Etiketteringsapparaat

6 Discussies voor in Etiketteringsapparaat

Begin discussie
    markusrudin 7 maanden geleden in Etiketteringsapparaat

DPI

Het is grappig hoe fijn je kunt werken met de etiketteerapparaten van Brither. Zijn afdrukken tot 259200 dpi mogelijk? Dat zou ons bijna op de structuurbreedte van microchips brengen! Gebruik dus de juiste specificaties, bijvoorbeeld voor de PT-P700 de juiste 180 dpi en niet 32400 dpi (=180x180!), voor de PT-P950NW 720 dpi in plaats van 259200 dpi.

1

Bandy1973 3 jaren geleden in Etiketteringsapparaat

JC Etikettenmaker

Hallo Digitec Kun je deze JC Label Maker misschien in je assortiment opnemen? Ik vind het een geweldige zaak, jij niet? https://www.materiol.com/products... LG Bandy

1

p.penot 3 jaren geleden in Etiketteringsapparaat

Bluetooth-etiketteerder

Ik ben op zoek naar een Bluetooth labeller met 29 x 62 etiketten heeft u dit product?

2

mirovoellmy 4 jaren geleden in Etiketteringsapparaat

Sorteren op voeding

Hallo, Het zou erg handig zijn om te kunnen sorteren op voeding. Zou je dit kunnen activeren? Het zou de zoektocht naar een geschikt apparaat veel gemakkelijker maken ;) Heeft iemand een aanbeveling voor een apparaat met voeding?

0

Anonymous 4 jaren geleden in Etiketteringsapparaat

Prijsweergave

Ik zoek een etiketteerder om prijzen weer te geven en ik weet er niets van! Ik heb er een nodig die breed genoeg stroken kan maken van ongeveer 22~26 mm en die ook gemakkelijk te gebruiken is.

1

mischl 4 jaren geleden in Etiketteringsapparaat

welke P-Touch voor minimale marges links en rechts?

Wij zoeken een broederapparaat dat: - (kan op de PC worden aangesloten, USB is voldoende) - (de etiketten kunnen daar met software worden ontworpen, afbeeldingen niet verplicht) - ondersteunt 6 mm linten - en vooral: houdt de marges voor en achter zo klein mogelijk - zelfs als de afdruk zelf maar een paar mm breed is. Als ik het goed begrijp, hebben toestellen als de P700 altijd ongeveer 25 mm leading....? Volgens een recensie op Digitec (https://www.digitec.ch/de...) schijnt de P950 dit te kunnen? Kan de P900 of een andere die wat goedkoper is het ook? Veel dank bij voorbaat!

1

Orde van de
discussies
Forum voor Etiketteringsapparaat
StartBegin discussie