Drone als intercomsysteem?
5
5
Hebben jullie nog goede tips en ideeën? Tot nu toe heb ik de Mini 4 Pro tas aan de buitenkant van mijn Peak Design rugzak vastgebonden. Ik wil het inpakconcept echter verder verbeteren en binnenkort ook de riemen aan de buitenkant weer gebruiken voor een FPV-drone. Daarom vraag ik me af of de community nog goede ideeën heeft voor geschikte tassen en rugzakken. Een van mijn ideeën is de Peak Design Travel Backpack. Tot nu toe heb ik de every day. Heel erg bedankt :-))
1
13
Hallo Digitec, wanneer krijg je de HoverAir X1 Pro en ProMax? Je kunt ze al bestellen op Amazon... Ik heb er voor april een nodig...
2
Ja, waar is ze? :D
0
Hallo lieve gemeenschap Ik wil graag zelf een drone bouwen, maar ik heb helaas geen idee welke kit het meest geschikt is voor mij als student bouwkunde in mijn tweede semester. Kan iemand mij hiermee helpen? Mijn budget is maximaal 200 Zwitserse frank. Zijn er verstandige kits in dit budget die je echt inzicht geven in het bouwen van drones? Ik kijk uit naar jullie suggesties Groeten Roya98
11
Wat vind jij van drones van Autel Robotics? Specifiek met de aangekondigde Autel Evo? Het lijkt een heel interessant alternatief voor DJI.
17
1
2
1
Hallo samen Wie kan mij een goedkope transportdrone aanbevelen? De transportgoederen wegen 1,2 KG
2
31
Hallo, Zoals in de titel beschreven, ben ik aan het rondkijken naar een drone om mij op de fiets te filmen. Heeft iemand ervaring met een follow me drone en kan mij tips geven of een aanbeveling wat te kopen? Bedankt
4
Ik heb geen ervaring met drones en wil er graag een kopen om coole foto's en video's te maken of gewoon om de omgeving te bekijken. Zoals ik al zei heb ik geen ervaring dus wil ik graag een niet te duur model kopen.
4
We vliegen volgende week naar de VS (Californië) en dan naar Hawaï. Moet ik ergens speciaal op letten om met mijn Mini 2 daar te kunnen vliegen? Hoe zit het met vervoer in het algemeen, hoeveel drone accu's mogen er mee in het vliegtuig als er naast een powerbank van 26.800 mAh (de maximaal door Anker toegestane grootte) ook een camera en Gopro accu zijn. Worden alle mAh opgeteld en zou ik bij het inchecken iets moeten weggooien?
3
Wanneer komt het nieuwe model?
1
2
Waarom kost air 2s combo chf 1190 en met smart controller 1949? Dus chf 759 meer. Los daarvan kost de slimme controller 639, dus 120 minder. Onlogisch of een verkeerde interpretatie van mijn kant?
3
Weet niet zeker welke te krijgen. De Mavic 2 Pro of de Zoom. Ik heb veel gelezen en beide hebben hun voor- en nadelen. Wat denk jij?
5
Hallo, ik ben op zoek naar een drone om een vrij hoog en groot dak te inspecteren op defecte dakpannen. Wat zou hiervoor geschikt zijn?
3
Hallo allemaal Had een kleine botsing met een boom en heb nu een klein defect, aan de bovenkant achterkant van de drone is een beschermend glas weg. Waar kan ik mijn Dji naartoe brengen voor reparatie?
1
Hallo allemaal! Maakt het veel verschil in beeldkwaliteit of er een 1" of 1/2" sensor is gemonteerd? Is het raadzaam om de meerprijs voor de Mavic Pro 2 te betalen of is de beeldkwaliteit van de Mavic Air 2 voldoende? (Ik zou de drone niet extreem professioneel gebruiken, maar zou blij zijn als de beeldkwaliteit niet te slecht was). LG
1
Hallo Samen Ik ben geïnteresseerd in de Dji drone maar omdat er verschillende zijn weet ik niet welke voor mij geschikt zou zijn? Kunt u mij misschien helpen in deze kwestie? Ik zou de drone gebruiken om te wandelen, te reizen en af en toe opnamen te maken. Ik ben een complete beginner als het gaat om drones. Hartelijk dank voor uw hulp. Vriendelijke groeten Byörn Ehrensberger
7
0
Hoe kan ik de maximale hoogte en het vliegbereik van mijn DJI Phantom 4 drone vergroten? Na de nieuwe update kan ik de hoogte niet meer vergroten omdat ik niets kan instellen in de vluchtbeperkingen.
0
Zoeken naar 4K drone zonder smartphonebesturing maar met afstandsbediening
6
is het niet meer de moeite waard om een drone te kopen als je hem alleen voor fotografie wilt gebruiken. Of zie je het anders? Tante Edith: In Zwitserland.
4
4
Hallo, Ik zoek een drone die je volgt (bijv. onder een vaste hoek) op afdalingen in diepe sneeuw (dus geen liften) in de natuur en video's opneemt. Wat voor soort drone zou geschikt zijn? Het moet licht, klein (en natuurlijk goedkoop) zijn. Welke drones zouden geschikt zijn? Veel dank
5
Goedendag Ik zoek een drone die geschikt is voor het maken van geslaagde foto's, maar ook de mogelijkheid heeft om met behulp van software terreinmodellen te maken. Welke drones zijn hiertoe in staat? Is de software al inbegrepen of wat zou het zijn en hoeveel kost het?
2
30 van 56 discussies