Vloerzitting naar staand bureau
Hallo, Weet iemand een in hoogte verstelbaar bureau waarmee je op de grond kunt zitten, met een stoel kunt gebruiken en staand kunt gebruiken? Ik heb alleen Uppeal gevonden maar die zijn volgens mij alleen in de VS.

1
Hallo, Weet iemand een in hoogte verstelbaar bureau waarmee je op de grond kunt zitten, met een stoel kunt gebruiken en staand kunt gebruiken? Ik heb alleen Uppeal gevonden maar die zijn volgens mij alleen in de VS.
1
Hallo beste Digitec team Gaan jullie het bureau in het assortiment (mogen) opnemen of wordt het alleen rechtstreeks via Corsair zelf verkocht? Bij voorbaat dank. LG Hugo
4
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een oplossing voor een afstandhouder tussen de tafel en de muur. Voornamelijk zodat de kabels niet klem komen te zitten tussen de tafel en de muur. Verder vind ik het mooier als de tafel recht staat en niet "scheef" tegen de muur. Ik heb een relatief eenvoudige oplossing bedacht, een deel in de vorm van een U, dat ik gewoon over het 2 cm brede tafelblad kan leggen, waarbij de "onderkant" van de U, dus de afstand tussen de tafel en de muur, iets dikker is. Om de muur te beschermen zou je ook een viltje kunnen bevestigen. Deze oplossing is echter geen must, het kan ook een andere variant zijn. Mijn probleem is dat ik nog niets heb gevonden en niet weet hoe ik er slim naar moet zoeken. Heb jij tot nu toe al zoiets gezien en/of kun je iets aanraden? Hartelijk dank en vriendelijke groeten
1
Hallo, ik ben op zoek naar een opvouwbare/opklapbare tafel om aan te werken/gamen. 100-120cm breed. Heeft iemand een aanbeveling? Of gewoon een tafel waarvan de poten zonder veel moeite verwijderd kunnen worden. Hartelijk dank!
1
Hallo, Ik zoek een zeer stevige tafel die aan de volgende criteria voldoet: - Stabiel genoeg voor een force feedback stuurwiel (bijv. Logitech G29). - Voorste bevestiging voor een stuurwiel - Achtermontage voor een 32" beeldscherm a 7Kg + beugel - Zijsteun voor een 32" monitor a 7Kg + beugel (links en rechts mogelijk) - 160-180cm breedte - min. 80 cm diepte - Standaard hoogte - Dikte tafelblad min. 2,5cm / max. 3,5cm - Materiaal van het tafelblad geen metaal, glas of steen/marmer - Materiaal van tafelpoten maakt niet uit. - Belastbaarheid, vooral aan de randen van min. 30Kg en oppervlak 80Kg - Kleur doet er niet toe - Prijs ~ 800CHF Hartelijk dank voor uw hulp. Vriendelijke groeten en blijf veilig!
1
Ik heb een staand bureau nodig met een kabelgoot. Een overeenkomstige filteroptie zou goud waard zijn.
0
Het zou mega handig zijn als de afmetingen van de tabellen op een uniforme manier in het systeem werden gebracht. Zo verwijst breedte soms naar de langere kant van het tafelblad, soms is het de diepte en omgekeerd. Dit maakt filteren vrij zinloos.
2
Hoi Zämme Ik zoek een afsluitbaar bureau, in de categorie bureau zijn er bijna 2000 bureaus, kan iemand de zoekopdracht voor mij doen? Of kun je een zoekopdracht "afsluitbaar (JA) (NEE)" toevoegen ?
3
Ik wil graag een filteroptie "elektrisch in hoogte verstelbaar", want de meeste tafels zijn handmatig in hoogte verstelbaar (waarvoor meestal extra gereedschap nodig is) of met een slinger. De term "elektrisch in hoogte verstelbaar" verwijst naar tafels die in hoogte kunnen worden versteld door op een knop te drukken.
5
Hallo Gemeenschap Ik zoek een groot (min. B150 D70) in hoogte verstelbaar bureau in een donkere houtlook dat goed geschikt is als gaming bureau (PC & PS4). Ik kwam de Uplift tafels van Beliani tegen, die me meer bevallen dan de meer populaire Escritorio tafels vanwege de hoogteverstelling met een zwengel. Ik kan echter geen recensies van deze tafels vinden op Google of Digitec. Heeft iemand ervaring met deze tafels? Bij voorbaat dank Vriendelijke groeten Astp1
3