NAS accessoires

7 Discussies voor in NAS accessoires

Begin discussie
    BaslOr 2 jaren geleden in NAS accessoires

Vraag over NAS SSD montage

Hallo beste gemeenschap, ik heb jullie hulp nodig: Ik wil graag mijn huidige Qnap NAS vervangen door de Synology DS1621xs+ en uitrusten met Samsung PM893 SSD's. De prijs/prestatie verhouding voor de 8TB variant is momenteel uitstekend en ik heb voor mijn gebruik niet zulke forse TBW's nodig als de Ironwolf of WD Reds van deze wereld. Maar ik ben er niet 100% zeker van. Ter verduidelijking: ik heb het over de 2,5' configuratie en niet over de cache. Wat zeggen jullie ervan? Bij voorbaat hartelijk dank. :)

4

ibidumthesecond 3 jaren geleden in NAS accessoires

Synology en Sunrise Modem - Firewall?

Hallo allemaal. Ik ben overgestapt van Swisscom naar Sunrise en sindsdien heb ik een probleem met de NAS - ik kan bijvoorbeeld de Synology Drive Client of de TimeMachine Backup (van iMac naar Synology) niet meer uitvoeren. Als ik de firewall uitschakel, draait hij. Wat moet ik in de firewall aanpassen om het weer soepel te laten lopen? Ik heb alleen een intern netwerk, geen toegang van buitenaf. Bedankt!

6

sharkion 3 jaren geleden in NAS accessoires

op zoek naar een Dect Tel.

Die werkt zowel met Swisscom als met Sunrise die rechtstreeks op de betreffende Internet Box router kan worden aangesloten zonder Dect Station en kabel.

0

purpleturtle 4 jaren geleden in NAS accessoires

Externe harde schijf voor NAS

Hallo allemaal. Als back-up voor de minder belangrijke bestanden van mijn NAS zoek ik een externe harde schijf met minstens 4GB opslagruimte en een stand-by functie. Heb de Synology 1618+

0

-Hermès- 5 jaren geleden in NAS accessoires

NAS-temperatuur

Goedenavond. Mijn Synology DS218j heeft een temperatuur van de harde schijf van ongeveer 35 graden (koelstand) zonder veel belasting. De ventilator is ook relatief luid. Weet iemand een betere en stillere ventilator? Of zijn de temperaturen normaal, ik heb verschillende meningen gehoord (tot 45 graden is alles in orde). Bedankt

1

NotWhatYouExpect 7 jaren geleden in NAS accessoires

Ram voor DS418play

Hallo, Welke 4GB Rigel past bij de Synology DS418play? Bedankt

1

spoony954 7 jaren geleden in NAS accessoires

RAM uitbreiding naar NAS Synology 218play

Zijn er RAM uitbreidingen voor de 218play? Zo ja, welke kan ik dan bij Digitec kopen? Wat is de maximale geheugenuitbreiding. Heb nog niets gevonden bij Synology.

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor NAS accessoires
StartBegin discussie