Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Videomonitoren

4 Discussies voor in Videomonitoren

Begin discussie
    fredywinte 5 jaren geleden in Videomonitoren

ATOMOS NINJA vergeleken met een Full HD camera

Hallo, Heb ik een speciale videocamera nodig om een film op te nemen met de Atomos Ninja of kan het ook met een Full HD camera ? Of is het beter de film op een SD-kaart op te slaan ? Zal het filmbeeld merkbaar beter zijn met de Atomos vergeleken met een Full HD camera wat betreft scherpte, kleuren etc.? Dank en groeten, Fredy

1

wf_el 4 jaren geleden in Videomonitoren

Moitor voor digitale camera

Ik zou hulp nodig hebben bij de selectie van het scherm. De situatie: De camera is via een kabel (Ethernet) op het netwerk aangesloten, het scherm moet ook op het Ethernet aangesloten zijn. Eigenschappen die het scherm moet hebben; - Zo klein mogelijk - Zo weinig mogelijk vertraging - Robuuste constructie Welk scherm kun je aanbevelen? Bedankt voor je hulp.

2

wf_el 4 jaren geleden in Videomonitoren

Analoge camera met monitor

Hallo aan elkaar Ik heb een vraag over een camerasysteem. Het systeem moet analoog zijn en een monitor hebben. Het systeem moet relatief robuust zijn en er niet "goedkoop" uitzien. Welke monitor zou je kiezen en wat voor camera? Hartelijk dank voor uw hulp.

2

Cirill90 5 jaren geleden in Videomonitoren

Nieuw product

Hallo samen, Gaat u de FEELWORLD F6 Plus in uw assortiment opnemen? Groeten

2

Orde van de
discussies
Forum voor Videomonitoren
StartBegin discussie