Velocomputer

11 Discussies voor in Velocomputer

Begin discussie
    Hubble 28 2 maanden geleden in Velocomputer

Wahoo Elemnt Roam 3 en Bolt 3

Zijn er plannen om de nieuwe velocomputers van Wahoo in het assortiment op te nemen? Als ik het goed begrijp zijn deze vanaf vandaag verkrijgbaar bij Wahoo. Officiële website Bolt 3: https://de-eu.wahoofitness.com/devices... Officiële website Roam 3: https://de-eu.wahoofitness.com/devices... In één oogopslag: https://eu.wahoofitness.com/devices...

2

joel.g 11 maanden geleden in Velocomputer

Totalisator

Ik heb een Sigma BC 7.16 ATS en helaas keert hij na 999 km terug naar 0.

2

Hammersack 1 jaar geleden in Velocomputer

Velocomputer voor kinderen

Weet iemand een goede en eenvoudige fietscomputer voor kinderen (6 jaar)?

5

cwdosman 2 jaren geleden in Velocomputer

Sigma Sport Rox 12.1 Evo

Hallo Galaxus-team, Gaan jullie de Sigma Sport Rox 12.1 Evo in jullie assortiment opnemen en zo ja, hebben jullie daar een tijdschema voor?

0

aebi19 2 jaren geleden in Velocomputer

Garmin Edge 540/840

Wanneer zijn de nieuwe Garmin navigatiesystemen beschikbaar?

2

Daniel Weisses 3 jaren geleden in Velocomputer

Altijd mopperen.....ja maar, een beetje hersens en concentratie op het werk is nauwelijks te veel gevraagd.

Als je al een filterfunctie hebt, en dat is helaas bij veel artikelen het geval, dan moet dit filter ook onderhouden of in elk geval goed ingesteld worden, of de producten moeten dienovereenkomstig gemarkeerd worden. Velocomputer, merk: Sigam en Sigam Sport zijn precies hetzelfde als Fischer en Fischer e-bikes. Dan gaan we bijvoorbeeld naar Garmin: van de 16 GPS-apparaten kunnen er slechts 13 de snelheid meten volgens het filter. Bij Sigma zijn er 33 apparaten, waarvan er één een hartslagmeter is, volgens mij geen velocompi, en van de overige 32 apparaten kunnen er vermoedelijk maar 22 de snelheid meten. Het filter is dus gewoon voor de bak. Zoals ik al zei, geldt het probleem ook voor veel andere gebieden op Digilaxus.

3

djtrefex 4 jaren geleden in Velocomputer

Fietscomputer voor MTB en racefiets

Hallo Ik zoek een navigatiesysteem voor MTB- en wegfietstochten. Momenteel wordt de iPhone gebruikt met Komoot, wat niet optimaal is. Wie kan mij vertellen wat er gebruikt kan worden en hoe? - Plan routes - Geplande route op apparaat laden - GPS voor geplande route om precies op bestemming te komen - Mount moet op MTB en racefiets gemonteerd kunnen worden (dus een extra mount) Bedankt voor de ervaringen

5

jascha.ihnatiuk 6 jaren geleden in Velocomputer

Wahoo Element Roam

Hallo, wanneer is de Wahoo Element Roam bij jullie verkrijgbaar?

+1

9

lindasarah13 4 jaren geleden in Velocomputer

Wahoo Elemnt Roam

Onlangs werd de Wahoo Elemnt Roam nog aangeboden op jullie website. Nu is het niet meer te vinden. Wat is de reden hiervoor? Veel dank

2

lodus 7 jaren geleden in Velocomputer

Sigma Rox 12.0 Sport

Hallo De Sigma Rox 12.0 Pro verscheen een paar dagen geleden op de markt. Zal het binnenkort ook hier verkrijgbaar zijn?

2

Raina. 7 jaren geleden in Velocomputer

Velocomputer van Twonav

Ik zoek een fietscomputer voor mountainbiketochten. Naast de Garmin apparaten en de Teasi kwam ik de computers van Twonav (velo moutain) tegen. Zijn er plannen voor Digitec om deze apparaten in zijn assortiment op te nemen? Heeft iemand ervaring met deze apparaten?

1

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Velocomputer
StartBegin discussie