratie van de technologie in de huishoudelijke sector, zou het jaarlijkse extra elektriciteitsverbruik van draadloos opladen in vergelijking met conventioneel opladen ongeveer 30 GWh bedragen. Bedraad is efficiënter. ETH Zürich is neutraal. Allen die het niets kan schelen... hartelijk dank PS Ik ben zeker geen eco

1

beni.aebersold 4 jaren geleden in Draadloze laders

Geschikte draadloze oplader voor Samsung Galaxy S20+ 5G en Samsung Buds +

Hallo Samen Ik zoek een geschikte draadloze oplader voor mijn Samung Galaxy S20+ 5G en mijn Samung Buds +. Ik weet niet waar ik precies op moet letten. Groeten

2

jan_hockey 4 jaren geleden in Draadloze laders

Langzamer opladen dan kabel

Vergis ik me of laadt de telefoon via draadloos langzamer op dan met kabel?

2

Orde van de
discussies

17 van 17 discussies

Naar boven
Forum voor Draadloze laders
StartBegin discussie