Zoek 20m installatiekabel / installatiekabel voor 10Gb/s
7
7
Waarom kan ik geen platte netwerkkabels van 30 m of langer vinden? Er zijn er tientallen op Amazon.
6
Ik heb een Salt abo met glasvezel en ik heb een netwerkkabel nodig om de TV box met de router te verbinden. Hij moet ongeveer 10 meter lang zijn. Iemand aanbevelingen?
1
De glasvezelkabel die wordt geleverd bij de Zyxel AX7501-B1 router voor het Galaxus 10 Gbit/s glasvezelabonnement is erg kort. Ik wil een langere kopen, maar ik weet niet precies welke ik nodig heb. De stekkers op de meegeleverde kabel zijn groen, wat duidt op APC-afsnijding. Ik gebruik momenteel een andere single-mode kabel met een blauwe SC-connector in de router, en de verbinding lijkt geweldig (>1Gbps).
2
Ik ben op zoek naar een netwerkkabel die dunner is dan normaal. Zo dun mogelijk om hem door een smalle lege buis te kunnen trekken. Is er iets verkrijgbaar? Met een diameter van minder dan 5,4 mm
2
2
Voor trainingsdoeleinden (kabelmontage) ben ik op zoek naar - Kabelhaspels (100m/305m) - RJ45 stekkers (pak van 50/100) Beide moeten in elkaar passen, Cat6 of hoger zijn en aantrekkelijk geprijsd. :) Geen "veldbevestigbare" stekkers, maar stekkers die met een eenvoudige krimptang in elkaar gezet kunnen worden.
0
Welke fabrikant geeft op zijn kabels of stekkers de lengte van de kabels aan?
2
Mijn nieuwste laptop heeft alleen een ix ethernetaansluiting. Er zat een verloopkabel naar RJ45 bij, maar die is met 3 meter veel te lang voor mij. DigitecGalaxus heeft wel ix-Ethernetkabels op voorraad, maar alleen met ix-stekkers aan beide zijden, geen verloopkabels naar RJ45. Zijn zulke verloopkabels (bijvoorbeeld van deze hier: https://b2b.harting.com/ebusiness...) in Zukunft auch ins Programm aufgenommen?
0
Hallo samen Ik heb een vraag over de BKS kabel. Elke kamer in de flat heeft een internetverbinding, maar helaas allemaal met BKS. Deze zijn al voorzien van 10 gbits, maar het is vervelend om altijd bij dit bedrijf te kijken en je kunt ze niet vrij op de markt kopen. Kan ik ze gewoon afknippen en er een RJ-45 kabel aanhangen? Of moet ik alle kabels eruit rukken en nieuwe trekken? Alvast bedankt Groeten Duri
13
Ik ben bezig met het opzetten van een thuisnetwerk in de nieuwe flat met een switch. Wat voor kabel heb ik nodig voor een hoge snelheid? 1000mbits is het doel. Bij voorbaat dank
4
Ik wil een 10Gbit netwerkkabel in huis aanleggen. Welke kabel en welke bijbehorende stopcontacten moet ik daarvoor kopen? Bijvoorbeeld: https://www.digitec.ch/de/s1/product/roline-installationskabel-100m-sftp-kat-7-netzwerkkabel-7676948
2
2
Ik zoek een netwerkkabel voor bekabeling in het gebouw in bestaande buizen in de muur. Hij moet flexibel zijn en 10 Gbps ondersteunen. Kun je iets aanbevelen en misschien wat connectoren waarvoor geen gereedschap nodig is voor de installatie?
3
17
Avond allemaal, Heeft iemand aanbevelingen voor netwerkkabels? Ik heb een high-end desktop PC die geschikt is voor 10 gigabits/sec netwerksnelheden en een internetverbinding met dezelfde specificatie via glasvezel. Ik wil de pc via een netwerkkabel verbinden met de internetbox (afstand is ongeveer 20m) en heb daarom de volgende vragen: - Glasvezel of koperkabel? - CAT 5E/6/6A/6E/7/8? Snelheid is mijn eerste vereiste. Hartelijk dank
1
Hallo Om een UniFi camera aan te sluiten op een UniFi switch heb ik een 20m lange LAN kabel nodig. Omdat de UniFi handleiding https://dl.ui.com/qig... een speciale, flexibele "LAN kabelkop" laat zien, wilde ik hier om advies vragen. Op het UniFi forum werd dit echter bekritiseerd als pure marketing en kreeg ik ook het advies om te letten op Cat5e, Cat6, Cat6a en geen CCA kabel (copper-clad aluminium) te gebruiken in plaats van puur koperen kern. Nog tips!
2
Hallo Kan de Reolink go camera via ethernet op een router worden aangesloten? Heeft de Reolink go een ethernetaansluiting? Bedankt voor je reactie.
0
Goedenavond Ik doe mijn eerste ervaringen op met apparaten die geschikt zijn voor POE. Ik wil graag een Ubiquiti POE switch (geschikt voor buiten) aansluiten op mijn G5 Bullet camera waarvoor ik een netwerkkabel van 10 meter nodig heb. Maar welke kabel van deze lengte ondersteunt POE en is zo mogelijk nog dun? Heeft iemand ideeën of suggesties? Hartelijk dank Rob
1
Ik ben op zoek naar een 15 meter lange RJ45 kabel voor buiten. Hij moet ons huis en het tuinhuis verbinden, maar wordt permanent blootgesteld aan weersinvloeden. Wat zou geschikt zijn? Gewoon een STP Cat7?
6
2
11
Hallo, Weet iemand of er halogeenvrije platte kabels bestaan of dat de twee eigenschappen gecombineerd niet mogelijk zijn bij LAN platte kabels? Misschien weet iemand het.
1
7
Ik heb een LAN-verbinding en gebruik die om een PC te bedienen. Nu wil ik er een tweede laptop op aansluiten, beter dan met WLAN, maar die werkt alleen als de PC niet aanstaat. Welke distributeur beveelt u aan? Het hoeft er geen te zijn die een voeding heeft. Gewoon een aansluiting voor 2 LAN kabels.
5
2
Hallo samen. Ik ben op zoek naar een patchkabel waarvan de stekker niet vastzit, maar gewoon uitgetrokken kan worden. Bestaat er zoiets?
4
13
Wie kan mij een kabeltype vertellen en ook de bijbehorende stekkers ervoor, liefst met Digitec artikelnummer? De kabels en stekkers moeten Cat6 of hoger zijn, voor crimping (niet field-terminable) en kabelhaspels van 100m tot 305m. Het moet in elkaar passen omdat we deze kabels en stekkers nodig hebben in de basisopleiding voor leerlingen; gemakkelijk in elkaar te zetten en toch werkend.
2
Waar vind ik een Y-netkabel 1xRJ45 naar 2xRJ45, liefst afgeschermd en kort, voor gebruik in de verdeelkast?
13
30 van 69 discussies