Microsoft Draadloze Weergave v2
Kan iemand mij een tijdsbestek geven wanneer dit scherm weer beschikbaar zal zijn?

1
Kan iemand mij een tijdsbestek geven wanneer dit scherm weer beschikbaar zal zijn?
1
1080p nodig, blijkbaar kan de Iogear Ultra-Fast Video Extender alleen 4K doen
1
Ik zou graag willen weten of er hier ook zulke zenders zijn waarmee je ook kunt gokken (tv aanzetten).
0
Hallo Digitec, Zijn er plannen om de IOGEAR Ultra-Fast 60GHz Wireless 4K UHD Transmitter and Receiver Kit (https://www.iogear.com/product...) Wireless HDMI Transmitter aan het assortiment toe te voegen? Volgens onderzoek is dit de enige 4K draadloze HDMI-zender (framerate nog onbekend (24p, 30p, 50p, 60p)). Of heb je alternatieven gevonden? Bedankt en groeten
3
Mijn doel is om het Dolby Audio signaal van de ene kant van de kamer naar de andere te zenden, bij voorkeur draadloos. Ik heb een Apple TV 4K box en een 4K Acer VL7860 projector die ik via HDMI kan aansluiten. De Acer projector heeft 2 HDMI-poorten en slechts één daarvan ondersteunt 4K. Ik denk niet dat de Acer beamer het audiosignaal kan doorgeven van de ene HDMI poort naar de andere. Hierover heb ik niets gevonden. Weet iemand dat? Als alternatief zou ik het Dolby-audiosignaal met een splitterbox willen onttrekken, maar de HDMI-kabelverbinding met de beamer willen behouden. Heeft iemand hier een aanbeveling voor? Last but not least wil ik het Dolby audio signaal naar de andere kant van de woonkamer brengen. Bij voorkeur draadloos. Ik vind het moeilijk om de juiste onderdelen te vinden, omdat het vaak onduidelijk is welke standaarden nu eigenlijk ondersteund / nodig zijn. Bedankt voor eventuele hints / ideeën!
1
Hallo Ik ben bezig met het opzetten van een thuisbioscoop. De AVR en de projector staan al op hun plaats, maar ik moet de verbinding ertussen nog maken. Het viel me op dat er al oplossingen zijn voor HTC Vive en dergelijke die geacht worden 90fps te halen bij de juiste resolutie, met een 60GHz zendfrequentie. Iets dergelijks zou relatief eenvoudig moeten zijn voor stationair gebruik in de bioscoop - en als de Vive-kit maar 350 euro kost, ook niet bijzonder duur. Nu zijn er al een paar producten beschikbaar. De recensies zijn echter weinig en zeer gevarieerd. Verrassend genoeg bestaan veel ervan al lang en gebruiken ze dienovereenkomstig oudere technologieën (2.4GHz ??), andere zijn verschrikkelijk duur. Nu schrik ik niet per se terug voor hogere prijzen als ik weet dat het product het waard is. Kan iemand van het Digitec team misschien testen wat de verschillende dingen kunnen? Ik weet zeker dat het een interessant artikel zou opleveren! Vooral op het gebied van vertraging (geschikt voor gamers of niet), compressieverliezen, stabiliteit in verband met WiFi, gebruikte technologieën, enz. valt zeker veel aan te merken. Bedankt!
0
Ik moet een draadloos zendsysteem aanschaffen voor onze vergaderzaal. Het in aanmerking komen is heel eenvoudig: * Overdracht van HDMI, maximaal Full HD. Geef meestal PowerPoint-presentaties weer. Film af en toe korte films. * 2x HDMI ingangen -> Hier worden twee laptops aangesloten * 1x HDMI-uitgang -> Deze wordt aangesloten op onze beamer * Afstand tussen de bronapparaten en de ontvanger: Maximaal 3m * Er zit geen muur tussen. De zender staat dus onderaan en de ontvanger bovenaan. Geluid is niet zo belangrijk. De luidsprekers van de beamer zijn sowieso niet goed. Nu heb ik eerst getest met de "Purelink ProSpeed WHD030-V2". De kwaliteit was zeer goed. Maar nu hebben we twee ingangen nodig. Nu heb ik deze systemen gevonden: * Optoma WHD200 * Marmitek GigaView 821 "Aten VE809 HDMI Extender Welk van de drie systemen is beter? Zijn er nog andere alternatieven? Hartelijk dank Groeten Josef
0