op zoek naar reservelamp voor bemer optoma
Ik heb een Optoma projector, type HD141X, en mij is verteld dat de referentie voor de vervangende Optoma lamp voor deze projector SP.8VH01GC01 is. Waar kan ik deze vinden?

1
Ik heb een Optoma projector, type HD141X, en mij is verteld dat de referentie voor de vervangende Optoma lamp voor deze projector SP.8VH01GC01 is. Waar kan ik deze vinden?
1
De reservelamp Epson ELPLP85 / V13H010L85 is niet langer beschikbaar op Digitec. Is er een alternatieve vervangende lamp voor mijn beamer?
1
De lamp in mijn Optoma HD141X projector is gisteravond ontploft. Ik heb hem in 2016 gekocht en wil hem graag vervangen in plaats van nieuw te kopen. Is het mogelijk om via digitec de vervanging te doen? Ik bedoel stuur de projector naar digitec, zij vervangen de lamp, ik betaal voor de service en dat is het.
1
Hallo Ik zoek een reservelamp voor mijn EPSON thuisprojector EH-TW4500: een ELPLP49 lamp. Kan iemand mij helpen, ik heb de lamp niet gevonden in de productselectie? Hartelijk dank.
4
Hallo, mijn oude BenQ W500 is uitgevallen - blijft donker, alleen de Venti begint te zoemen. Waar kan ik een nieuwe lamp krijgen - ik zie maar één lamp voor de W700 in jullie assortiment. Hartelijk dank RB
2
Ik heb een oude projector (Plus Piano he 3100). Het is een goede 14 jaar oud. De lamp heeft er nu 1018 uur op zitten. Het zou maar 1000 uur mee mogen gaan. Een nieuwe lamp kost 116 euro. Is het de moeite waard en kan ik de lamp gewoon blijven gebruiken? De projector werkt nog steeds perfect. Ik ben bang dat de lamp zal ontploffen. Het bevat waarschijnlijk ook kwik.
2