Universele lader

8 Discussies voor in Universele lader

Begin discussie
    ThomasGilg 2 jaren geleden in Universele lader

Universele netadapter met 20v uitgang?

Heb je een universele netadapter met 20v (en idealiter minstens 1,5A) uitgang?

8

Anonymous 3 jaren geleden in Universele lader

Zoek naar een universele voeding met 2 stekkers aan de secundaire zijde

Ik heb twee apparaten die elk 15V nodig hebben via een "normale" stekker (+ op pin, - op ring). Ze werden geleverd met één voeding (15V, 45W). Ik geef er echter de voorkeur aan beide met slechts één, maar krachtigere voeding te bedienen. Zijn er voedingen met twee stekkers aan de secundaire zijde? Of zijn er adapters met één stopcontact en twee stekkers, een soort Y-kabel? Veel dank voor antwoorden.

0

gino_kaufmann 5 jaren geleden in Universele lader

Adapter voor CanoScan 8800F gezocht

Is er een geschikte adapter voor de CanoScan 8800F? Afbeelding van de verbinding: https://ibb.co/L1ZwVnH Wat is de juiste referentie voor deze connector? Bedankt en gegroet Gino

1

maurodmn 5 jaren geleden in Universele lader

Compatibele voeding voor HPI roto start 2

Weet iemand een compatibele voeding voor de HPI roto start 2 (O/P DC 7,2V)?

0

thomasbraendle94 6 jaren geleden in Universele lader

Voeding voor Pioneer DDJ SX2

Hoi Kan iemand een geschikte voeding aanbevelen voor mijn Pioneer DDJ SX2? Voeding: 100-240V AC, 50Hz / 60Hz Nominale stroom: 800 mA Nominaal vermogen: gelijkspanning 5V / 3A Helaas ben ik niet de krachtpatser ;) Bedankt voor je hulp

0

Anonymous 6 jaren geleden in Universele lader

Geen zinvolle filteropties?

Waarom zijn er hier geen andere filteropties dan "merk"? Als ik bijvoorbeeld een universele voeding zoek die een bepaald voltage of vermogen kan leveren, kijk ik niet door 2700 beschrijvingen heen.

1

p.markus 6 jaren geleden in Universele lader

Voedingseenheid met 4,5 volt en haakse stekker

Ik zoek een voedingseenheid die 4,5 volt gelijkstroom afgeeft, de benodigde stekker is klein/rond, deze moet schuin staan! Is zoiets nog verkrijgbaar? Bedankt.

0

Anonymous 8 jaren geleden in Universele lader

VOLTCRAFT plug-in voedingseenheid

Ik kan geen plug-in voedingen vinden die 30 watt bij 12V halen. En de volt moet instelbaar zijn.... En zonder stekkers... (op de kabel) VOLTCRAFT insteekvoeding, instelbaar SNG-2250-OW Dit ontbreekt nog in het assortiment... Ik zou het bestellen.

1

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Universele lader
StartBegin discussie