Smartwatches

123 Discussies voor in Smartwatches

Begin discussie
    Anonymous 4 dagen geleden in Smartwatches

One plus 3 oplaadbasis

Waar kan ik een oplaadbasis kopen voor mijn Oneplus 3 horloge, ik ben de mijne kwijtgeraakt? https://www.digitec.ch/en/s1/product/oneplus-watch-3-4660-mm-smartwatches-54851602

1

Anonymous 1 maand geleden in Smartwatches

Een verbonden horloge nodig voor fysieke activiteit (gevarieerd) & mentaal welzijn (stress, vermoeidheid)

Ik ben op zoek naar een connected horloge voor fietsen in de stad, krachttraining, een beetje zwemmen (meer/zee), peddelen en wandelen. Mijn werk is stressvol, dus ik wil ook graag een goede tracker voor stress, slaap, vermoeidheid en herstel. Zijn er aanbevelingen? Ik heb Apple en Samsung uitgesloten omdat de batterijduur minder dan 48 uur is. En ik wil graag een diameter van minstens 41 mm en niet meer dan 45 mm, zodat hij goed leesbaar is en de batterij groot genoeg is. Ik heb me bijvoorbeeld al gericht op de Polar Vantage M3 of de Garmin Venu 3...

4

🧐 Waarom wordt de Garmin Venu 3 of Forerunner 265 zo veel verkocht als de Suunto Race S bestaat?

GPS-kaarten aan boord: de Race S biedt echte navigatietracking met geïntegreerde kaarten - iets wat noch de Venu 3 noch de Forerunner 265 bieden voor deze prijs. Premium, elegant ontwerp: Compacte behuizing, titanium of stalen bezel, helder AMOLED display - een meer lifestyle look dan de typisch sportieve Forerunner. Opmerkelijke batterijlevensduur: tot 12 dagen in horlogemodus en 30 uur in GPS-modus met dubbele frequentie. Prijs verlaagd met 50 tot 100 euro, soms meer, afhankelijk van de verkoper. Achilleshiel: de optische hartslagsensor. De nauwkeurigheid van de hartslagsensor is nog steeds lager dan die van Garmin of Polar, ondanks verschillende software-updates.

2

Suunto loop

Wanneer is de nieuwe Suunto Run in de sale?

2

anett-84 2 maanden geleden in Smartwatches

Fitbit Charge 7

Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe Fitbit Charge 7 uitkomt?

1

Anonymous 3 maanden geleden in Smartwatches

Abonnementsmodellen met Garmin en Polar - alternatieven?

Nu Garmin en Polar abonnementsmodellen hebben geïntroduceerd, die mij gewoon principieel doen besluiten deze merken niet langer te overwegen, ben ik benieuwd welke aanbevelingen de community hier heeft voor mogelijke alternatieven (Apple of Samsung Watch niet meegerekend)?

4

Anonymous 6 maanden geleden in Smartwatches

Smartwatch met slaapfase wekker

Ik heb een Fitbit polsband die een geïntegreerd slaapfase alarm heeft (maakt je binnen een bepaalde tijd wakker als je in een lichte slaapfase zit). Nu wil ik graag overstappen op een smartwatch. Ik herken zo'n functie echter in geen enkele smartwatch, behalve mogelijk via een app op de Apple Watch (maar dat is uitgesloten omdat er geen andere Apple apparaten zijn). Kan iemand mij vertellen over een smartwatch die een goede slaapfase wekker heeft? Volgens mijn onderzoek lijkt het alleen maar om slaaptracking te gaan.... Alvast bedankt voor eventuele constructieve artikelen.

1

rainerduff 4 maanden geleden in Smartwatches

Ontbrekende zoekoptie: rechthoekige weergave

Ik wil geen rond scherm op een smartwatch - ik heb ook geen rond scherm op mijn iPhone of computer. Blijkbaar doet alleen Apple het zo. Maar de Apple Watch is eigenlijk te duur voor mij en ik heb de meeste functies niet nodig en alleen de Ultra heeft een batterijduur van meerdere dagen - en die is zeker te duur voor het feit dat ik nog minder functies gebruik dan de andere Apple Watches... Het liefst ook geen uit China...

2

Anonymous 7 maanden geleden in Smartwatches

Apple Series 10 vs Garmin

Hallo samen Ik wil graag een smartwatch kopen. Nu een heel spannend thema. Apple of Garmin smartwatch. Een fel betwist onderwerp, zo ontdekte ik op internet. Wat is de betere smartwatch? Garmin of Apple? Ik wil graag het nieuwste model van Apple, de Series 10, vergelijken met de Garmin modellen. Met de keuze voor Garmin is dat niet zo eenvoudig. Wat is jullie ervaring? Is Garmin de betere smartwatch of Apple? Volgens eerdere berichten heeft Garmin een voordeel op het gebied van batterijduur en activiteitentracking (meer analyses, nauwkeuriger tracking en betere verbinding met externe apparaten) en meer ingebouwde sensoren. Apple heeft echter een moderner ontwerp en een beter besturingssysteem met meer aanpassingsmogelijkheden, evenals een directe verbinding met de iPhone en de Health app. In de rapporten die ik las werden de Apple Series 9 en 10 vergeleken met de Garmin Venu 3/3S en de Epix Gen 2. Ook andere merken/modellen van Garmin of Apple (bijv. Watch SE) zijn bespreekbaar. Maar wat is jullie ervaring? Heeft iemand ooit beide van één merk getest? Welk merk en model kun je aanbevelen? De toepassing zou voornamelijk zijn voor dagelijks gebruik, het bekijken van inkomende berichten/telefoons en het bijhouden van sportsessies. Laten we de discussie beginnen ;-)

5

Anonymous 6 maanden geleden in Smartwatches

Fitnesshorloge zonder nikkel

Welk fitnesshorloge zonder nickel kun je aanraden? (zonder Apple).

2

Anonymous 8 maanden geleden in Smartwatches

Hoorbare polswaarschuwing

Mijn Sigma waarschuwt me tijdens het trainen met twee verschillende piepjes als mijn hartslag te laag of te hoog is. Zijn er andere sporthorloges die dit kunnen? Bedankt voor jullie tips.

1

armanfabrizio 8 maanden geleden in Smartwatches

Pool

Polar Pace op de Polar homepage 40

0

Anonymous 9 maanden geleden in Smartwatches

Barometer

Is het mogelijk om de smartwatches te filteren op basis van of ze een geïntegreerde barometer hebben? Ik kan hiervoor geen selecteerbaar veld vinden.

0

phoenyx 11 maanden geleden in Smartwatches

Bloedglucosemonitoring

Ik ben op zoek naar een smartwatch die vooral de waarden van mijn bloedglucosesensor weergeeft. Op dit moment is dat de Libre 3, maar ik kan me ook voorstellen dat ik overstap op Dexcom. Is er een horloge dat rechtstreeks via BLE of via een eigen app kan communiceren zonder dat ik altijd mijn mobiel op zak moet hebben? Heeft iemand hier ervaring mee?

2

gpuqlx 10 maanden geleden in Smartwatches

Maak van het filter "hoofdfuncties" een AND in plaats van OR.

Hallo Galaxus, Het filter "hoofdfuncties" op smartwatches werkt met een OR-functie, waardoor het op de een of andere manier nutteloos is. Ik probeer een model te vinden dat verschillende functies combineert, maar de OR-filter voegt steeds nieuwe horloges aan de lijst toe als ik een nieuwe functie selecteer. Zou het mogelijk zijn om er een AND-filter van te maken? vriendelijke groeten,

3

jfshark 11 maanden geleden in Smartwatches

Verkrijgbaarheid van het Garmin Fenix 8 horloge

Beste digitec team, Ik had gehoopt dat het Garmin Fenix 8 horloge direct na de release bij jullie verkrijgbaar zou zijn. Helaas lijkt dit niet het geval te zijn, of ik kon het niet vinden op jullie website. Ik wil het horloge graag vandaag bestellen. Als dit niet mogelijk is, kunt u mij dan een geschatte datum geven waarop het horloge beschikbaar zal zijn? Andere aanbieders, zoals OchsnerSport, hebben ze al in hun assortiment (zie link: OchsnerSport Fenix 8), maar ik zou ze expliciet bij digitec kopen. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Jevgenijs F.

6

GlutineAplatie20 11 maanden geleden in Smartwatches

Hoe de slaapstand instellen

Ik heb het digitec connected horloge gekocht Maar ik kan de slaapstand niet instellen

1

Teriup 11 maanden geleden in Smartwatches

TCL MOVETIME familiehorloge MT40X

Hallo, ik heb het horloge ca. 2 maanden geleden gekocht en alles werkte naar behoren! Sinds. ca. 3 weken ontvang ik geen berichtnotificaties meer van het horloge op de iphone, ik moet altijd de app sluiten om te zien of het kind berichten heeft gestuurd, in plaats daarvan werkt op Android alles naar behoren. Ik heb rechtstreeks contact opgenomen met TCL, onvriendelijk personeel en ze antwoordden dat het enige tijd zal duren om het probleem op te lossen omdat ze de incompatibiliteit van de divice met de app moeten controleren. TCL connect (hoewel aanvankelijk alles werkte) IEDEREEN HEEFT PROBLEMEN MET IPHONE?????

1

Rockstar77x 1 jaar geleden in Smartwatches

Garmin Afdaling Mk3

Weten jullie of en wanneer Digitec de nieuwe Garmin Descent Mk3 aan hun assortiment toevoegt? Op dit moment kan ik hem alleen vinden op garmin.com.

4

Martialthefox 11 maanden geleden in Smartwatches

Sporthorloge/smartwatch: Filterfunctie op displaytype

Hallo Digitec/Galaxus Kun je een filter maken voor het displaytype? Voor mij en waarschijnlijk vele anderen is dit een van de belangrijkste criteria Bedankt :)

1

TaPi1980 1 jaar geleden in Smartwatches

Smartwatch Elegant, rond en muziekgeheugen

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartwatch. Hij moet rond zijn, niet te dik, met een batterij die lang meegaat en interne muziekopslag. Ik heb een Samsung S23 Ultra Phone, moet er compatibel mee zijn. TIPS?

2

TheJanzap 1 jaar geleden in Smartwatches

OnePlus horloge 2

Wordt de OnePlus Watch 2 aan het assortiment toegevoegd?

+2

8

AnitaNef 1 jaar geleden in Smartwatches

Oppo Reno 10 smartwatch

Kan ik met zo'n horloge bellen en betalen? Hoe heet het horloge precies?

0

dominikbau1 1 jaar geleden in Smartwatches

Sporthorloge/smartwatch horlogekast DIKTE rond 8mm

Ik ben op zoek naar een sporthorloge/smartwatch met een kastdikte van ongeveer 8 mm, zoals de eerste Garmin vivoactive had https://www.garmin.com/de-DE... Bestaan zulke dunne horloges nog?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Smartwatches

Galaxy Fit 3

Zal Digitec de Samsung Galaxy Fit 3 toevoegen aan hun assortiment, en zo ja, wanneer komt deze binnen? Hartelijk dank, MFG

4

troubadix19 1 jaar geleden in Smartwatches

Extra filter: looptijd, hoe lang de batterij meegaat

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge en wil het niet elke dag opladen. Ik ben dus op zoek naar een horloge met een lange batterijduur en ik mis deze filter, of ik heb hem nog niet gevonden ...

+1

9

DrFrankNStein 1 jaar geleden in Smartwatches

CMF Horloge Pro van Niets

Weet iemand toevallig of Galaxus binnenkort de CMF Watch Pro smartwatch van Nothing aan het assortiment toevoegt? Ik heb geen zin om het horloge via Amazon te kopen.

0

Soulwind 1 jaar geleden in Smartwatches

Google Pixel horloge 2

Ik verkoop de Google Pixel Watch 2 in zwart (originele verpakking) voor 300 Fr. Neem contact met me op als je geïnteresseerd bent.

1

Anonymous 1 jaar geleden in Smartwatches

Klok met kalender

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een smartwatch waarbij de kalender me herinnert aan afspraken zonder dat ik verbonden ben met de mobiele telefoon. Kent iemand een type waarbij dit mogelijk is?

0

Ingo1955 1 jaar geleden in Smartwatches

Xiaomi horloge s2 pro

Wiens koopcontract is onterecht geannuleerd?

0

30 van 123 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Smartwatches
StartBegin discussie