Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Kantoorheadset

32 Discussies voor in Kantoorheadset

Begin discussie
    hacori77 1 jaar geleden in Kantoorheadset

Verkeerde selectie met filter

Als je in de categorie Office Headset filtert op Over Ear Headset, verschijnen er bij het naar beneden scrollen veel headsets die eigenlijk niet over ear maar alleen on ear zijn. Dit is al heel lang het geval. Ik zou het fijn vinden als dit aangepast kan worden.

4

Verkeerde selectie met filter voor kantoorheadsets

Als je in de categorie Office Headset (Compleet assortiment - Randapparatuur - Videoconferencing & telefonie) filtert op Over Ear Headset, verschijnen er bij het naar beneden scrollen veel headsets die eigenlijk niet over ear maar alleen op ear zijn. Dit is al heel lang het geval. Ik zou het fijn vinden als dit aangepast kan worden.

0

Verkeerde selectie met filter voor kantoorheadsets

Als je filtert op "over ear headset" in de categorie kantoorheadsets, verschijnen er bij het naar beneden scrollen veel headsets die in feite niet "over ear" maar alleen "on ear" zijn. Dit is al heel lang het geval. Ik zou het fijn vinden als dit kan worden aangepast.

0

michatiqaq 1 jaar geleden in Kantoorheadset

Bluetooth headset voor 2 telefoons

Hallo allemaal Ik heb lange tijd de Jabra Steel gehad. Het goede eraan is dat je tegelijkertijd met telefoons kunt verbinden via Bluetooth. De Jabra Talk 45 kan dat niet. Ik zou geïnteresseerd zijn in een headset van ongeveer hetzelfde formaat van de Jabra Talk 45 die met twee telefoons verbonden kan worden.

0

Anonymous 2 jaren geleden in Kantoorheadset

Headset met de beste actieve ruisonderdrukking

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een kantoorheadset. In mijn kantoor is het vaak erg rumoerig omdat er veel gesprekken tegelijk gaande zijn. De koptelefoon moet aan de volgende criteria voldoen (hoogste prioriteit bovenaan): - ANC van de koptelefoon zodat ik zelf zo min mogelijk van de omgeving hoor. - draadloos - goede microfoonkwaliteit / uitklapbare microfoon Ik heb gekeken naar de Jabra Evolve2 75, maar die is alleen on-ear, dus ik weet zeker dat je te veel van je omgeving hoort. Ik neig daarom momenteel naar de Jabra Evolve2 85. Hebben jullie aanbevelingen of ervaringen? Hartelijk dank!

1

Lumosmaxima 2 jaren geleden in Kantoorheadset

Jabra kantoorheadset

Hallo Samen Helaas is er geen filter voor compatibel met bureautelefoons. Is er een Jabra headset die geschikt is voor zowel bureautelefoons als MS Teams? Ik kon maar één model vinden waarvan expliciet stond dat het geschikt was voor bureautelefoons, maar niet voor MS Teams. Anders moet hij draadloos zijn, ON Ear aan beide zijden. Ruisonderdrukking zou ook geweldig zijn. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

1

matt88ch 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Draadloze headset nodig voor bureautelefoon en smartphone tegelijk

Hoi zäme Ik ben wanhopig op zoek naar een headset die aan mijn eisen voldoet. Moet (compromisloos) hebben: - Stereo / Duo / Binauraal - Draadloos / Bluetooth - Dongle voor aansluiting bureautelefoon Mitel 6867i - Dubbele Bluetooth®-connectiviteit: Luister tegelijkertijd naar muziek via Bluetooth op je smartphone en ontvang en voer gesprekken via de bureautelefoon. Muziek wordt automatisch gepauzeerd/gedempt. Na het telefoongesprek wordt de muziek van de smartphone hervat. Optioneel: - ANC - 3,5 mm stekker - Muziek luisteren via USB-kabel - Oplaadstation De Jabra Evolve 75 maakt de belofte van Dual Bluetooth® connectiviteit helaas niet waar. Zie productbeoordeling https://www.digitec.ch/de... Bedankt voor je hulp bij mijn zoektocht door de koptelefoonjungle.

4

ursmarti233391 3 jaren geleden in Kantoorheadset

Gezocht: Headset die geluid van buiten echt goed afsluit/elimineert

Hallo allemaal Ik werk in een ontwikkelingskeuken/kantoor, waar vaak veel lawaai is door radio/keukenapparatuur/printers/gesprekken etc.... Daarom zoek ik een koptelefoon die deze "geluidsemissies" echt goed elimineert. Ik had een on-ear toestel met ruisonderdrukking om te testen. Het dempte wel al het geluid, maar niet 100%. Moet ik een over-ear toestel hebben? Weet iemand een goed model? Bedankt voor je antwoorden. Groeten

2

Anonymous 3 jaren geleden in Kantoorheadset

Eigen stem aan de telefoon

Hallo Als ik aan de telefoon praat, wil ik graag mijn eigen stem natuurlijk horen. Dit gaat natuurlijk het beste met een 1-oor koptelefoon. Tegelijkertijd wil ik een goede onderdrukking van stemmen in de omgeving. Met de over-ear Sony WH-1000XM3 met ANC heb ik bijvoorbeeld het probleem dat mijn eigen stem erg gedempt klinkt (en stemmen in de omgeving worden ook niet erg onderdrukt, anders werkt de ANC wel goed). Kan ik beter een on-ear headset gebruiken, bijvoorbeeld de Jabra Evolve, als ik telefoneer via de PC? Veel dank

2

judith.hardegger 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Kantoorheadset met ongeveer 10 meter bereik in het gebouw

Goedendag Ik zoek een kantoorheadset die niet stoort als ik naar een andere kamer in de flat ga. Ik gebruik het met MS Teams, maar ook voor Zoom vergaderingen. Momenteel heb ik een Plantronics Voyager. Als ik me 5 meter van de laptop verwijder, wordt het geluid onderbroken. Ik moet telkens de hele laptop loskoppelen en met de laptop door de kamer bewegen. Ik geef de voorkeur aan een oplossing die aan één oor gehaakt kan worden (peinzend over het kapsel:-)). Bedankt voor je aanbeveling.

2

Anonymous 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Headset gekoppeld aan mobiel en PC

Hallo allemaal Is er een headset die via Bloototh met meerdere apparaten tegelijk gekoppeld kan worden (mobiel, tablet en pc)? Is het mogelijk het telefoonsysteem te integreren? En tot slot - welke modellen zijn hiervoor geschikt? Bij voorbaat dank!

0

martin1606 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Headset voor gedeeld kantoor aan huis (over het oor)

Ik zoek een kantoorheadset die geschikt is voor callcenters. Ik deel een werkkamer aan huis met een ander. En als deze persoon aan de telefoon is, wil ik toch begrepen worden zonder een zijgesprek als ik iets zeg in mijn videogesprek. Ik geef de voorkeur aan een over-ear headset waarmee ik ook in goede kwaliteit naar muziek kan luisteren. De Jabra Evolve2 85 is ... wat nog meer?

0

IdelConsulting 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Maximum volume/vermogen koptelefoon (hardhorend)

Hallo allemaal, Ik ben een beetje slechthorend en heb daarom een headset nodig met een zo hoog mogelijk volume. Helaas kan ik hierover bijna geen informatie vinden in de technische gegevens. Heeft iemand hier ervaring mee en kan hij headsets aanbevelen die zo luid mogelijk zijn?

2

hubi.schmid 4 jaren geleden in Kantoorheadset

headset voor ms-teams en audio ab tv

hallo allemaal, Ik zoek een draadloze headset met dect-transmissie (groter bereik). Ik wil deze headset enerzijds gebruiken via de notebook met ms-teams en anderzijds alleen als hoofdtelefoon op het tv-toestel. op de notebook gaat hij natuurlijk via usb naar het basisstation en op het tv-toestel heb ik een 3,5mm jack aansluiting. zou een jabra pro 930 werken voor deze 2 doeleinden of is er een ander product voor dit gebruik? misschien een adapter van jack naar usb.... als er zoiets bestaat. bij voorbaat dank.

4

rmanrman 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Office-headset met optionele kabelaansluiting

Ik zoek een headset die zowel via Bluetooth als via een USB-kabel kan worden bediend. Helaas is het niet voor elk model duidelijk of dit mogelijk is. Heeft iemand een aanbeveling? Hartelijk dank!

0

martin1606 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Welke headset voor een "callcentersfeer" in een kantoor aan huis?

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een headset die de stem van mijn kantoorgenoot thuis, die veel (en soms te hard) praat aan de telefoon, zoveel mogelijk onderdrukt. Met mijn Airpods Pro werkt het vrij goed zolang ik op mute sta. Maar als ik moet praten, horen mijn collega's helaas te vaak twee mensen praten. Welk apparaat raad je hier aan?

3

kibbutz_luc 4 jaren geleden in Kantoorheadset

draadloze headset

Hallo daar, Welke draadloze headset zou werken onder Windows10 zonder adminrechten? Helaas heb ik geen bluetooth op mijn werklaptop en kan ik geen extra software/drivers installeren ....

3

Anonymous 4 jaren geleden in Kantoorheadset

Plantronics producten

Waarom zit Plantronics niet in het assortiment?

3

Jerome2103 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Jabra EVOLVE2 85

Goede dag Wanneer is de Jabra EVOLVE2 85 beschikbaar? Groeten Yannik

+1

6

cheventino 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Welke headset heeft ook sidetone?

Ik had een gehoorverlies. Een headset helpt bij het telefoneren. Maar ik kan mijn eigen stem niet horen. Ik word dus steeds luider als ik aan de telefoon praat. Kan een zijtoon helpen?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Kantoorheadsets enkele weken niet beschikbaar

Hallo Sinds eind februari ben ik op zoek naar een kantoorheadset in de prijsklasse van ongeveer 40 tot 90 euro en de meeste producten zijn niet verkrijgbaar. Waarom is dit zo en wanneer zal dit weer veranderen? Bedankt voor alle feedback.

2

Anonymous 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Office-headset waarop ten minste 1 andere kan worden aangesloten

Hallo Ik heb kantoorheadsets nodig die aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Dit betekent dat als ik bijvoorbeeld aan de telefoon ben, een collega of medewerker kan meeluisteren met zijn headset. Zijn er aanbevelingen? (Draadloos)

4

bitbeesolutions 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Microsoft Teams Filter

Hallo allemaal Kun je alsjeblieft "Microsoft Teams" toevoegen als categorie voor de categorie Headsets in het filter onder Certificering? Bedankt.

0

H.Tut 5 jaren geleden in Kantoorheadset

Twee headsets voor één telefoon

Hallo samen Snelle vraag zijn er twee headsets voor één telefoon? Bedankt voor je feedback

0

stadtkind 7 jaren geleden in Kantoorheadset

Draadloze headset voor Skype en telefoon (analoog)

Hallo, ik zoek een draadloze headset die ik zowel voor PC/laptop met Skype als op de analoge telefoon (Aastra 5370lp).... kan gebruiken. Bedankt!

2

Anonymous 6 jaren geleden in Kantoorheadset

Office Headset voor mobiele telefoon

Ik gebruik mijn mobiele telefoon (iOS) in het thuiskantoor omdat die een flat rate abonnement heeft en daardoor goedkoper is dan de IP-telefoon. Om het comfort wat te verhogen, wil ik een echte kantoorheadset met een fatsoenlijke microfoon in plaats van de friemelige in-ear koptelefoons. Alle aangeboden kantoorheadsets zijn ontworpen voor de PC, zelfs die met de jack plug. Heeft iemand een aanbeveling?

1

gabriele.waldmann 7 jaren geleden in Kantoorheadset

Combinatie 2,5 jack en Bluetooth

Ik zoek een headset die zowel via 2,5 jack als via Bluetooth (eenvoudig) kan worden aangesloten. De koptelefoon moet beide aansluitingen hebben. Op deze manier zou ik een betrouwbare analoge verbinding via de stekker hebben en die in geval van twijfel kunnen gebruiken.

0

olivercarl 8 jaren geleden in Kantoorheadset

Jabra Evolve 75

Goedendag! Wanneer is de nieuwe Evolve 75 headset van Jabra verkrijgbaar? Met vriendelijke groet, Oliver Carl

2

Anonymous 8 jaren geleden in Kantoorheadset

Zoek een headset voor iPhone en PC

Hallo samen Ik zoek voor mijn kantoor aan huis een headset die ik kan gebruiken voor skypen op mijn laptop en voor het voeren van telefoongesprekken (iPhone). Er moet gemakkelijk geschakeld kunnen worden en het moet draadloos zijn. Heb je suggesties? Hartelijk dank.

0

Info 8 jaren geleden in Kantoorheadset

Microfoon voor Dragon-speec

Hallo Wat zou de meest geschikte microfoon zijn voor het lezen van teksten met het programma Dragon (nuance) alstublieft?

1

30 van 32 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Kantoorheadset
StartBegin discussie