Drone

55 Discussies voor in Drone

Begin discussie
    Gabriel Lorca 1 maand geleden in Drone

Geschikte rugzakken voor drones en camera-apparatuur (focus op drones)

Hebben jullie nog goede tips en ideeën? Tot nu toe heb ik de Mini 4 Pro tas aan de buitenkant van mijn Peak Design rugzak vastgebonden. Ik wil het inpakconcept echter verder verbeteren en binnenkort ook de riemen aan de buitenkant weer gebruiken voor een FPV-drone. Daarom vraag ik me af of de community nog goede ideeën heeft voor geschikte tassen en rugzakken. Een van mijn ideeën is de Peak Design Travel Backpack. Tot nu toe heb ik de every day. Heel erg bedankt :-))

1

Anonymous 3 jaren geleden in Drone

Hobbyistische drone DJI Mavic 2 Pro

Is iemand geïnteresseerd in het kopen van een DJI Mavic 2 Pro tegen een lage prijs? Drone viel in het water, is gedroogd en maakt nu weer verbinding. Camerabeeld zichtbaar. Waarschijnlijk zijn echter 1 of 2 motoren defect. Het is onduidelijk wat er binnenin kapot is. De ventilatoren werken nog steeds. Zoals ik al zei: hobbyistische drone. Met accessoires: - Afstandsbediening - 2 batterijen met minder dan 20 laadcycli. - Diverse schroeven - Tas Maak bij interesse een prijssuggestie, bedankt.

+1

13

Anonymous 5 maanden geleden in Drone

Hoverair X1 Pro en ProMax

Hallo Digitec, wanneer krijg je de HoverAir X1 Pro en ProMax? Je kunt ze al bestellen op Amazon... Ik heb er voor april een nodig...

2

_b4rt_cH 1 jaar geleden in Drone

Waar is Avata 2? :D

Ja, waar is ze? :D

0

Roya98 5 jaren geleden in Drone

Bouw zelf een drone

Hallo lieve gemeenschap Ik wil graag zelf een drone bouwen, maar ik heb helaas geen idee welke kit het meest geschikt is voor mij als student bouwkunde in mijn tweede semester. Kan iemand mij hiermee helpen? Mijn budget is maximaal 200 Zwitserse frank. Zijn er verstandige kits in dit budget die je echt inzicht geven in het bouwen van drones? Ik kijk uit naar jullie suggesties Groeten Roya98

+4

11

bogosort 7 jaren geleden in Drone

Autel Robotics

Wat vind jij van drones van Autel Robotics? Specifiek met de aangekondigde Autel Evo? Het lijkt een heel interessant alternatief voor DJI.

+8

17

522SIGA 1 jaar geleden in Drone

DJI Air 3 vs Mini 3 Pro

Hallo allemaal Ik denk erover om een DJI drone te kopen (DJI Air 3 of Mini 3 Pro). Ik neig naar de DJI Air 3 vanwege de dubbele camera en het betere obstakeldetectiesysteem. Mijn vraag gaat echter over de wettelijke vereisten. Ze vallen toch allebei in de categorie A1? Als ik me goed heb geïnformeerd, moet ik voor de Air 3 wel een certificaat doen (A1/A3), maar voor de Mini 3 pro niet. Verder mag ik met de Mini 3 Pro wel over onbetrokkenen vliegen, maar met de Air 3 niet, of niet bewust. Zijn dit de enige verschillen of zijn er meer wettelijke regels voor de Air 3 die ik niet genoemd heb? Hartelijk dank voor jullie hulp/antwoorden

1

Ich 2 jaren geleden in Drone

Drone met meerdere piloten

Hallo samen Ik werk in een marketingteam met verschillende medewerkers. Een aantal van hen heeft een drone licentie. We denken er nu over om een drone aan te schaffen voor het bedrijf (vooral ook voor het geval er iets gebeurt vanwege aansprakelijkheid). De DJI Mavic 2 of Mini zijn zo ontworpen dat elke drone aan één persoon wordt toegewezen. Weet je of er ook drones zijn die niet aan een persoon zijn toegewezen en waarmee gewoon kan worden gevlogen? Hoe zit het met controllers met een scherm?

2

kitschkrieg 2 jaren geleden in Drone

Drone voor theaterproject

Wij zoeken een geschikte drone voor een buitentheaterproject. Als beginner ben ik helaas niet bekend met dit gebied. Momenteel testen we verschillende mogelijkheden/beelden die we graag willen uitproberen. We willen ook graag een drone uit één stuk testen. In onze verbeelding draagt deze een kleine beamer en kan hij verschillende beelden vanuit de lucht projecteren. De drone zou daarom: geschikt moeten zijn voor buitengebruik, een beamer in zakformaat kunnen dragen (gewicht <1kg, bijvoorbeeld Viewsonic M1 Mini Plus). Omdat de drone maar ongeveer 2 maanden nodig zou zijn, is een huur of tweedehands aankoop ook denkbaar. Ons budget ligt rond de 500,-.

1

Gardenzwerg 2 jaren geleden in Drone

Transportdrone

Hallo samen Wie kan mij een goedkope transportdrone aanbevelen? De transportgoederen wegen 1,2 KG

2

shizo1983 8 jaren geleden in Drone

DJI vliegverbodzones

Ik denk dat de beperkingen van het FOCA verstandig en goed zijn. Maar nu overdrijft DJI ineens! Sinds 3 weken bezoek ik een plek waar ik mijn oefeningen... In week 2 stond er plotseling in de DJI APP dat ik me in een vliegverbodzone bevond. Ik moet voorzichtig zijn bij het vliegen. Vandaag tijdens het vliegen moest de batterij vervangen worden. Na de verandering wilde de APP een update doen. Dit werd dus gedaan. Echter, na de update: kun je niet opstijgen, omdat je in een vliegverbod zit. Ik heb nu een e-mail geschreven aan DJI en we zullen zien wat eruit komt. Misschien zie ik iets niet maar jij wel? https://goo.gl/W2cpKb Ik vloog eigenlijk recht over de 2-3 velden in oostelijke richting.

+10

31

djtrefex 2 jaren geleden in Drone

Follow Me Drone Mountainbike

Hallo, Zoals in de titel beschreven, ben ik aan het rondkijken naar een drone om mij op de fiets te filmen. Heeft iemand ervaring met een follow me drone en kan mij tips geven of een aanbeveling wat te kopen? Bedankt

4

Panthera_ 3 jaren geleden in Drone

Advies voor beginners bij het kopen van een drone

Ik heb geen ervaring met drones en wil er graag een kopen om coole foto's en video's te maken of gewoon om de omgeving te bekijken. Zoals ik al zei heb ik geen ervaring dus wil ik graag een niet te duur model kopen.

4

tinu.heiniger 3 jaren geleden in Drone

Vliegen met de DJI mini 2 in de VS

We vliegen volgende week naar de VS (Californië) en dan naar Hawaï. Moet ik ergens speciaal op letten om met mijn Mini 2 daar te kunnen vliegen? Hoe zit het met vervoer in het algemeen, hoeveel drone accu's mogen er mee in het vliegtuig als er naast een powerbank van 26.800 mAh (de maximaal door Anker toegestane grootte) ook een camera en Gopro accu zijn. Worden alle mAh opgeteld en zou ik bij het inchecken iets moeten weggooien?

3

Nieuwe 2022 Xiaomi Drone

Wanneer komt het nieuwe model?

1

alfVonMelmac 3 jaren geleden in Drone

FOCA kaart

Hallo Ik ben een nieuwe eigenaar van de DJI mini 2. Ik ken de kaart van bazl, maar er is iets wat ik niet begrijp. Als ik bijvoorbeeld vliegveld Zürich selecteer, krijg ik een infovak met de tekst "LSZH Zürich". De tekst heeft het over drones die meer dan 0,5 kg wegen. Maar mijn DJI mini 2 is nog geen 250 gram. Dankzij mijn gezond verstand weet ik dat ik niet op het asfalt mag rondvliegen, maar uit de bazl-kaart blijkt niet dat ik dat niet mag. Kan iemand mij helpen? ps. Is er ervaring met de TCS-app, waarvoor ik moet betalen?

2

Smart controller voor dji 2s chf 120,- te duur

Waarom kost air 2s combo chf 1190 en met smart controller 1949? Dus chf 759 meer. Los daarvan kost de slimme controller 639, dus 120 minder. Onlogisch of een verkeerde interpretatie van mijn kant?

3

Anonymous 6 jaren geleden in Drone

DJI Mavic 2 Pro of Zoom?

Weet niet zeker welke te krijgen. De Mavic 2 Pro of de Zoom. Ik heb veel gelezen en beide hebben hun voor- en nadelen. Wat denk jij?

5

Anonymous 4 jaren geleden in Drone

Drone om een dak te onderzoeken

Hallo, ik ben op zoek naar een drone om een vrij hoog en groot dak te inspecteren op defecte dakpannen. Wat zou hiervoor geschikt zijn?

3

andri-nigg 4 jaren geleden in Drone

Reparatie

Hallo allemaal Had een kleine botsing met een boom en heb nu een klein defect, aan de bovenkant achterkant van de drone is een beschermend glas weg. Waar kan ik mijn Dji naartoe brengen voor reparatie?

1

522SIGA 4 jaren geleden in Drone

DJI Mavic Air 2 vs. Mavic Pro 2 Beeldsensor

Hallo allemaal! Maakt het veel verschil in beeldkwaliteit of er een 1" of 1/2" sensor is gemonteerd? Is het raadzaam om de meerprijs voor de Mavic Pro 2 te betalen of is de beeldkwaliteit van de Mavic Air 2 voldoende? (Ik zou de drone niet extreem professioneel gebruiken, maar zou blij zijn als de beeldkwaliteit niet te slecht was). LG

1

Grizzly_7 5 jaren geleden in Drone

DJI drones

Hallo Samen Ik ben geïnteresseerd in de Dji drone maar omdat er verschillende zijn weet ik niet welke voor mij geschikt zou zijn? Kunt u mij misschien helpen in deze kwestie? Ik zou de drone gebruiken om te wandelen, te reizen en af en toe opnamen te maken. Ik ben een complete beginner als het gaat om drones. Hartelijk dank voor uw hulp. Vriendelijke groeten Byörn Ehrensberger

+2

7

goostu 5 jaren geleden in Drone

Xiaomi Mi Drone mini (HD) met Gamesir T1d

Past de Xiaomi Mi Drone mini (HD) (artikelnr. 11864240) bij de Gamesir T1d afstandsbediening (artikelnr. 9154871)? Ik bedien de drone liever met een afstandsbediening (game controller) dan met mijn smartphone. Van Ryze Tech wordt dit samen in een pakket verkocht: "Ryze Tech Tello incl. afstandsbediening" (artikelnr. 10336888). Xiaomi zegt het volgende op de productpagina (FAQ): V: Maakt de Bluetooth-spelgreep verbinding met de Bluetooth van de MiDroneMini of met de Bluetooth van de mobiele telefoon? Welke soorten handgrepen worden aanbevolen? A: De Bluetooth van MiDroneMini is aangesloten. Aanbevolen handvatten: 1. Mi Bluetooth Gamepad , 2. NewGamepad N1-PRO-G8201, 3. Purecolor Gamepad , 4. GameSir. Bedankt voor je advies! Groeten Goostu

0

Baumann96 5 jaren geleden in Drone

Vlieghoogte van de Phantom 4

Hoe kan ik de maximale hoogte en het vliegbereik van mijn DJI Phantom 4 drone vergroten? Na de nieuwe update kan ik de hoogte niet meer vergroten omdat ik niets kan instellen in de vluchtbeperkingen.

0

rammirocker 6 jaren geleden in Drone

Zoeken naar 4K drone zonder smartphonebesturing maar met afstandsbediening

Zoeken naar 4K drone zonder smartphonebesturing maar met afstandsbediening

6

MostFamousDönerGod 5 jaren geleden in Drone

Eigenlijk...

is het niet meer de moeite waard om een drone te kopen als je hem alleen voor fotografie wilt gebruiken. Of zie je het anders? Tante Edith: In Zwitserland.

4

nuclearcity 5 jaren geleden in Drone

Drone in Dubai

Hallo Gemeenschap, Ik heb de volgende situatie en hoop dat iemand mij hierover tips kan geven. In het najaar van 2020 gebruik ik mijn DJI Mavic Pro (1) in: 1. Dubai (drone = is hier nogal een probleem of NoGo). 2. Bali (volgens mijn onderzoek is de drone daar weinig aan banden gelegd). Ik wil de drone dus heel graag in Bali gebruiken of bij me hebben, maar helaas zit ik eerst 3 dagen in Dubai.......Ik weet het, slechte planning....heeft iemand een tip voor me? Kan ik de drone ergens op het vliegveld van Dubai opbergen en pas daarna weer ophalen als ik verder reis naar Bali? Bedankt voor eventuele tips, zo mogelijk met bronnen. Groeten

4

che-de 5 jaren geleden in Drone

Snowboarden met een drone

Hallo, Ik zoek een drone die je volgt (bijv. onder een vaste hoek) op afdalingen in diepe sneeuw (dus geen liften) in de natuur en video's opneemt. Wat voor soort drone zou geschikt zijn? Het moet licht, klein (en natuurlijk goedkoop) zijn. Welke drones zouden geschikt zijn? Veel dank

5

PatrickJ88 6 jaren geleden in Drone

Drone voor topologiefotografie

Goedendag Ik zoek een drone die geschikt is voor het maken van geslaagde foto's, maar ook de mogelijkheid heeft om met behulp van software terreinmodellen te maken. Welke drones zijn hiertoe in staat? Is de software al inbegrepen of wat zou het zijn en hoeveel kost het?

2

Retschi 6 jaren geleden in Drone

Vliegende drones Zwitserland

Hallo samen, Ik denk erover een drone te kopen. Nu vraag ik me af of je speciale vergunningen/verzekeringen nodig hebt om met een drone te vliegen. Zo ja, welke en waar kan ik die krijgen? Retschi =)

2

30 van 55 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Drone
StartBegin discussie