Smartphonehouder

15 Discussies voor in Smartphonehouder

Begin discussie
    Anonymous 4 weken geleden in Smartphonehouder

Tafelmontage gezocht...

Ik ben op zoek naar een houder voor mijn smartphone (Samsung) die op de rand van een tafel kan worden bevestigd (geen standaard), een nek heeft (bijvoorbeeld een zwanenhals) en geen klem voor de mobiele telefoon nodig heeft (bijvoorbeeld magnetisch). Een 'nice-to-have' zou zijn als de mobiele telefoon direct in de houder kan worden opgeladen. Kent iemand zo'n model?

1

Elsewhere 2 maanden geleden in Smartphonehouder

Mobiele telefoonhouder met brede diameter

Ik ben op zoek naar een mobiele telefoonhouder met een diameter van 4,75 mm voor mijn scooter (Falcon SW 500).

0

Anonymous 2 maanden geleden in Smartphonehouder

Voeg geschikt-voor-Tesla filter toe

Een Tesla-filter ontbreekt hier. Aangezien Tesla geen 1000 modellen heeft, maar 4, zou een filter voor het automerk niet snel zijn. De Tesla accessoires zijn dan niet zulke generieke lompe dingen, maar perfect passende accessoires. Dit werkt natuurlijk ook voor andere merken en modellen :-)

0

MiSiSch87 2 maanden geleden in Smartphonehouder

Houder als statief

Welke producten zijn geschikt om de smartphone op een voorruit te bevestigen en als statief te gebruiken (bijvoorbeeld als dashcam)? Ik vind het belangrijk dat er geen delen van de bevestiging zichtbaar zijn op de video-opnamen. Breedte smartphone: ongeveer 8cm Hoogte smartphone: ongeveer 16cm Positie van de camera: ongeveer 10,5cm vanaf de onderrand

0

Anonymous 9 maanden geleden in Smartphonehouder

Vervanging voor Clckr Grip&Stand

Dit product is blijkbaar niet meer verkrijgbaar. Ik heb het echter jarenlang gebruikt en altijd nabesteld als het versleten was of als ik een nieuwe smartphone kocht. Hij is dun en kan aan een beschermhoesje worden bevestigd zonder dat de totale dikte te groot wordt voor inductief opladen. Hij dient zowel als standaard en als handhouder. Ik ben niet tevreden over de "MagSafe" versie omdat ik geen iPhone heb. Wie kan me iets gelijkwaardigs aanraden?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Smartphonehouder

Autohouder voor Galaxy S24 Ultra met UAG MAG hoesje

Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een houder voor mijn Galaxy S24 Ultra, waarop ik een UAG MAG case heb gemonteerd. Het is voor mij belangrijk dat de mount stevig in de ventilatiesleuf blijft zitten. Mijn oog viel op de mount van Quad Lock https://www.digitec.ch/de/s1/product/quad-lock-vent-car-mount-smartphone-halterung-22542333, maar ik wil geen quad lock case of adapter op de case. Weet iemand of de MAG adapter van Quad-Lock https://www.digitec.ch/de/s1/product/quad-lock-standart-aufsatz-smartphone-halterung-22542336 werkt zonder de binnenring met de UAG (MAG) case of heeft iemand een betere oplossing/product? Hartelijk dank

1

macro09 2 jaren geleden in Smartphonehouder

MTB handschoenen - compatibel met smartphone

We hebben al een aantal weken verschillende MTB-handschoenen getest, "Giro Hovac", Endura Hummvee Lite Icon en Bluegrass React", allemaal erg goede handschoenen naar mijn mening, maar ik kon met geen van deze handschoenen mijn smartphone bedienen. Welke ervaringen heb jij? Is er een handschoen die echt geschikt is voor mobiele telefoons?

0

macro09 2 jaren geleden in Smartphonehouder

Zoek smartphonehouder voor rugzakbanden

Graag verneem ik iets over een smartphonehouder voor de rugzakband. Ik zou graag foto's kunnen maken van wandelingen of fietstochten vanuit de houder - zonder de mobiele telefoon uit de houder te halen. Ik kijk uit naar jullie suggesties.

3

dominik.87 2 jaren geleden in Smartphonehouder

Smartphonehouder met draadloze oplaadfunctie voor motor & auto

Hallo iedereen, hallo Digitec team Ik ben op zoek naar een mobiele telefoonhouder voor mijn auto en motor die draadloos kan opladen en (vooral wat de motor betreft) ook tegen trillingen kan. Anders valt de USB-kabel er op een gegeven moment altijd af en zonder stroom is de navigatie snel ten einde... Ik vond het volgende artikel expliciet voor de fabrikant RAM Mounts: - RAM MOUNTS TOUGH-CHARGE X-GRIP -> https://rammount.com/products... Bij Digitec heb je hem nog niet in de aanbieding. Ben je van plan het in je assortiment op te nemen? Zijn er alternatieve producten van andere fabrikanten die je kunt aanbevelen? Ik heb de ervaring hier niet en zou graag feedback ontvangen als iemand dergelijke ervaring heeft. Vriendelijke groeten & veel dank Dodo

0

Strikyy 2 jaren geleden in Smartphonehouder

Houder voor mobiele telefoon

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een mobiele telefoonhouder voor een stoffen dashboard (Smart ForFour, 2006). De luchtroosters zijn klein en schuiven altijd naar beneden zodra ik de telefoon aan de houder bevestig. Weet iemand een goede houder die via een zuignap of iets dergelijks aan de stof vasthoudt?

0

Flori347 5 jaren geleden in Smartphonehouder

Te veel poepzakken

Zou het mogelijk zijn een aparte categorie in te voeren voor popsockets in de gsm-houders, zodat die er goed uitgefilterd kunnen worden?

4

rammirocker 2 jaren geleden in Smartphonehouder

Lichaamssteun voor smartphone

Hallo Galaxus. Heb je een bodycamerahouder voor smartphones? Vergelijkbaar met deze https://www.galaxus.ch/de/s1/product/maclean-chest-strap-holder-weiteres-smartphone-zubehoer-21020017?gclid=CjwKCAjw7eSZBhB8EiwA60kCW3Xtmg_nNANeWRIEevaWC9t7LWfH2OXgBizFoy6OgIVx3UNX9c8hRxoChqYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds die je in je assortiment hebt. Maar ik twijfel even over deze, omdat de beoordeling niet zo geweldig is.... Gebruik het vooral voor "stabiele" opnamen voor live sportevenementen (voetbal ijshockeywedstrijd). Zodat je je handen vrij hebt en een voorwerp stabiel kunt filmen. Zoals je weet mag je geen statief meenemen in een stadion x-D

0

AfrOculus 3 jaren geleden in Smartphonehouder

Steun voor camerastatief

Bestaat er een goede houder voor smartphones (iPhone 13) die op een standaard camerastatief kan worden geschroefd?

2

firefox_mozilla 6 jaren geleden in Smartphonehouder

iPad mini muurbeugel

Hallo samen Ik zoek een iPad mini muurbeugel waarin de iPad gemakkelijk kan worden verwijderd. Ik stel me voor dat de iPad in een soort hoes zit en dat hij magnetisch aan de muurbeugel kan worden gehangen. Het zou ideaal zijn als ik in verschillende kamers dezelfde iPad aan de muur zou kunnen hangen. Een groot pluspunt zou de mogelijkheid zijn om een oplader aan te sluiten.

2

zaezipfupf 5 jaren geleden in Smartphonehouder

Welke muurbevestiging, diefstalbestendig en aangesloten op de voeding?

Hallo Gemeenschap Ken je een geschikte muurbeugel die aan de volgende eisen voldoet? - Muurbevestiging, zijdelings en verticaal zwenkbaar (ongeveer 90°) - Diefstalbestendig - Apparaat is permanent op het lichtnet aangesloten Toepassing: Het apparaat is bedoeld als een "kiosk" station waar werknemers onder andere het intranet kunnen bezoeken. Daarom is het "diefstalbestendig" oftewel het kan niet misplaatst worden :) en permanent verbonden met de voeding. Montage: Voor een apparaat van 10 inch. Aan de muur bevestigen Bedankt voor je aanbevelingen.

0

Orde van de
discussies

15 van 15 discussies

Naar boven
Forum voor Smartphonehouder
StartBegin discussie