RC drone accessoires

6 Discussies voor in RC drone accessoires

Begin discussie
    erdnatter 1 jaar geleden in RC drone accessoires

ND/UV/Polarisatiefilter voor DJI O3 Air eenheid

Hallo, ik heb de DJI O3 Air Unit in een GEPRC Cinebot 30. Omdat de camera ook van DJI is, vraag ik me af of er filters zijn die passen? Ik heb er geen gevonden die specifiek op de O3 Air Unit passen. Passen ze ook op andere DJI drones met dezelfde camera?

1

Anonymous 3 jaren geleden in RC drone accessoires

DJI MINI 3 PRO

Hallo allemaal. De MINI 3 PRO is gloednieuw, maar er staat nog veel te weinig informatie in de beschrijving. Overal staat onbekend. Verrassend van Digitec eigenlijk. Werk er alsjeblieft aan. 2 vragen -Wat is het verschil tussen de MOTORTYP van Mavic Air 2 S en Mini 3 Pro ? -De Mini 3 Pro staat heel dicht bij de grond. Zijn er accessoires die "poten" heten en aan de drone bevestigd kunnen worden? Bedankt voor je verduidelijking. Gerard

0

Grasshoppers1 4 jaren geleden in RC drone accessoires

ND-filter Mini 2

Hallo Ik ben op zoek naar een ND-filter voor mijn Mini 2. Er lijkt momenteel niet echt iets geschikts te zijn. Weet iemand of er binnenkort iets geschikts uitkomt?

2

Anonymous 5 jaren geleden in RC drone accessoires

DJI mavic 2 batterij opladen met PowerBank

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een mavic 2 batterij met een RavPower 26800mAh (model RP-PB058) via een adapter op te laden? De PowerBank kan met het iSmart concept tot 20V laadspanning bieden. Voor zover ik weet heeft de batterij 13,5V laadspanning nodig. Weet iemand waar je een overeenkomstige adapter kunt kopen? Bij digitec heb ik niets gevonden.

2

Bryfon 5 jaren geleden in RC drone accessoires

Freewell Mavic Mini Filters

Hallo, zou het mogelijk zijn om de 4 ND-filterkit (standaard dagpakket) toe te voegen aan de catalogus voor de nieuwe mavic mini? Bij voorbaat dank.

1

digibot1 6 jaren geleden in RC drone accessoires

PolarPro Uitbreiding Afstandsbediening Sticks

Hallo Digitec Ga je de "Extension Remote Sticks" voor de DJI Mavic 2 van het merk PolarPro aan je assortiment toevoegen? Dit zijn verwisselbare bedieningsstokjes voor de meegeleverde afstandsbediening.

2

Orde van de
discussies
Forum voor RC drone accessoires
StartBegin discussie