Digitale bewegwijzering

6 Discussies voor in Digitale bewegwijzering

Begin discussie
    saschaP477 1 jaar geleden in Digitale bewegwijzering

Digital signage met WLAN en browserfunctie

Hallo, ik ben op zoek naar een apparaat voor gebruik als overzicht, vergelijkbaar met Arivals/Departures op het vliegveld. De inhoud moet worden weergegeven vanaf een URL, het geheel draadloos via WLAN. Verrassend genoeg hebben maar een paar apparaten een "browserfunctie", ik weet niet zeker of dit wel nodig is voor ons doel...

1

mathieu.carron.cms 2 jaren geleden in Digitale bewegwijzering

Display met automatische weergave van USB-inhoud (AutoPlay)

Kun je me vertellen welke van deze schermen een autoplay-systeem zouden bieden voor de inhoud van een USB-stick? Idealiter zou het scherm automatisch aangaan als er een sleutel wordt ingestoken, en de video's daarop in een lus beginnen af te spelen. Ik heb wat onderzoek gedaan en het lijkt erop dat het "Hannspree HL320UPB" scherm dit biedt, maar ik kan geen bevestiging vinden? Zo niet, heb je dan een ander model om voor te stellen rond de 30-35"?

1

Bibliothek_Rueti 4 jaren geleden in Digitale bewegwijzering

De Public Display aansluiten op een PC

Beste Gemeenschap We zijn op zoek naar een manier om een openbaar beeldscherm te verbinden met een computerstation op afstand, om informatie van daar naar het scherm over te brengen. Het scherm heeft alle mogelijke aansluitingen en kon ook rechtstreeks via LAN kabel worden aangesloten. Helaas is draadloze HDMI uitgesloten omdat het te ver weg is. Is er een praktische oplossing of moet er per se een computerstation "in de buurt" beschikbaar zijn? Vriendelijke groeten

3

blaeuer 3 jaren geleden in Digitale bewegwijzering

Welke openbare vertoning?

Ik heb een openbare display nodig om actuele aanbiedingen te presenteren. Grootte, stroomverbruik enz. zijn nog niet relevant, maar welk systeem zou je aanbevelen. Ik wil graag geprefabriceerde beeldbestanden of korte videosequenties op het scherm kunnen presenteren. Het moet mogelijk zijn om de plaatjes via het netwerk te veranderen, indien mogelijk. (TV kan worden geïntegreerd via LAN). Welke fabrikant of welk systeem kun je aanbevelen? De software moet zo mogelijk gratis zijn. Hartelijk dank voor uw hulp. Vriendelijke groeten

0

samuelrhyn 6 jaren geleden in Digitale bewegwijzering

Aanraakfunctie filter

Hallo, ik mis de vermelding "Touch" (of vergelijkbaar) in de productcategorie "Professional Display" onder "Display Signage" in de filters. Voor mijn schermkeuze is het essentieel dat er een capacitief touchscreen wordt geïnstalleerd. Ik kan dit echter alleen te weten komen uit de gedetailleerde specs van het betreffende product... is er een workaround? Bedankt en gegroet

1

theking2 8 jaren geleden in Digitale bewegwijzering

Vergelijking met monitor

Hallo Ik begrijp dat de categorie digital signage specifiek gericht is op beeldschermen in het openbaar of zelfs buiten. Het zijn echter ook altijd monitoren. Helaas kunnen deze nu niet direct in de winkel vergeleken worden. Dat is eigenlijk jammer. Of ben ik de enige die dat vindt?

8

Orde van de
discussies
Forum voor Digitale bewegwijzering
StartBegin discussie