Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Horlogebandjes

7 Discussies voor in Horlogebandjes

Begin discussie
    WhoCares123 8 maanden geleden in Horlogebandjes

Welke banden hebben Forever Chemicals (PFAS)?

https://scienceblog.com/550377...

1

Thisu 11 maanden geleden in Horlogebandjes

Garmin Lily Classic armband

Mijn vrouw heeft de Garmin Lily Classic en is de schroef op de as van de armband kwijt. Worden dergelijke schroeven/assen meegeleverd met de vervangende armbanden?

2

sami1234 1 jaar geleden in Horlogebandjes

Casio Vervangend Horlogebandje

Hallo digitec, je verkoopt ongetwijfeld veel Casio horloges. Veel hebben batterijen die 5, 7 en zelfs 10 jaar meegaan. Het ligt voor de hand dat een horlogebandje tussendoor de geest geeft. Waarom bieden jullie geen Casio vervangend horlogebandje (van hars) aan? Hoe staat digitec tegenover milieubescherming als het gaat om de repareerbaarheid van zijn producten? Groeten SM

0

Phil_mueller 3 jaren geleden in Horlogebandjes

Vervangende polsband Garmin Forerunner 945

Goedemiddag Kun je me vertellen welke Garmin polsbandjes compatibel zijn met de Forerunner 945? Veel dank

3

Simonhaering 5 jaren geleden in Horlogebandjes

Fossil Carlyle vs Samsung Galaxy Watch

Hallo, ik wilde je vragen welk horloge je zou aanraden en misschien waarom. Ik denk erover een smartwatch aan te schaffen en heb deze twee horloges in gedachten, plus de Hybrid HR van Fossil. Bij voorbaat dank voor uw antwoord. LG Simon

3

Anonymous 6 jaren geleden in Horlogebandjes

Geschikt voor Samsung Galaxy Watch

Hallo allemaal, ik geef iemand de Samsung Watch cadeau en wilde er een bijpassend bandje bij doen. Met de filteroptie bij digitec verschijnen armbanden van 20 en 22 mm. Waar is deze informatie voor en passen beide maten echt op het Horloge? En als alleen deze maatspecificatie relevant is, kan ik dan ook bij derden fabrikanten met de juiste maat kopen of zijn er nog andere kenmerken waarmee ik rekening moet houden bij de aanschaf? Alvast bedankt en een fijne dag gewenst. LG Slavi

5

Altosaxophony 5 jaren geleden in Horlogebandjes

Filter op armbandgrootte

Een filter voor de armbandlengte zou zeer nuttig zijn. Bedankt.

2

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Horlogebandjes
StartBegin discussie