PA-luidsprekers

2 Discussies voor in PA-luidsprekers

Begin discussie
    TrümmelDam 1 jaar geleden in PA-luidsprekers

Feestmuis op zoek naar luidspreker

Hallo Samen Ik ben op zoek naar een luidspreker of luidsprekerset voor de geluidsversterking van een feestzaal. De ruimte is 5 bij 5 meter en heeft een plafondhoogte van 3 meter. De luidspreker wordt aan de muur bevestigd en moet zowel bedraad als draadloos bediend kunnen worden. De bas moet zo knallen dat hij zelfs de verste buren uit bed slaat. (leuk) Ik ga uit van een budget van 400 frank.

3

julgo 3 jaren geleden in PA-luidsprekers

draagbare luidspreker, ook bruikbaar zonder bluetooth?

Draadloze verbindingen zijn helemaal in... maar omdat ik me bewust ben van de risico's van overbelichting en de elektro-hypergevoeligheid (EHS) die daaruit kan voortvloeien, wil ik de golven beperken :) Ik zoek een draagbare luidspreker (batterij en minder dan 4kg), met een 3,5mm minijack AUX aansluiting, en met een fatsoenlijk en krachtig geluid :) De BOSE S1 Pro is zeker veel beter qua geluidskwaliteit, maar zijn 7kg schrikt me een beetje af... Ik heb contact opgenomen met Sony, JBL, Harman Kardon, Teufel... en geen van hun luidsprekers werkt zonder dat de bluetooth automatisch wordt ingeschakeld en naar apparaten zoekt... Wat ik wil vermijden. Ik zag op Galaxus de V205B van Vonyx, en de ST040 van Fenton, die zonder bluetooth schijnen te kunnen werken, maar ik ken deze fabrikanten niet, noch hun kwaliteit. Zijn ze goed? Heb je nog andere modellen om aan te bevelen? Bedankt aan jullie die me lezen en antwoorden :)

1

Orde van de
discussies
Forum voor PA-luidsprekers
StartBegin discussie