TV-meubel

6 Discussies voor in TV-meubel

Begin discussie
    Anonymous 1 maand geleden in TV-meubel

TV-meubel bij muur

Hallo Ik ben op zoek naar een oplossing om een scherm van ongeveer 42" zo dicht mogelijk tegen een muur te plaatsen. Helaas is het geen muur met een vaste achterkant. Wandmontage is dus geen optie. Een tafeloplossing is ook geen alternatief, want de tafel is 14 cm dik en slechts 50 cm diep. Ik dacht aan een standaard, misschien zelfs met wielen. Kan iemand me een aanbeveling geven? Ik kan de tafel iets naar achteren schuiven zodat de standaard ruimte heeft tussen de werkplek en de muur en ik goed zicht heb op het scherm. Het scherm zal ook gebruikt worden voor presentaties omdat er een grote vergadertafel in de kamer staat. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 🤣. Hartelijk dank voor jullie feedback en hulp.

1

GeduldigJogga85 2 maanden geleden in TV-meubel

Hallo

Hallo

4

Silke 1 jaar geleden in TV-meubel

mobiel tv-meubel voor oude tv, die niet aan de achterkant kan worden vastgeschroefd / zoiets als een ezel

Hallo ik wil graag mijn oudere samsung verplaatsbaar maken zonder tv standaard. ik heb een " Samsung UE32H6270SS 81,3 cm (32") Full HD Smart TV Wi-Fi Black". ik zat te denken aan een standaard met een soort rail die de tv aan de boven- en onderkant vastklemt... de tv heeft niets om aan de achterkant vast te schroeven. Heeft iemand zoiets gezien? samsung kan me niet helpen (tv alleen voor staand gebruik). zo ziet het eruit: https://icecat.de/de-ch...

0

Anonymous 4 jaren geleden in TV-meubel

TV-standaard achter lowboard in plaats van boren?

Heeft iemand een compact, filigraan TV-meubel in L-formaat gecombineerd met een lowboard ervoor? Ik kan me zoiets voorstellen, waarbij de voeten van de standaard onder het meubilair gaan. Ik vind wandmontage door boren onrustig in gebruik (ik heb 82", dus net geen 50kg belasting), vergelijkbaar met gewoon op het Ikea lowboard zetten. Ik vond een foto op de productpagina van één fabrikant die precies deze combinatie met een lowboard illustreert/prijst, maar verder weinig zoekresultaten. Heb ik iets over het hoofd gezien? Hartelijk dank!

2

danbreu 5 jaren geleden in TV-meubel

"Dynamisch in hoogte verstelbare" TV-standaard

Hallo allemaal, Heeft iemand van jullie een idee waar ik zo'n "dynamisch in hoogte verstelbare" TV-standaard zou kunnen vinden? https://www.youtube.com/watch (EasiLift in hoogte verstelbare TV-standaard)

0

andrej_voina 9 jaren geleden in TV-meubel

Stand met wielen voor 70" TV

Hallo - wie kan mij vertellen met welke standaard ik geen problemen heb om een 70" LG TV aan op te hangen? Er moeten wielen op zitten die van goede kwaliteit zijn. Bedankt voor alle input...

2

Orde van de
discussies
Forum voor TV-meubel
StartBegin discussie