Universele netadapter met 20v uitgang?
Heb je een universele netadapter met 20v (en idealiter minstens 1,5A) uitgang?

8
Heb je een universele netadapter met 20v (en idealiter minstens 1,5A) uitgang?
8
Ik heb twee apparaten die elk 15V nodig hebben via een "normale" stekker (+ op pin, - op ring). Ze werden geleverd met één voeding (15V, 45W). Ik geef er echter de voorkeur aan beide met slechts één, maar krachtigere voeding te bedienen. Zijn er voedingen met twee stekkers aan de secundaire zijde? Of zijn er adapters met één stopcontact en twee stekkers, een soort Y-kabel? Veel dank voor antwoorden.
0
Is er een geschikte adapter voor de CanoScan 8800F? Afbeelding van de verbinding: https://ibb.co/L1ZwVnH Wat is de juiste referentie voor deze connector? Bedankt en gegroet Gino
1
Weet iemand een compatibele voeding voor de HPI roto start 2 (O/P DC 7,2V)?
0
Hoi Kan iemand een geschikte voeding aanbevelen voor mijn Pioneer DDJ SX2? Voeding: 100-240V AC, 50Hz / 60Hz Nominale stroom: 800 mA Nominaal vermogen: gelijkspanning 5V / 3A Helaas ben ik niet de krachtpatser ;) Bedankt voor je hulp
0
Waarom zijn er hier geen andere filteropties dan "merk"? Als ik bijvoorbeeld een universele voeding zoek die een bepaald voltage of vermogen kan leveren, kijk ik niet door 2700 beschrijvingen heen.
1
Ik zoek een voedingseenheid die 4,5 volt gelijkstroom afgeeft, de benodigde stekker is klein/rond, deze moet schuin staan! Is zoiets nog verkrijgbaar? Bedankt.
0
Ik kan geen plug-in voedingen vinden die 30 watt bij 12V halen. En de volt moet instelbaar zijn.... En zonder stekkers... (op de kabel) VOLTCRAFT insteekvoeding, instelbaar SNG-2250-OW Dit ontbreekt nog in het assortiment... Ik zou het bestellen.
1