Hoofdtelefoonversterkers

22 Discussies voor in Hoofdtelefoonversterkers

Begin discussie
    WaltGallus 1 maand geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Koptelefoon en luidsprekers samen

Kan ik deze https://www.galaxus.ch/de/s1/product/kenwood-m-7000s-bluetooth-wlan-cd-player-2x-30-w-stereoanlage-16358147 gebruiken om een hoofdtelefoon aan te sluiten via de line-in ingang en samen naar een hoofdtelefoon en luidsprekers luisteren? Of heb ik ook een hoofdtelefoonversterker nodig? Nog tips voor een goedkoop model? Bedankt! Walt

1

MasterX 6 maanden geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Hoofdtelefoonversterker en microfoon

Heb de mmx300 pro welke dac zou geschikt zijn voor gamen op de pc in combinatie met een microfoon?

0

Kahjiit 6 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Shiit hoofdtelefoonversterker opname

Goedendag @Digitec Is er een mogelijkheid dat schiit-producten hier worden opgenomen? Groeten Kahjiat

+4

9

Anonymous 2 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

@Galaxus: Producten van de DragonFly-serie van AudioQuest.

Voeg ze alsjeblieft toe aan je assortiment, ze worden geacht tot de beste stick DAC's te behoren.

1

ArctixCharlie 3 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Bijpassende versterker voor Beyerdynamic DT 880 600 Ohm

Hallo Samen Ik heb net de Beyerdynamic DT 880 600 Ohm Edition gekocht en heb er een geschikte versterker voor nodig. De koptelefoon was in de aanbieding en daarom kocht ik hem. Tot nu toe heb ik de hoofdtelefoon kunnen uitproberen met de FiiO K3. Het geluid van de koptelefoon is erg goed, maar hij is te stil. Ik dacht eraan om de FiiO K5 Pro te kopen omdat die optische in en line in heeft. Zo kon ik mijn platen afspelen op de draaitafel en ze beluisteren met mijn koptelefoon, of ze aansluiten op de PC. De FiiO K5 Pro kan echter maar 300 ohm aan. De FiiO K3 zegt dat hij tot 200 ohm kan gaan. De reden waarom ik de FiiO K5 Pro zou willen hebben is omdat hij zeer compact is en Line In en Optical In heeft. Weet iemand hoe het staat met een 600 Ohm hoofdtelefoon? Is de K5 überhaupt goed of is hij te "zwak" om alles uit de koptelefoon te halen? Welke zou een goed en kwalitatief alternatief zijn voor de K5 Pro? Kan ik er nog meer uit halen als ik een andere versterker gebruik? Ik stel je inbreng zeer op prijs! :)

3

Anonymous 5 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Iets degelijks nodig voor muziekproductie en geluidsbewerking

Kan iemand er een aanbevelen om mee te beginnen? Ik koop er waarschijnlijk een Beyerdynamic hoofdtelefoon bij.

2

dolpheen 5 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Versterker voor Samsung Galaxy A 10.1

Hallo allemaal, welk product raden jullie aan om de hoofdtelefoonuitgang van de tablet te versterken om een goede geluidskwaliteit op externe luidsprekers te krijgen?

1

marcofoelmli 5 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Versterker

Ik zoek een audioschakelaar waarmee ik twee PC's naar één luidsprekersysteem kan schakelen (en zo mogelijk ook naar één hoofdtelefoon). Ik zou ook graag het volume willen kunnen regelen. Bestaat er zoiets?

0

adr1vn 5 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

DAC met "Switch" functie voor hoofdtelefoon en luidsprekers

Hallo Gemeenschap Ik wil graag een DAC aanschaffen omdat ik van plan ben betere luidsprekers aan te schaffen. Momenteel heb ik een Beyerdynamics DT 990 Pro rechtstreeks aangesloten op mijn PC en (te vervangen) Logitech luidsprekers. Wat luidsprekers betreft, speel ik met de Audioengine A5+.... Nu zoek ik een DAC waarop ik beide bronnen kan aansluiten en, idealiter, direct op de DAC kan schakelen tussen koptelefoon en luidsprekers. Of de "switch" fysiek is of via software maakt me uiteindelijk niet uit, ik wil gewoon niet steeds de kabels aansluiten en losmaken. Heb je suggesties voor me? Hartelijk dank! Cheerio.

8

rieder.nik 7 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Geluidskaart en koptelefoon

Ik wil binnen afzienbare tijd een externe geluidskaart voor de PC kopen en een goede koptelefoon, het probleem is dat ik daar geen idee van heb. Mijn budget voor beide is max 500.- Fr maar kan ook minder zijn. Ik luister graag naar muziek soms kijk ik films en ik ben een gamer op dit moment heb ik de logitech g430 maar ik ben er niet tevreden over, zou het verschil maken om de logitech met een geluidskaart te hebben?

8

camyunus97 6 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Help!!! Beyerdynamic 990 Editie 250OHM

Hallo allemaal, Ik heb een hoofdtelefoonversterker nodig voor mijn Beyerdynamic 990edition 250 Ohm. Het wordt voornamelijk gebruikt voor gamen maar ook voor het luisteren naar muziek. Ik ben geen audioholic maar het zou goed moeten zijn. Geef eens wat voorbeelden.

1

stadtkind 6 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Is een voorversterker met DAC voor de auto de moeite waard...?

Ik denk erover een hoofdtelefoonversterker te kopen voor in de auto: Sluit de iPhone 7 aan via USB (Lightning) en sluit dan de voorversterker/DAC aan op de line-in van de auto. Zal dat iets uithalen? Ik luister momenteel via het Garmin navigatiesysteem (VW Maps & More), rechtstreeks via de SD-kaart of via de iPhone die via Bluetooth is aangesloten. Het rammelt veel en is geen pretje. O ja, er is een behoorlijke versterker aangesloten op de autoradio, dus het geluid is niet het standaard fabrieksgeluid, maar de radio wel. Luisteren gaat zonder verlies... Dank en groeten

8

Anonymous 7 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

De beste hoofdtelefoonversterkers voor de Beyerdynamic T1 2nd Gen hoofdtelefoons

Goedendag, Ik zou graag willen weten welke hoofdtelefoonversterkers het meest geschikt zijn voor de Beyerdynamic T1 2nd Gen hoofdtelefoon. Is deze geluidskaart van Asus geschikt voor de hoofdtelefoon? ASUS Xonar Essence STX II (PCI-E x1) mfg

2

hakeahnig2 8 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

DAC Amp combo

Hallo allemaal. Ik ben onlangs begonnen met het produceren van muziek en heb gemerkt dat de audio-uitgang van mijn PC erg ruisend is. Daarom zoek ik een op USB aangesloten Amp/DAC combo waarop ik mijn 250 Ω hoofdtelefoon kan aansluiten. (Indien mogelijk onder 150 CHFr)

12

baumadom 7 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Cyrus Soundkey

Hallo Kent iemand de Cyrus soundkey? Hoe verhoudt het zich tot de Dragonfly?

0

stegofantfant 8 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Hoofdtelefoonversterker voor Sennheiser Game zero

Hallo Gemeenschap Ik heb ongeveer een halve maand geleden de Sennheiser Game zero gekocht en om te horen wat de headset echt te bieden heeft heb ik een versterker/dac nodig. Maar omdat ik niet echt iets van audio weet, weet ik niet echt waar ik op moet letten en hoop ik dat iemand hier me kan helpen. Suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Bij voorbaat dank

0

Realbench_ch 8 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Heeft de versterker een goede geluidskaart nodig?

Kan ik de Creative Sound Blaster Z gebruiken met de Creative Sound BlasterX G5 of is het niet nodig om beide te hebben?

6

Realbench_ch 8 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Heeft een versterker een goede geluidskaart nodig?

Heeft de versterker een goede geluidskaart nodig? of verbetert het geluid zelf?

0

speyck 8 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Console- en pc-geluid op de headset

Hallo, Ik wil graag een apparaat kopen waarmee ik tegelijkertijd naar het geluid van mijn PlayStation 3 en mijn computer kan luisteren, maar ik wil niet te veel uitgeven. Is er zo'n apparaat op deze site? LG

0

embedded 9 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Lage prijs DAC

Hallo Er zijn heel goede DAC's met XLR-uitgang voor minder dan 500 CHF. Kun je de matrix miniserie eens bekijken? Helaas zijn ze niet verkrijgbaar in Zwitserland.

5

ReicherCentaurin97 9 jaren geleden in Hoofdtelefoonversterkers

Een hoofdtelefoonversterker gebruiken met een USB-headset

Heb ik op de een of andere manier de mogelijkheid om een hoofdtelefoonversterker te gebruiken als mijn koptelefoon via USB is aangesloten?

1

Orde van de
discussies

22 van 22 discussies

Naar boven
Forum voor Hoofdtelefoonversterkers
StartBegin discussie