Home trainer

6 Discussies voor in Home trainer

Begin discussie
    Kamyla 1 maand geleden in Home trainer

Hometrainer voor kleine mensen?

Ik heb bij verschillende fietsen gelezen dat het zadel niet laag genoeg afgesteld kan worden voor mensen onder de 165 cm. Ik ben 156cm, wat zou worden aanbevolen?

1

Anonymous 6 maanden geleden in Home trainer

We zijn op zoek naar een hometrainer voor kniepatiënten

Het is belangrijk dat de lengte van de voetsteunen kan worden veranderd, zodat de straal van de cirkelvormige beweging groter en kleiner kan worden ingesteld. Het is ook belangrijk dat het zadel voldoende zacht is. Heeft iemand ideeën? Omdat we patiënten gratis training bieden, kunnen we slechts een budget van CHF 1000-5000 per apparaat besteden. We kijken uit naar goede feedback :)

1

peppaandgeorge 1 jaar geleden in Home trainer

Zipro vergeten

Ik heb twee verschillende Zipro statische fietsen besteld. Bij beide stond "meer dan 10 beschikbaar bij leverancier" en beide bestellingen werden een paar dagen later geannuleerd door Galaxus. Ik ben behoorlijk teleurgesteld door het gebrek aan duidelijkheid van Zipro/Galaxus, en daardoor heb ik een uitverkoopartikel gemist dat ik bij een andere winkel had kunnen kopen.

0

zeiterjonas 3 jaren geleden in Home trainer

Pedalen hometrainer

Biedt u ook hometrainers aan waarbij je de pedalen kunt verstellen? Een van mijn benen is korter dan de andere.

0

begg2k10 4 jaren geleden in Home trainer

Hometrainer/ergometer met verbinding met Garmin Connect (Bluetooth?)

Hallo samen Ik zoek een hometrainer of ergometer die verbonden kan worden met Garmin Connect...via Bluetooth of wat dan ook. Bijvoorbeeld, de hartslag enz. op de hometrainer/ergometer en de afstand enz. zouden op het Garmin horloge staan en uiteindelijk in het Garmin Connect profiel...eigenlijk zou de 2e manier al voldoende zijn als de hometrainer/ergometer gewoon gegevens naar Garmin zou sturen zoals afstand enz.... Heeft iemand ervaring met zo'n hometrainer? Zo ja, zijn er aanbevelingen? Groeten

2

mbrunner911 4 jaren geleden in Home trainer

Spinningfiets

Goedendag, Heb je momenteel een promotie voor een goede indoor spinningfiets? Hartelijk dank. Mfg, Matthias Brunner

1

Orde van de
discussies
Forum voor Home trainer
StartBegin discussie