Voedingen kunnen apparaten niet rechtstreeks opladen
Waarom zijn er bijna geen voedingen met kabels? Je kunt dus niets direct opladen en moet altijd op zoek naar kabels die ook overeenkomen met de voedingscategorie ...

2
Waarom zijn er bijna geen voedingen met kabels? Je kunt dus niets direct opladen en moet altijd op zoek naar kabels die ook overeenkomen met de voedingscategorie ...
2
Hallo beste Galaxus Team Vanuit mijn gezichtspunt is een doorslaggevende factor voor de aanschaf van een lader het stroomverbruik bij onbelaste toestand. Ik neem aan dat de meeste gebruikers zoals ik de lader 24x365 op 230V aangesloten laten omdat ze te lui zijn (laat de discussie alsjeblieft niet in deze richting gaan, ik ben ook met dit punt bezig ;-). Volgens sommige testrapporten zijn er grote verschillen (tussen 0,002W en 0,9W). In het bijzonder lijken er grote verschillen te zijn in opladers met USB PD die tot 60W vermogen leveren. Volgens de EU-verordening moet de fabrikant de informatie sinds 1.4.2020 daadwerkelijk verstrekken (https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...). Het zou geweldig zijn als je dit voor ons klanten zou kunnen eisen. Ik ben bereid iets meer te betalen voor een energiezuinig apparaat, maar helaas heb ik de relevante informatie op dit moment niet, of het zou me veel tijd kosten om die te vinden. Groeten & Merci Bruno
7
Ik ben op zoek naar een USB-lader die een aardaansluiting heeft? Alle opladers hebben alleen een Eurostekker.
7
Is er een GaN lader met meer dan 2 USB-A poorten? De paar met meer dan 2 USB-A poorten die hier worden genoemd hebben allemaal een magere prestatie en zelfs nieuwe apparaten worden voor bijna 90% geleverd met usb-a naar C kabels, dus waarom de laders voornamelijk usb-c poorten hebben is mij een raadsel. Zijn er alternatieve adapters die ook goed zijn voor voeding / opladen?
3
Ik heb een USB-C multipoort gekocht, maar blijkbaar is die te zwak voor sommige van mijn gebruikssituaties. - Ik wil hem in een adapter in het stopcontact steken en mijn apparaten erop aansluiten en opladen (iPad werkt bijvoorbeeld duidelijk niet) - Ik wil hem op mijn laptop aansluiten, er andere apparaten op aansluiten (bijvoorbeeld een Clickshare dongle), maar ook de oplader (mijn huidige multipoort is hier te zwak voor) Waar moet ik op letten bij het kiezen van een nieuwe?
0
Ik ben op zoek naar een oplader voor alle smartphones (Huawei, Google Pixel, Samsung) en eventueel de notebook (Lenovo Yoga & ThinkPad) in het huishouden. Welke is aan te raden en welke geschikte kabels? En nee: ik wil hem niet gebruiken om mijn koelkast of andere grootverbruikers in het huishouden van stroom te voorzien. Met al die kabelwarboel en de X-100 duizend specs kan niemand er kop of staart aan breien. Hebben jullie tips voor mij?
3
Is er een oplader die 5 of 6 oplaadpoorten heeft en ALLEEN USB-C poorten? Ik wil niet meer vertrouwen op USB-A. Dank u en groeten
6
Beste Digitec Ik ben op zoek naar een USB-lader die zowel mijn mobiele telefoon (5V) als mijn laptop (20V) kan opladen. Er zijn apparaten die verschillende uitgangsspanningen aankunnen. Dit is erg moeilijk te vinden! Ik mis een filter in de zoekcriteria dat je de apparaten ook kunt filteren op hun uitgangsspanningen! @Digitec: Zou je dit kunnen implementeren? Dat zou geweldig zijn! @Community: Ken je zulke apparaten? (Het moet ook licht en klein zijn. Het maakt me niet uit hoe langzaam het oplaadt, dus hoe weinig stroom, hoe klein de stroom). Bedankt en groeten!
2
Nieuwe laptops worden steeds vaker opgeladen met USB C kabels en tot 100 W en meer. Blijkbaar zijn er nog maar weinig opladers en ik heb er nog geen gevonden, vooral geen 12 VDC voor het opladen in de auto. Heeft iemand een tip?
2
Zijn er plannen om de Anker Nano II laders aan het assortiment toe te voegen?
5
Het zou geweldig zijn als de PPS-ondersteuning in de specificatie werd vermeld en er ook een filter voor was.
1
Hallo, ik ben op zoek naar een GaN-lader voor reizen naar de VS. Is er een oplader met de volgende eigenschappen? - Ik wil graag het totale gewicht verminderen (reizen met één tas). - Ik wil dat stekkers voor type A (VS) en type C (Europees) stopcontacten worden ingebouwd of beschikbaar zijn als hulpstuk. - Ik wil geen reisadapter zoals Skross Pro World gebruiken (anders wordt het gewicht verdubbeld). - Ik wil 3 poorten om de volgende apparaten tegelijk op te laden: Thinkpad (usb c), iPhone (lightning), Sony koptelefoon (usb-c). - Bij voorkeur 65W+ De Minix Neo serie lijkt aan deze eisen te voldoen. Er is ook Zendure Passport III, maar die is niet beschikbaar op Galaxus. Zijn er alternatieven? Of kan ik beter een Skross-adapter + bijv. Aukey Omnia gebruiken?
0
Ik zoek een voedingsadapter die ik mee kan nemen op reis en waarop ik meerdere Apple apparaten kan aansluiten, namelijk: - Apple Watch - iPhone - iPad D.w.z. het moet voldoende stroom hebben, vooral zodat de iPad snel wordt opgeladen. Beste gemeenschap: wat kunnen jullie aanbevelen?
2
Gr
5
Hallo allemaal, weet iemand of de originele Google 30W voeding voor de Pixel 6 Pro in de toekomst hier wordt aangeboden?
0
Hallo allemaal Is al bekend of de Pixel Stand 2 ook in jouw land zal worden aangeboden? :)
2
Hallo samen Mijn motor (BMW GS1200) heeft een boordnetaansluiting die lijkt op de 12V sigarettenaansteker in een auto, maar hij is kleiner (er staat alleen DIN-standaard op). Ik kan hier geen adapter vinden die ik kan aansluiten en die 1 of 2 USB-poorten heeft voor het opladen van een navigatiesysteem/mobiele telefoon. Kun je me hiermee helpen?
5
Ik ben op zoek naar een Ladegerät mit mehreren USB / USB-C Ausgängen, die over een gereduceerde Ladestrom van idealerweise slechts 0,5 A verfügt, waardoor die Batterie über die ganze Nacht geladen wordt met minder dan 0,3 C. Het maakt geen verschil, dat de Mobiltelefon am Abend in 15 Minuten aufgeladen und sinnlos Lebensdauer in Hitze umgewandelt wird, wenn es doch die ganze Nacht Zeit hätte... Gibt es sowas? --- Ik ben op zoek naar een lader met meerdere USB / USB-C uitgangen, die een gereduceerde laadstroom heeft van idealiter slechts 0,5 A, zodat de batterij de hele nacht wordt opgeladen met minder dan 0,3 C. Het heeft geen zin om de mobiele telefoon 's avonds in 15 minuten op te laden en zinloos leven om te zetten in warmte, terwijl hij de hele nacht zou hebben... Bestaat er zo'n oplader?
4
Er is helaas geen filtermogelijkheid op voltage, en wanneer fabrikanten USB-PD implementeren is 20V optioneel. Ik heb dit nodig om een laptop op te laden, via een USB-PD adapter van derden. Werkt prima, maar de enige USB-PD 20V bron die ik heb is een powerbank, waarvan de levensduur niet bepaald verlengd wordt als ik hem thuis gebruik om mijn laptop op te laden.
1
Hallo Het is zeer interessant met stroomvoorziening en veel USB-poorten https://www.anker.com/products...
3
Ga je dit binnenkort ook in een CH-versie aanbieden! Of kan iemand een alternatief aanbevelen?
2
Ik erger me een beetje aan de ingebouwde LED in de meeste USB-laders. In een hotelkamer bijvoorbeeld kan de LED hinderlijk zijn als hij de donkere kamer verlicht. Je kunt het uitzetten als je wilt, dat is duidelijk. Het is moeilijk om hier in het assortiment een LED-vrije lader te vinden. Daarom zou ik @Digitec willen vragen of een filter voor de LED hier in de winkel kan worden geïmplementeerd? Bijv. LED controlelampje "JA" of "NEE". Zou super handig zijn! Met vriendelijke groet, Alex
1
Welk zonnepaneel is geschikt voor een Wyze Cam (kleine camera met wifi zonder batterij met 5V 1A DC USB voeding en 2-4 watt) in de tuin van een vakantiehuis (wifi aanwezig)? Het paneel heeft een batterij nodig die een nacht of langer meegaat (>= 10000 mAh) en die bij het opladen automatisch uit/aan gaat (externe batterij is ook mogelijk). Het paneel wordt gemonteerd onder een afdak met direct zonlicht, maar moet ook wat stroom leveren als het bewolkt is. Tot nu toe heb ik gekeken naar https://www.digitec.ch/de/s1/product/atra-solar-charger-da69-10000mah-solarbetrieb-powerbank-9241027, maar de accu schakelt automatisch uit als de lading laag is (en ik zou naar het vakantiehuisje moeten rijden om hem weer aan te zetten). https://www.digitec.ch/de/s1/product/sandberg-solar-4-panel-powerbank-12000mah-solarbetrieb-wireless-charging-power-delivery-qi-wireless--12769663 ziet er veelbelovend uit, maar er is niet genoeg info over hoe het zich gedraagt als de lading te laag is. Zoiets als dit zou ideaal zijn: https://www.pearl.ch/ch-a-NX461..., dus met muurbevestiging en geschikt voor het bedienen van bewakingscamera's, maar beschikbaar, met USB-aansluiting, krachtigere batterij en groter zonnepaneel... Kan iemand een zonnelader/solar powerbank voor dit geval aanbevelen?
1
Ik ben op zoek naar een lader die een klein Raspberry Pi 4 cluster van 5 Raspis van stroom kan voorzien. Hij zou aan elke poort 3,0A moeten leveren. Bestaat er zoiets?
8
Hallo Ik zoek een oplader met USB-C aan de kant van de mobiele telefoon die mijn mobiele telefoon slechts tot 80-85% oplaadt en daarna uitschakelt. Dit om mijn batterij te sparen. (Pixel 2 XL)
4
Hallo allemaal We hebben 2 smartphones, 2 tablets, 2 smartwatches en twee sets Samsung Buds in het huishouden. Ik zoek een docking station waar ik deze apparaten (netjes) kan opladen. De smartphones hebben USB-C, de tablets Micro-USB. De smartwatches en Buds kunnen draadloos worden opgeladen. Het docking station moet daarom een combinatie zijn van draadloos opladen en een gewone kabel. Omdat de telefoons en tablets eigenlijk niet tegelijk opladen, zouden 2 plaatsen voldoende moeten zijn. Bedankt
2
Hallo Ik wilde de filters eigenlijk gebruiken om alle Quick Charge 4.0 laders weer te geven die in de auto gebruikt kunnen worden (12 volt stopcontact). Zulke filters heb je niet. Kun je niet wat betere (nuttigere) filters maken? Je hebt ook filters voor de kleur.
1
hallo, ga je dit opnemen en wanneer?
1
Hallo samen Ik zoek een draadloze oplader voor mijn iPhone die ik vlak in het bureaublad kan verzinken, zodat hij vast staat en niet gaat schuiven. Wordt zoiets hier aangeboden?
2
Hallo, bestaat er een oplaadstation dat aan een tafel of muur kan worden geschroefd? Het moet zo robuust mogelijk zijn.
0
30 van 59 discussies