Elliptische trainer fytter crosser cr10b
Mijn elliptical heeft een E1 foutcode met een piepend geluid
1
Mijn elliptical heeft een E1 foutcode met een piepend geluid
1
Kan iemand een zeer, zeer stille en stabiele elliptical aanbevelen?
2
Hoe kies je een Eliptical ? Wetende dat we allemaal meer dan 175 cm lang zijn. Budget max 1600. Er zijn te veel keuzes.
1
Op zoek naar een crosstrainer voor een lage kamer (2,17 meter). Langste gebruiker = 1,77 meter. Is er apparatuur beschikbaar?
1
Bij het zoeken naar een crosstrainer zou het handig zijn als de paslengte geselecteerd kon worden. De paslengte kan op sommige machines worden veranderd, dit zou ook belangrijke informatie zijn.
0
- Crosstrainer Horizon Fitness Syros 2.0 gekocht in september 2020 (Met garantieverlenging brengIn 4 jaar) - Na een paar dagen ontwikkelde het apparaat zeer luide en onaangename geluiden. - Servicegeval geregistreerd in oktober 2020, geen reactie van Galaxus tot februari 2021. - Kreeg een postretourlabel voor reparatie na meerdere pogingen om contact op te nemen. - Het postkantoor accepteert geen pakketten zwaarder dan 30 kg. - Alleen apparaten tot max. 30 kg kunnen naar de vestigingen worden gebracht. Hoe kan ik het apparaat terugsturen naar Galaxus voor reparatie? Suggestie: bied geen inbrenggarantie voor dergelijke apparaten....
2
Ik wil een crosstrainer voor thuis, maar ik ben een beetje overdonderd door alle aanbiedingen en de sterk uiteenlopende prijzen. Voor mij gaat het om meer bewegen, afvallen en misschien een serie kijken ;) want ik heb ontdekt dat dit de beste manier is om te trainen. Kan iemand mij iets aanbevelen?
0
Korte opmerking/suggestie van mijn kant, ik heb sinds 3 maanden een Ellypsis E3000. Goed apparaat, helaas is er nu een defect opgetreden. Geen ondersteuning ter plaatse beschikbaar. Je moet de hotline in Duitsland bellen. Ze stellen voor een reserveonderdeel op te sturen, waarvan ze aannemen dat het volgens de telefonische diagnose defect zou kunnen zijn. Je moet het zelf installeren. Geen mogelijkheid ter plaatse, technicus of zo, ook al zou je ervoor betalen. Ik wil het apparaat van 80 kg niet demonteren en verzendklaar maken. Wat leer ik? Ik zal nooit meer grote apparaten kopen bij een online leverancier, vooral niet als je geen ondersteuning ter plaatse kunt kopen. Suggestie aan Digitec/Galaxus: Klanten zoals ik die vrijwel alles bij hen online kopen, zouden de mogelijkheid moeten krijgen om voor grote apparaten een garantie ter plaatse af te sluiten of een overeenkomstige service aan te bieden. Moet kunnen met zoveel FINNLO by HAMMER producten ;-)
1