Dell latitude 7490 Zwitsers toetsenbord
Op zoek naar een Zwitsers (ingebouwd) toetsenbord voor mijn Latitude 7490. Kan ik dit bij Digitec kopen?

2
Op zoek naar een Zwitsers (ingebouwd) toetsenbord voor mijn Latitude 7490. Kan ik dit bij Digitec kopen?
2
Hallo, Ik ben op zoek naar een Frans Zwitsers toetsenbord (qwertz) voor Lenovo ThinkPad L15 gen 4, maar ik kan het niet vinden (gebrek aan filters in de categorie reserveonderdelen). Zijn die er bij Galaxus? Zo niet, zijn de L15 gen 1, 2, 3 en 4 toetsenborden compatibel (aangezien ik een toetsenbord voor gen 1 heb gevonden)?
0
Ik zoek een ruilklavier voor een dell latitude e6520? Est-ce possible de le commander sur le site? Ik zoek een vervangend toetsenbord voor een dell latitude e6520 sfr? Is het mogelijk om het op de site te bestellen?
1
Hallo allemaal. Ik zoek een "doekje" dat je tussen het toetsenbord en het scherm kunt leggen als je de laptop sluit. Maar weet niet wat ik daarvoor zou moeten zoeken. Kan iemand mij een tip geven? Merci en groeten Reto
3
Op zoek naar een vervangende batterij van hoge kwaliteit voor mijn HP notebook. Heb je zoiets bij Digitec in de aanbieding en tegen welke prijs? Of weet iemand waar je er een kunt krijgen.
1
Hallo samen Ik ben al lang op zoek naar een "koffer" of iets dergelijks, waarin je alle adapters (voeding, kabels, adapters, enz.) kunt opbergen. Het moet zo netjes mogelijk zijn, zodat je niet lang hoeft te zoeken naar wat je zoekt. Heeft iemand van jullie ervaring met een product? Heeft iemand een goede suggestie? Alvast bedankt ;-)
3
Kan ik de oplaadkabel voor een Acer swift 5 los bij digitec kopen? Ik heb momenteel alleen een oplaadkabel met een Amerikaanse stekker waarvoor ik een adaoter nodig heb.
1
Hallo 738697-BG1 CH Layout kan ik dit toetsenbord van u krijgen? Groeten
1
Ik vroeg me af waarom deze opslagmogelijkheden niet te vinden zijn onder geheugen, maar onder andere notebook accessoires. Na uren bladeren heb ik het eindelijk gevonden! Kan dit veranderd worden?
2