DAB+ radio
Op zoek naar een digitale radio (DAB+) die ingeschakeld kan worden via een schakelbaar stopcontact.

1
Op zoek naar een digitale radio (DAB+) die ingeschakeld kan worden via een schakelbaar stopcontact.
1
Toen ik studeerde, waren er enkele CD-spelers, meestal van hoge prijs, die index merken ondersteunden. Dit werd voornamelijk gebruikt voor klassieke muziek. Zijn er nog steeds CD-spelers met deze functie? Dus naar de volgende index gaan? Professionele CD-DA auteurssoftware ondersteunt deze functie nog steeds.
0
Jammer dat Deigitec geen producten van Cambridge Audio voert. Ik was lang op zoek naar de CXN. Nu heb ik het elders gevonden en ben er zeer tevreden over. De andere netwerkaudiospelers kunnen op de achtergrond raken.
4
Hallo allemaal Ik zoek een cd dab apparaat dat ik via sonos kan laten lopen. Kent u zo'n apparaat?
0