Kinderwagen

6 Discussies voor in Kinderwagen

Begin discussie
    TiffMélité 2 jaren geleden in Kinderwagen

Compacte wandelwagen voor kinderen van 22-25 kg

Ik zoek een compacte kinderwagen die kinderen vanaf 15 kg kan dragen, idealiter geschikt tot 22-25 kg. De nieuwe GB Pockit + en GB QBit + modellen en de Deryan kinderwagens zitten niet in het assortiment. Heb je nog andere ideeën? De mogelijkheid om te filteren op maximale belasting zou welkom zijn.

2

bob1983 3 jaren geleden in Kinderwagen

Kinderwagen voor alle terreinen

Ik ben op zoek naar een evolutieve kinderwagen, met reiswieg, kuip en dan zitje dat we in de auto kunnen installeren met iso-fix modus. We willen er ook voor zorgen dat de verschillende stoelen voldoen aan de nieuwe ECE R129.

1

Yaëlle 4 jaren geleden in Kinderwagen

Kinderwagen met zware mand

Ik zoek een evoluerende kinderwagen (vanaf de geboorte tot 15-20 kg) die praktisch is voor boodschappen en/of het inladen van bagage voor met de trein naar familiebezoek. Ik wil minstens 15 kg kunnen laden zonder het risico te lopen de mand te beschadigen. Helaas heb ik nergens een tabel of een mogelijkheid gevonden om de kinderwagens op dit criterium te filteren. Kan iemand mij helpen?

4

AnastasiaVWK 4 jaren geleden in Kinderwagen

Kinderwagen van handbagage formaat!

Hallo, hallo, bonjour beste Community! Kan iemand een kinderwagen adviseren die aan de meeste hangbagage-eisen van luchtvaartmaatschappijen voldoet? Bij voorbaat dank!

1

Anonymous 6 jaren geleden in Kinderwagen

Buggy tegenover de moeder

Hallo samen Weet iemand een goede, zo mogelijk vrij goedkope, buggy waarbij het kind naar de moeder kijkt en niet in de rijrichting? Bedankt! Groeten Claudia

3

mimma 9 jaren geleden in Kinderwagen

abc design salsa 4

hallo allemaal, hoe vinden jullie de salsa 4 trio? weten jullie een soortgelijke die ik zou kunnen kopen? ik zie dat deze nooit verkrijgbaar is. dank jullie wel.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Kinderwagen
StartBegin discussie