Streaming box

43 Discussies voor in Streaming box

Begin discussie
    Anonymous 4 weken geleden in Streaming box

Welke box voor Mytvonline+ en Swisscom Blue TV apps?

Hallo allemaal, op welke box kan ik Mytvonline+ en Swisscom Blue TV installeren? Beide zijn niet beschikbaar in de Play Store voor de "Google TV Streamer 4K, Porcelain" box.

2

VodkusDilué40 4 maanden geleden in Streaming box

Wat is jouw favoriete streaming mediaspeler en waarom?

Hallo allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie meningen over de verschillende streaming mediaspelers die tegenwoordig beschikbaar zijn. Met de veelheid aan diensten en platforms (zoals Netflix, YouTube, Disney+, Spotify en https://xplayiptv.com/) zijn er steeds meer manieren om online content te bekijken of beluisteren. Maar wat is volgens jou de beste mediaspeler voor een soepele, plezierige ervaring? Hier zijn een paar vragen om de discussie aan te wakkeren: Welke speler gebruik je voornamelijk voor je streamingdiensten? Wat zijn de voor- en nadelen van je huidige speler? Geef je de voorkeur aan native applicaties of spelers van derden? Welke functies of verbeteringen zou je graag zien in een streaming mediaspeler? We kijken uit naar je feedback en aanbevelingen!

2

Carter_3 4 jaren geleden in Streaming box

Swisscom Blue via Android TV

Weet iemand of de Swisscom Blue app direct beschikbaar is via Android TV? D.w.z. of ik hem direct op een Android TV box kan installeren zonder hem vanaf mijn smartphone te moeten streamen, bijv. via Chromecast?

+4

9

trisaltuol 2 jaren geleden in Streaming box

Help! Ik heb een opvolger nodig voor mijn Popcorn Hour A-500!

Ik gebruik al jaren een Popcorn Hour A-500. Sinds enige tijd kan ik de posters van de filmbestanden of de ondertitels niet meer oproepen, en er zijn ook regelmatig crashes. Helaas zijn er al lang geen software-updates meer geweest. Weet iemand een waardige opvolger (maakt niet uit welk merk) die hem zou kunnen vervangen? Belangrijk is het afspelen van zoveel mogelijk formaten incl. ISO-bestanden direct van de NAS, het ophalen van ondertitels en een goede afstandsbediening. Veel dank voor jullie reacties!

2

Anonymous 1 jaar geleden in Streaming box

Google Chromecast: 21 varianten in de sale!

Beste Digitec team, Jullie hebben 21 varianten van de Google Chromecast in de sale - met een aantal opvallende prijsverschillen. Helaas worden de stamgegevens zeer slecht bijgehouden, zodat de verschillen voor mij niet duidelijk zijn. Of je moet je assortiment stroomlijnen of je moet de stamgegevens goed bijwerken. En trouwens: ik kan maar 2 varianten vinden in de Google Shop en die zijn ook goedkoper dan die van jullie. Aangezien ik een oude tv heb, heb ik genoeg aan de HD-versie van de Chromecast. Is dit de juiste? https://www.galaxus.ch/de/s1/product/google-chromecast-mit-google-tv-hd-google-tv-google-assistant-streaming-media-player-22459354 Chris

1

Covenant 1 jaar geleden in Streaming box

Zappiti alternatief --> Zidoo

Hallo, aangezien Zappiti sinds de herfst van 2023 niet meer bestaat, zijn jullie van plan om alternatieve producten aan het assortiment toe te voegen? Bijvoorbeeld van Zidoo: https://www.zidoo.de

1

markus.hafner 1 jaar geleden in Streaming box

Verbind twee tv's draadloos met één bron

Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende: Ik wil graag 2 Smart TV's draadloos voeden met data van een USB-stick. Op de USB-stick staan foto's, video's en PPT's, die op 2 of 3 TV's getoond moeten worden. Ik zou natuurlijk 3 USB-sticks kunnen kopen en die aansluiten op de TV's, maar ik ben op zoek naar een elegantere oplossing. Zijn er ontvangers of iets dergelijks die ergens centraal kunnen staan en niet in de buurt van de tv's hoeven te staan?

1

nuclearcity 1 jaar geleden in Streaming box

Welk streamingapparaat voor een sterke WiFi-verbinding en snelle prestaties?

Heb Chromecast Google TV 4k. Maar de prestaties zijn niet snel en de wifi-verbinding is slecht....... Welke speler is de beste op deze gebieden? Bedankt voor jullie aanbevelingen!

15

loungebob 3 jaren geleden in Streaming box

Realtek RTD1619DR / Mediastreamer

Na 7 jaar WDTV en HD LED komt dus de nieuwe UHD OLED en moet de WDTV helaas weg. Helaas, want het ding speelde gewoon alles af en deed dat naadloos en zonder problemen. Als ik de recensies en commentaren van de momenteel beschikbare streamers doorlees, voel ik me ziek. Wil iemand een goede streamer aanbevelen of misschien een andere oplossing om mijn NAS via hardwire aan mijn nieuwe OLED te koppelen? Direct is waarschijnlijk mogelijk, maar ik betwijfel of de LG een goed genoeg app en vermogen heeft voor 4K UHD DV en Dolby Atmos. Dune HD ziet er goed uit. Zappiti, als ze het eindelijk uitbrengen, misschien ook wel. Hoe zit het met AppleTV en Shield TV Pro? Ik was een grote fan van de WDTV vanwege de manier waarop de NAS netwerkshares integreert en ze vervolgens weergeeft als een verkennerlijst. Kies een film en ga op pad. Het is niet nodig om een app te selecteren en aan dat soort dingen te sleutelen. Of liever Raspberry PI zelf gemaakt? Maar ik liep vast. Het is voor mij belangrijk dat alles naadloos werkt, dat het ding alles afspeelt wat er is (zoals mijn PC) of op zijn minst onmerkbaar converteert, moderne en vloeiende UI zou ook fijn zijn. DV, HDR10+, HLG, Atmos, allemaal must. Logisch verpakt in MKV-containers.

3

Anonymous 2 jaren geleden in Streaming box

Productaanvraag: "Dynalink TV Box" met Android TV 10

Hallo allemaal, als productaanvraag: De "Dynalink TV Box" wordt in Duitsland geleverd met Android TV (10), een update zou al beschikbaar zijn. Een korte test is hier te vinden [https://www.digitalkamera.de/Zubeh%C3%B...], en volgens gxxx is de link van de fabrikant bijgevoegd [https://dynalink.life/products...]. Bedankt voor je overweging :-)

1

Myhre 3 jaren geleden in Streaming box

2021 Zappiti Neo, Reference en Signature?

Wanneer kunnen we de nieuwe 2021 modellen van Zappiti bestellen, zoals de Neo, Reference en Signature? Omdat ze nu Dolby Vision en HDR 10+ aankunnen, zijn ze het product waar velen op hebben gewacht.

+1

7

roland_koller 3 jaren geleden in Streaming box

Thomson THA100

Zou het mogelijk zijn om de Thomson THA100 Smart TV Box in je assortiment op te nemen? Bedankt.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Streaming box

Vervanging voor WD Elements draagbare HDMI

Hallo samen Ik ben op zoek naar een speler die ik kan laden met films (kopiëren via USB), dan kan meenemen en rechtstreeks via HDMI kan aansluiten op een TV in het buitenland, bijv. in een hotel, en via de afstandsbediening kan gebruiken. De "WD Elements Portable HDMI" doet zijn werk eigenlijk goed, maar heeft zijn problemen met UHD en HD MKV. Kent iemand een apparaat van de nieuwste generatie? Het kan ook tot meer in staat zijn.

4

Anonymous 3 jaren geleden in Streaming box

Fire Stick 4K Max

Hallo Digitec Team, Onlangs werd de nieuwe Fire Stick 4K Max aangekondigd. Weet je al of/wanneer het product in het assortiment wordt opgenomen?

1

patrickköh 3 jaren geleden in Streaming box

Formuler Z10 Pro

Hallo Digitec Team Komt de Formuler Z10 Pro in het assortiment?

1

Digitalkurt 4 jaren geleden in Streaming box

Stick met HDMI en USB

Hallo allemaal. Ik zoek een stick of iets dergelijks die ik via USB kan vullen met foto's of afbeeldingen en die bestanden via de HDMI-aansluiting op de TV kan weergeven. Bestaat er zoiets als dit? Ik hoef niets te streamen via WLAN en ik wil hem niet via USB op de TV aansluiten. Geef gewoon op de TV weer wat op de stick is opgeslagen. Bedankt voor je hulp.

4

Batman_ 7 jaren geleden in Streaming box

Weg van Swisscom, UPC & co.

Hallo allemaal Ik denk erover om Apple TV aan te schaffen, maar nu heb ik een paar vragen/zorgen: Ik wil graag af van UPC & co. als provider, want de prijzen zijn in mijn ogen te hoog en ongerechtvaardigd. Hoe kan ik dit beter doen via Apple TV? Ik zou nu meer gewoon een internetprovider nodig hebben voor het stopcontact thuis en kan dan via de Apple TV box tv krijgen van online tv-aanbieders? Heb je aanbevelingen voor TV en Internet van andere providers met een goede/betere prijs/prestatieverhouding? Wat zijn de effectieve voordelen/nadelen van Apple TV? Veel dank bij voorbaat voor je hulp!

+7

14

SilvanOlaf 4 jaren geleden in Streaming box

Nieuwe Chromecast met Google TV

Wordt de onlangs geïntroduceerde Google Chromecast met Google TV ook in Zwitserland verkocht of kan hij binnenkort bij Digitec worden besteld?

1

Nassbirne 4 jaren geleden in Streaming box

Mediaspeler voor Prime Video en Netflix?

Ik zoek een (goedkope) mediaspeler in de eerste plaats voor Amazon Prime Video en Netflix. Met de Amazon Fire Stick werkt Prime Video bizar genoeg niet in Zwitserland, en op de bestaande PS3 loopt Prime Video soms erg traag. Netflix daarentegen draait perfect, maar start erg langzaam op. Op de Swisscom TV box is Netflix snel, maar helaas niet echt bruikbaar door de frequente microschokken. We hebben dus een ander apparaat nodig dat beide diensten aankan. Full HD zou voldoende zijn. Bij voorbaat dank voor elk advies.

1

schlaubi88 5 jaren geleden in Streaming box

Nvidia Shield TV (2017) gebruiken als Plex-server

Hallo mensen Ik heb een Shield TV box (2017 versie), momenteel gebruik ik hem vooral voor Netflix, maar zou het gebruik ervan willen uitbreiden. Kan ik Plex als server en speler erop draaien? Ik kan op internet niet echt vinden of dit zou moeten werken en met welke versie van de Shield. Groeten Brainy88

1

calabrisi 5 jaren geleden in Streaming box

UPC vs. Zattoo of Wilmaa

Hallo Ik ben onlangs overgestapt op een LG OLED C9 TV en kon niet wachten om in de toekomst TV te kijken met een topbeeld. Helaas werden mijn verwachtingen bitter teleurgesteld, want de beeldkwaliteit van mijn UPC TV box laat echt te wensen over wat betreft kleuren en scherpte van het beeld. Ik heb geprobeerd de HDMI kabel te verwisselen, de beeldinstellingen van de TV te veranderen, de instellingen op het UPC TV kastje te veranderen, maar niets bevredigt me. Ik vraag me af of jij dezelfde ervaring hebt en of de beeldkwaliteit van een TV streaming dienst beter is dan die van het UPC TV kastje en of zo'n overstap de moeite waard is. Bedankt voor je feedback. Groeten

3

grrrmbl 5 jaren geleden in Streaming box

Zoekfilter voor audiofuncties

Beste digitec Ik zoek een "streaming media player" voor alleen audio. Mijn belangrijkste zoekcriteria zijn een uitgang voor USB audio (voor een externe DAC) en compatibiliteit met Apple Airplay 2. Maar er zijn geen overeenkomstige zoekfilters - kun je die alsjeblieft toevoegen? Of heb ik in de verkeerde productcategorie gezocht? Eigenlijk zou het het coolst zijn als ik zoekfilters zou kunnen instellen zonder me eerst aan een apparaatcategorie te binden. De grenzen tussen computer/audio/video apparaten worden immers steeds vager... Vriendelijke groeten, Philipp

0

lukas_nabold 5 jaren geleden in Streaming box

Mediaspeler voor caravans zonder W-LAN

Hallo samen Ik zoek een mediaspeler vergelijkbaar met de Apple TV die ik in de HDMI ingang van mijn TV kan steken. Ik zou dan mijn iPhone willen gebruiken om mijn films en Youtube, Zatoo, Amazon Prime enz. naar de TV te streamen. Het probleem is dat ik geen W-LAN toegang heb in de caravan. Het zou dus zonder moeten werken. En als dat zo is, omdat het in de caravan zit, niet zo duur als een Apple TV. Bedankt voor je hulp.

4

wu.siufung10 7 jaren geleden in Streaming box

op zoek naar een vervangende schijf

Hallo, mijn speler (wdtv) begint wat problemen te krijgen (gaat niet aan met de afstandsbediening) en ik ben op zoek naar een nieuw apparaat Ik ben op zoek naar een nieuw apparaat. wdtv is niet meer te koop, zou u een advies hebben voor een equivalent? Bedankt voor je advies.

+5

10

Lonewolf0678 5 jaren geleden in Streaming box

Streaming speler

Hallo jongens ben op zoek naar een streaming box voor amazon sky en co welke is aan te bevelen? En waar kan ik de apks downloaden? Bij voorbaat dank

0

skyzero76 5 jaren geleden in Streaming box

Zoekvak waarin UPC App draait

Hallo allemaal, Op zoek naar een kastje dat de app van UPC en de app van TunnelBear (VPN).... draait. Hoeft niet per se geschikt te zijn voor 4K. Bedankt voor je hulp

0

AntiRSI 5 jaren geleden in Streaming box

HELP!!!!

Hallo allemaal Ik zoek een plexstreamer die een HDMI aansluiting heeft (beamer) en daarnaast een spdif uitgang voor de surround sound installatie. Ik hoop dat zoiets bestaat :D

3

cyrill71 6 jaren geleden in Streaming box

Vervanging Popbox V8 (yamj, vob)

Hallo allemaal Mijn Popbox V8 is aan vervanging toe. Ik heb geen officiële opvolger gevonden. Mijn eisen aan het apparaat zijn als volgt: - yamj in staat - vob streaming (mijn oude DVD-collectie geript op een Synology Nas) - optische uitgang - HDMI-uitgang Kent iemand een product dat deze punten afdekt? Bedankt voor je steun!

1

AlexS 6 jaren geleden in Streaming box

Chromecast & Chromecast Audio Ethernet Adapter

De Ethernet-adapter voor de Chromecast is momenteel niet meer verkrijgbaar voor Zwitserland of met een Zwitserse stekker (of standaard Duitsland/EU). Er is een alternatief van UGREEN: https://www.ugreen.com/product.... Ik zou het toejuichen als deze adapter of andere UGREEN producten in het Digitec assortiment zouden worden opgenomen.

0

solongfriend 7 jaren geleden in Streaming box

Mediaspeler in autoloop na inschakelen

Goede dag Ik zoek een mediaspeler voor een tentoonstelling. Verschillende videobijdragen uit een afspeellijst moeten automatisch worden afgespeeld zodra het apparaat stroom krijgt. Het apparaat mag ook niet kwetsbaar zijn voor frequente stroomstoringen. Een HDMI-uitgang is een must. Het moet ook voldoende mogelijkheden hebben om het geheugen uit te breiden met een stick en/of kaart. Heeft iemand een goede tip voor me? Hartelijk dank!

2

30 van 43 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Streaming box
StartBegin discussie