Telefoon

45 Discussies voor in Telefoon

Begin discussie
    izotos 9 maanden geleden in Telefoon

Vaste telefoonverbinding naar draadloos

Hallo. Weet iemand of er een vaste bedrade telefoon bestaat met een draadloze verbinding met de router? Ik wil de straling van een draadloze telefoon vermijden, maar hem wel uit de buurt van de router kunnen installeren. Bedankt

3

LiniertGumphrey98 9 maanden geleden in Telefoon

Abonnement

Ik heb de sim besteld, maar weet niet hoe ik hem moet activeren

1

Benjamin6 11 maanden geleden in Telefoon

Gigaset met 2 lijnen

Ik heb een Gigaset Box CL660. Helaas ondersteunt deze maar één lijn tegelijk. Is er een compatibel basisstation dat dit wel kan? Als alternatief is een ander systeem dat 2 lijnen ondersteunt ook goed.

3

Geetpie 1 jaar geleden in Telefoon

Een analoge telefoon als tweede telefoon aansluiten

Hallo allemaal, ik wil graag een analoge telefoon model 70 kopen en nu rijst de vraag, hoe sluit ik deze aan? Ik heb al gelezen dat het nog steeds mogelijk is om een analoge telefoon te gebruiken met behulp van adapters. Ik wil de telefoon echter gebruiken in een kamer zonder router en zonder telefoon/Ethernet enz. aansluitingen. Het enige wat ik dus tot mijn beschikking heb is een stopcontact en natuurlijk wifi. Is er misschien een mogelijkheid om de telefoonsignalen via het lichtnet naar de router of iets dergelijks te leiden? Bedankt voor het lezen en nog een fijne avond!

0

Anonymous 7 jaren geleden in Telefoon

DECT telefoon voor Salt Fiber Box

Goede dag Heeft iemand ervaring met de Salt Fiber Box? Welke DECT-telefoon is compatibel en kan hiervoor worden aangeschaft? Hartelijk dank

+28

50

Styves 1 jaar geleden in Telefoon

Complete telefoon vs. basisstation

Hallo, Kunt u mij alstublieft vertellen hoe ik een complete telefoon kan herkennen aan een eenvoudig basisstation? Hartelijk dank.

0

hrknuchel 2 jaren geleden in Telefoon

Onvolledige begeleiding

De meegeleverde instructies zijn onvolledig en je moet de service bellen - wachttijd 3/4 uur. Daarom onbruikbaar!!! Cijfer 0.

1

MarkoK164 2 jaren geleden in Telefoon

Basisstation van Snom M900

Ik zou willen vragen of het basisstation Snom M900 compleet is? De voedingskabel en de kabel voor het Basic Station naar de modem?

0

vpscv.fritzsche 2 jaren geleden in Telefoon

FritzFon C6

Digitec biedt de FritzFon C6 aan tegen drie verschillende prijzen. Wat is het verschil tussen de drie producten? Dank voor een antwoord!

0

Anonymous 7 jaren geleden in Telefoon

SIM-kaart bureautelefoon voor senioren

Ik zoek een bureautelefoon met zo weinig mogelijk grote knoppen die belt via het mobiele telefoonnetwerk.

9

SandraR598 2 jaren geleden in Telefoon

Fixnet Gigaset A690 - Wekkerfunctie: kan die gedeactiveerd worden?

Kan de wekkerfunctie op deze telefoon volledig worden uitgeschakeld? Een oudere gebruiker komt steeds terug op deze functie en is dan onthutst als het alarm midden in de nacht afgaat, bijvoorbeeld. Weet iemand hier iets van? Veel dank.

2

SandraR598 2 jaren geleden in Telefoon

Fixnet Gigaset A690 - displaybelichting gaat uit na 2x bellen bij inkomend gesprek - langere belichtingstijd mogelijk?

Bij een inkomende oproep licht het display van de telefoon slechts kort op, zodat het nummer van de beller slechts korte tijd duidelijk zichtbaar is. Is er een manier om de belichting van het display zo in te stellen dat het tijdens het samente bellen van de inkomende oproep helder is en je kunt zien wie er belt? Dit was het geval bij een vorig model. Dit is een probleem voor onze oudere buurvrouw, want ze kan niet zien wie er belt als ze een inkomend gesprek krijgt, omdat ze na twee keer overgaan niet bij de telefoon kan komen. Een oplossing zou prachtig zijn. Bedankt.

0

eli99 3 jaren geleden in Telefoon

Gigaset SL800h verbinden met station

Hallo allemaal Ik heb een vaste telefoon op het bureau in mijn kantoor. Omdat ik veel onderweg ben, heb ik de Gigaset SL800h gekocht. Hoe kan ik deze draadloze telefoon verbinden met mijn kantoornummer (individueel einde)? Kan iemand mij helpen?

0

sharkion 3 jaren geleden in Telefoon

Dect Tel.

Ik zoek een manier om rechtstreeks verbinding te maken met de router (internetbox) van Swisscom en Sunrise en deze te gebruiken zonder kabel en zonder extra Dect-station. Welke zullen werken ? Groeten Sharkion

1

AntonioC590 3 jaren geleden in Telefoon

Alternatieven voor Jabra Handset 450

Ik zoek een alternatief voor Jabra Handset 450, nu niet meer verkrijgbaar heeft iemand een goede oplossing? Dat is nodig bij teams.

0

Luke1704 3 jaren geleden in Telefoon

Belvolume

Hallo Omdat het soms wat rumoerig is op het werk, zoek ik een telefoon met een hoog belvolume. Kan iemand mij hiermee helpen?

8

tholeder 4 jaren geleden in Telefoon

weg van DECT met Sunrise

Hallo allemaal, misschien kan een vakman mij hier helpen. Ik wil graag van de DECT-telefoon af. Ik wil echter geen extra kosten, maar wil bij het Sunrise contract en het telefoonnummer blijven. WLAN Ik heb de mogelijkheid om de telefoon via ethernet aan te sluiten... Dus LAN of WLAN is mogelijk. Twee toegangspunten van Ubiquiti zijn in gebruik. Ik weet echter niet of ik gewoon een WLAN telefoon in gebruik kan nemen met Sunrise en het nummer kan behouden. VoiP Het klinkt voor mij alsof ik een andere software in gebruik moet nemen, maar ik zou liever het bestaande Sunrise abonnement gebruiken. Bedankt voor je inbreng. Groeten Thomas

4

Marvin42 4 jaren geleden in Telefoon

Verschillen tussen Gigaset-basisstations

Weet iemand de verschillen tussen de Gigaset basisstations? Hoe is het verschil met Snom? Of is er een betere oplossing voor de integratie van VoIP en Dect?

0

rogerbauer 4 jaren geleden in Telefoon

Telefoon voor visiekasten Persoon

Heeft iemand ervaring met telefoons voor slechtzienden? De persoon heeft tussen de 10 en 20% gezichtsvermogen - het zou dus een vrij groot display moeten hebben en/of de mogelijkheid om te bellen via snelkiestoetsen. Een mobiele telefoon is uitgesloten, want er is alleen een Easy-abonnement. Hartelijk dank voor je advies.

2

xavi95 5 jaren geleden in Telefoon

Telefoon voor het kantoor

Hallo Ik zoek een telefoon voor mijn kantoor met twee werkplekken (dus twee telefoonnummers) waarbij gesprekken kunnen worden doorgeschakeld naar de andere kantoorwerkplek. Aansluiting op een koptelefoon is verplicht. Welke goedkope producten kun je me aanbevelen? Bij voorbaat dank.

0

calgia 5 jaren geleden in Telefoon

Welke telefoon is geschikt?

Hallo InternetBox 2 Welke telefoon is geschikt voor een 100% draadloze verbinding met de router met voorkeur kan hij het IB-contactgeheugen gebruiken. Er zou geen kabel naar de router of naar het stopcontact nodig moeten zijn. Hartelijk dank voor je tips! Groeten

1

Smoose96 5 jaren geleden in Telefoon

Dect-telefoon Swisscom Internetbox 2 en Wlan Box

Hallo Samen Onze oude telefoon is thuis uitgevallen. Daarom ben ik nu op zoek naar een nieuwe variant. Ik heb gezien dat het mogelijk is om een Dect-telefoon rechtstreeks op de router aan te sluiten en dat je hem niet meer met kabels hoeft te verbinden. Nu mijn vraag: we zijn een huishouden en een studio waarin de router permanent is geïnstalleerd en daarom is de ontvangst in het huishouden minder goed. Daarom hebben we een Wlan box in het huishouden geïnstalleerd, zodat overal weer Wlan ontvangst beschikbaar is. Verlengt de Wlan box ook het DECT signaal of is het alleen mogelijk om te bellen met de Dect telefoon in de studioruimte. Tot slot, wat zou u in mijn geval aanraden? De Dect-telefoon moet zo eenvoudig mogelijk zijn, maar toch een lange batterijduur hebben, een goede spraakkwaliteit en een antwoordapparaat. Met vriendelijke groeten

2

robpors613 8 jaren geleden in Telefoon

Gezocht: DECT mobiele telefoon voor Sunrise Internet Box

Goedemorgen Binnenkort gebruik ik mijn internettoegang via Sunrise. Ik ben op zoek naar een mobiele (draagbare) telefoon met DECT-functie voor VOIP. Het moet iets zijn uit de hogere prijscategorie. Vroeger gebruikte ik Giga Set telefoons van Siemens voor mijn oude scool vaste telefoon. Zijn de nieuwe van Siemens compatibel en leuk om naar te kijken en ingenieus om te gebruiken in relatie tot de sunrise internet box? Bedankt voor de hulp.

+7

25

TexasEddie 5 jaren geleden in Telefoon

Stralingsarme telefoon

Goedendag. Ik zoek een draadloze telefoon met weinig straling. (Conventioneel model, zonder routeraansluiting enz.). Ideeën? Bedankt.

2

Mueller58332 5 jaren geleden in Telefoon

Bluetooth headset voor Gigaset SL360 HS

Weet iemand welke mono Bluetooth headsets compatibel zijn met de Gigaset SL360 HS?

0

moroboro 5 jaren geleden in Telefoon

DE-Versie?

Wat betekent het? Zijn er problemen met het gebruik in Zwitserland? Bedankt

2

Anonymous 5 jaren geleden in Telefoon

Telefoon voor zoutvezel

Hallo samen, Heeft iemand ervaring met telefoons en Salt-Box? Ik heb gehoord dat niet alle DECT-telefoons volledig functioneren (soms is de lijst met gemiste oproepen niet zichtbaar, etc....). Veel dank voor de tips!

1

Magman 5 jaren geleden in Telefoon

Fritz Fon C6

Wanneer zal de C6 beschikbaar zijn? Het ziet er best aardig uit en is momenteel verkrijgbaar in Duitsland....

2

sapphire91 5 jaren geleden in Telefoon

Vaste telefoon zoeken met Sunrise Internet Box

Hallo Ik zoek een vaste telefoon voor de Sunrise Internet Box. Nu begrijp ik niet precies welke telefoons aangesloten kunnen worden. Mijn behoeften: - Vaste telefoon voor kleine KMO's. - Indien mogelijk contacten synchroniseren met Outlook - Nummer direct vanaf PC kiezen - Toon contactpersoon bij inkomende oproep of zoek.ch invoer Kan iemand mij een aanbeveling doen? Hartelijk dank.

0

bebby 6 jaren geleden in Telefoon

Telefoon voor Fritzbox gezocht, die verbinding maakt via wifi en een toegangspunt (router van derde fabrikant)

De situatie is als volgt: De bovenste verdieping is te ver weg om met de Fritzfon verbonden te worden. Een repeater werkt ook niet omdat hij ook daar geen verbinding meer heeft. Ik kan niets aansluiten op de vloeren (andere flats). Daarom zoek ik een telefoon die via WiFi en een derde router zonder Dect verbinding maakt met de Fritzbox. Bestaat er zoiets?

4

30 van 45 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Telefoon
StartBegin discussie