Speeltafels

8 Discussies voor in Speeltafels

Begin discussie
    dz82 11 maanden geleden in Speeltafels

Speeltafel met maar één werkblad

Helaas heeft het geen filter voor het aantal werkbladen dat gemonteerd moet worden, en vooral goedkopere tafels bestaan uit 2 of meer werkbladen die dan op de een of andere manier gemonteerd moeten worden. Wat ik niet wil... Is er een tafel in de sale van Digitec die elektrisch verstelbaar is en alleen uit één groot (140 cm of 160 cm) werkblad bestaat?

3

Anonymous 3 jaren geleden in Speeltafels

(Gaming) tafelhoogte groter dan 75 cm vanwege rug?

In hoogte verstelbaar is een afzetterij. Het zou slechts ongeveer 10-20 cm hoger moeten zijn. Weet iemand iets? Bedankt

3

Anonymous 3 jaren geleden in Speeltafels

Extra filter voor speeltafels

Ik ben op zoek naar een nieuw bureau en mis een paar filteropties. Elektrisch in hoogte verstelbaar | Computerhouder | Kabelmanagement | Geschikt voor monitorhouder (of direct uitgerust met monitorhouder van x monitor | Klap-/kophouder | Headsethouder | Maximale belasting | Minimale hoogte | Maximale hoogte btw. het meeste wat ik bij jullie bestel, bestel ik bij jullie vanwege de goede filters die jullie in andere categorieën aanbieden.

0

expatriate 4 jaren geleden in Speeltafels

In hoogte verstelbare speeltafel

Ik zoek een in hoogte verstelbaar bureau met de volgende eigenschappen: - 160 cm breed - Kabelbeheer - Ondersteunt een 55 inch TV - Goed voor stuurwielmontage tijdens het rijden - Ideaal met een beugel voor monitoren met Vesa bevestiging, ook als accessoire Bedankt voor je hulp. Groeten

1

Fps-Cave 4 jaren geleden in Speeltafels

ARENA MOTO

Hallo, Hoe zit het met de nieuwe Arozzi Arena Moto Gaming Desk, wordt die aan het assortiment toegevoegd, want ik zou best geïnteresseerd zijn in deze tafel o.o

2

Xana_hol 4 jaren geleden in Speeltafels

Tips voor kabelbeheer

Staat er ergens aan deze kant een speeltafel met een rooster aan de achterkant voor kabelmanagement? Zo niet, denk je dat het een goed idee is om je eigen rooster in te boren? (Kabelgoot is voor mij geen optie) Welke trucs gebruik jij om je kabels netjes op te bergen?

0

Thomastvtvt 5 jaren geleden in Speeltafels

Gaming Pc

Ik zou graag je mening willen hebben over deze pc. Ik zou ook graag willen weten of alle onderdelen passen. Hieronder staat de link https://www.digitec.ch/de...

+2

11

rithar 5 jaren geleden in Speeltafels

Tafel en geen tafel

Weet iemand waar ik een "echte" tafel kan vinden voor mijn pc-opstelling? Ik heb een multi-monitor en wil ruimte, ik kan geen oppervlak van 60x90 cm gebruiken. Uiteindelijk zou mijn bureau dus minstens 160 cm breed en 90 cm diep moeten zijn. Maar degene die hier worden aangeboden lijken allemaal erg smal en klein. Bedankt voor je hulp!

+1

6

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Speeltafels
StartBegin discussie