Platenspeler

24 Discussies voor in Platenspeler

Begin discussie
    matteo.villani 3 jaren geleden in Platenspeler

Complete platenspeler set

Hallo samen In de vinylwereld was ik dol op stenigen en ik zoek hulp bij het bouwen van een goede opstelling. Kun je alsjeblieft voorstellen wat goed is als platenspelers, dozen,...voor een budget tot 800/900 CHF? Bedankt Vriendelijke groeten M

3

Raffii* 2 jaren geleden in Platenspeler

Nieuwkomer op het gebied van platenspelers, wat moet ik weten?

Zoals de titel al zegt, ben ik een complete noob als het op dit medium aankomt. Toch heb ik bedacht dat ik mijn favoriete artiesten meer wil steunen en hun albums fysiek in mijn bezit wil hebben zoals vroeger. Waar moet ik nu op letten bij het kopen van een platenspeler? Vooral wat betreft output -> wat moet een luidspreker kunnen zodat ik überhaupt van de muziek kan genieten? Leg me alsjeblieft technische audio dingen uit alsof ik dom ben, ik weet alleen wat een 3,5 jack is en waar ik hem in moet pluggen.

3

EricJacques 1 jaar geleden in Platenspeler

Cartridge voor Music Cast Vinyl 500 (TT-N503)

Hallo allemaal. Ik heb een Music Cast Vinyl 500 platenspeler gekocht (ik dacht dat ze echt AirPlay hadden) en wil graag de kwaliteit van de pick-up verbeteren. Wat kunnen jullie aanraden en waar moet ik op letten? Prijs ongeveer 120 - 250 Fr. Ik ben een absolute leek op dit gebied. Bij voorbaat dank. Eric

0

Anonymous 3 jaren geleden in Platenspeler

Hoe zijn de segmenten verdeeld?

Welke criteria worden gebruikt om de draaitafels hier in te delen in instapniveau, middenklasse en topklasse?

3

lrTlVixen 2 jaren geleden in Platenspeler

Victrola Stream Koolstof

Beste Digitec gemeenschap, Is al bekend of de "Victrola Stream Carbon" platenspeler zijn weg naar Zwitserland zal vinden? Deze speler is perfect voor gebruik met SONOS (want hij heeft WLAN). Groeten

0

suburbansky 5 jaren geleden in Platenspeler

Dubbele draaitafel

Onder de klassieke merknaam DUAL worden ook (weer) hoogwaardige draaitafels van Duitse makelij verkocht; helaas biedt Digitec momenteel alleen de goedkope modellen aan die extern zijn ingekocht en het etiket DUAL dragen. Kan het assortiment niet worden uitgebreid met enkele modellen van hogere kwaliteit (CS-465), vooral omdat het merk zelf wordt aangeboden?

5

bk_one 3 jaren geleden in Platenspeler

Technics SL-1200M7L

Hoi zäme Zal het mogelijk zijn om het vandaag gepresenteerde model in beperkte oplage bij Galaxus te bestellen, is er iets gepland? https://www.technics.com/ch... Weet iemand waar dit model in Zwitserland verkrijgbaar zal zijn? Hartelijk dank voor je inbreng!

1

ThePflake 3 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler + geluidsinstallatie

Hallo samen Ik wil graag een platenspeler en geluidsinstallatie kopen. Omdat ik weinig van informatie weet, wilde ik van jullie weten wat een goede combo is? Ik wil iets van goede kwaliteit en hoop in totaal rond de 1000 uit te geven, want ik wil beide veel en lang gebruiken. Bedankt voor je tips :)

1

Anonymous 4 jaren geleden in Platenspeler

Magnat platenspeler

Hallo allemaal De Magnat MTT 990 draaitafel is nieuw en kan hier voor een redelijke prijs gekocht worden. Vraag: Wordt hij geleverd met het MM Audio Technica AT 95E patroon? Ik kijk uit naar een antwoord en in het algemeen naar jullie ervaringen met het apparaat. Bijv. welke voorversterker gebruik je etc.? Groeten

1

Anonymous 3 jaren geleden in Platenspeler

Digitaliseren van records

We zoeken een platenspeler waarmee platen probleemloos en met de best mogelijke kwaliteit gedigitaliseerd kunnen worden. Heeft iemand een tip welke van de verschillende platenspelers die dit zogenaamd kunnen, het ook echt goed kunnen? Hartelijk dank.

0

noahjung 4 jaren geleden in Platenspeler

Welke platenspeler zonder aanwijzing?

Hallo Digitec gemeenschap Ik heb een aantal vinylplaten van mijn favoriete artiesten. Ik heb absoluut geen idee welke modellen goed zijn en of je nog accessoires nodig hebt. Ik wil een eenvoudig model waarmee ik de platen van tijd tot tijd kan beluisteren. Kan iemand mij iets aanbevelen?

3

marco.imhof1 5 jaren geleden in Platenspeler

Voorversterker en Bluetooth

Beste Gemeenschap Ik zoek een audiofiele platenspeler met geïntegreerde voorversterker (voor SONOS Play5) en Bluetooth. Ik ben een beginneling in vinyl, maar wil toch iets fatsoenlijks. Heb je hier een suggestie voor me. Ik vind de Pro-Ject III Essential modellen mooi, maar zie of kan er hier helaas geen vinden met de 2 opties die ik wil. Bij voorbaat dank! Groeten Marco

4

anastasiamichin 4 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler kiezen

Hallo allemaal! Ik heb een verjaardagscadeau uitgezocht en zou jullie hulp zeer op prijs stellen. Welke platenspeler is beter: Denon DP-300F of Denon DP-400? Of kun je iets anders aanbevelen dat beter zou zijn? Bij voorbaat dank!

1

Ultimato 4 jaren geleden in Platenspeler

"Digitale" platenspeler

Ik zoek een platenspeler die op een PC kan worden aangesloten. In principe een pure platenlezer of platen"drive". Verbinding met Bluetooth en/of WiFi zou fijn zijn om te hebben. Omdat mijn vinylcollectie betrekkelijk klein is, zou een goedkoper model de voorkeur verdienen. Heeft iemand ideeën?

2

Ingrownburrito 5 jaren geleden in Platenspeler

Rega draaitafels in het assortiment.

Beste Galaxus/Digitec Team Zou je overwegen om Rega draaitafels in je assortiment op te nemen? Bijv. Rega Planar 3? Naar mijn mening is het een van de beste draaitafels op de markt.

2

jcrules 6 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler zoeken

Hallo, ik ben op zoek naar een platenspeler voor thuis. Wordt geïntegreerd in het Sonos systeem en luister naar alles wat daarmee mogelijk is. Wie kan mij een platenspeler aanbevelen? Moet USB hebben zodat ik de oude platen kan digitaliseren en zo mogelijk een hoesje ( kinderen;-) ).

1

schneider.laurin 7 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler met AUX-uitgang voor aansluiting op stereo-installatie

Hallo allemaal Ik zoek een platenspeler die via een 3,5 mm jack uitgang op mijn stereo-installatie kan worden aangesloten. Liefst volautomatisch en goedkoop. Heb je aanbevelingen?

0

Corsair89 7 jaren geleden in Platenspeler

Een platenspeler in elkaar zetten

Hallo, ik zoek een platenspeler met bijpassende luidsprekers, voor ongeveer 300Fr. totaal. Wat zou aan te bevelen zijn?

1

Anonymous 7 jaren geleden in Platenspeler

Voorversterker USB?

Hallo Ik heb de platenspeler "PRO-JECT 2Xperience SB" en wil nu graag LP's op de computer archiveren. welk apparaat is aan te bevelen?

1

Neonpower 7 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler tot 500

Zoals de titel zegt, zoek ik een platenspeler tussen 400-500 francs. Ik heb mijn oog laten vallen op de Thorens TD-170-1 of de Pro-Ject Debut Carbon Esprit SB. Volautomatisch of handmatig maakt mij niet zoveel uit. Wat zou de betere keuze zijn? Of iets heel anders? Het moet zeker zwart zijn.

1

owi99 8 jaren geleden in Platenspeler

Automatisch

Ik wil graag een platenspeler kopen met een bijbehorende platenverzameling, maar ik ken het verschil of de kenmerken van handmatige, halfautomatische en automatische platenspelers niet. Hoe verschillen ze van elkaar? Waar moet ik op letten bij het kiezen? Hartelijk dank.

2

Kuhn R. 8 jaren geleden in Platenspeler

Platenspeler

Goedendag Ik zoek een volautomatische platenspeler voor mijn oude vinylplatenverzameling. Wat kun je aanbevelen dat waar voor zijn geld is?

1

lenzius 8 jaren geleden in Platenspeler

Bijpassende luidsprekers voor AT-LP120-USB en Yamaha-versterker

Hallo allemaal Ik bezit nog een oude Yamaha-versterker (Rx-10) en wil graag een Audio Technica platenspeler (AT-LP120-USB) kopen. Nu ben ik op zoek naar een paar bijpassende luidsprekers. Ik heb geen professionele geluidseisen, maar ik zou blij zijn als ze goed klonken. Heb je aanbevelingen of DONT'S bij het kopen? Hartelijk dank

0

alfred.kocher 9 jaren geleden in Platenspeler

platenspeler afstemmen op yahama a-s 701 geïntegreerde versterker op phono-ingang

wil een platenspeler aansluiten op de phono-ingang zoek een geschikte platenspeler zonder voorversterking top platenspeler

1

Orde van de
discussies

24 van 24 discussies

Naar boven
Forum voor Platenspeler
StartBegin discussie